Супертренажер "Пишу без помилок" для другокласників

Про матеріал
Завдання призначені для засвоєння учнями 2 класу правильного написання найуживаніших слів.Вони допоможуть учям удосконалювати правописні навички,а також стати більш уважними і самостійними.
Перегляд файлу

    СУПЕРТРЕНАЖЕР   « ПИШУ БЕЗ ПОМИЛОК» ДЛЯ ДРУГОКЛАСНИКІВ

1.АБЕТКА

-Познач «+»рядки,слова в яких розташовані за абеткою.

Іван,Йосип,Семен,Степан,Роман.

Абетка,азбука,алфавіт,гілка,грунт.

Віхола,завірюха,заметіль,хурделиця,хуга.

Бір,гайок,діброва,дубняк,лісок.

Благодать,радість,щастя,удача,успіх.

Марина,Марія,Люда,Катя,Яся.

Гарний,красивий,ладний,файний,чудовий.

2.А  чи  Я?

Щ__вель, л__лька,криниц__,алич__,щ__стя,школ__рі,ч__сник,дон__,

кошен__,навч__ння,повітр__,охорон__,н__ня,порос__,пор__тунок,ч__вун.

3.СЛОВА ВВІЧЛИВОСТІ

-Прочитай слова у словнику.Зверни увагу на їх написання .

СЛОВНИК:будь ласка,добрий день,до побачення,здрастуйте,на добраніч,спасибі.

-Доповни речення ввічливими словами.Вибери їх зі словника.

Вітаюся словами:_______________________________________________

На прощання кажу:_______________________________________________

Прошу зі словами:_____________________________________________

-Допиши слова ввічливості.

Бу_____________________________, дай мені ручку.

На______________________________,бажаю гарних снів.

До_______________________________,зустрінемось завтра.

Доб_____________________________,радий вас бачити.

Зд_______________________________,рада нашій зустрічі.

Сп________________________________ за допомогу.

4.У чи Ю?

Л__бл__,пол__вати,т__льпан,л__дина,дз__рчати,щ__р,мал__к,танц__ю,

Л__тий,ч__жий,пл__щ,сал__т,щ__литись,п__ре,дз__ркотить,кал__жа,

ч__йний.

5.СЛОВА,ПОВЯЗАНІ З БАТЬКІВЩИНОЮ

-Прочитай слова у словнику. Зверни увагу на їх написання.

СЛОВНИК: Батьківщина,Київ,кияни,Україна,українець,український.

-Встав пропущені слова. Вибери їх зі словника.

Ми живемо в ________________________.Столиця нашої________________________________-місто______________________.

К________________________люблять  своє місто.Іноземні туристи охоче купують ук____________________________сувеніри. Кожний ук____________________________ любить свій рідний  край.

  • Прочитай вірш.Встав пропущені в словах букви.

Моя рідна _____атьківщина має назву  ___країна.

В мене й нація своя- україн__ць в мами я.

Є у мене й рідна мова,де україн___ке кожне слово.

  • Прочитай речення. Встав пропущені в словах букви.

Місто ____иїв побудоване на берегах річки Дніпро. К__яни з гордістю розповідають про своє місто. Ки__в називають серцем ___країни.

6. АБЕТКА

Познач»+» рядки,слова в яких розташовані за абеткою.

Батьківщина,Вітчизна,Київ,країна,край.

Друг,панібрат,приятель,побратим,товариш.

Дума,гімн,ода,пісня,щедрівка.

Забашта,Забіла,Мирний,Чубач,Шевченко.

Гуркотіти,гриміти,грюкати,стугоніти.

Базікати,говорити,гомоніти,казати.

Англія,Італія,Іспанія,Швеція,Японія.

Венера,Земля,Марс,Уран,Юпітер.

7. А чи Я?  У чи Ю?

Щ__ка,л__бов,поч__ття,л__дяність,ч__хати,мал__сінький,щ__сливий,

танц__ю,міс__ць,мен__,гал__вина,дз__вкати,навч__ння,ноч__вати,кол__чий,р__мсати.

8.СЛОВА,ПОВЯЗАНІ ЗІ  ШКОЛОЮ

-Прочитай слова у словнику. Зверни увагу на їх написання .

СЛОВНИК: навчання,перерва,учень,учениця,учитель,учителька.

-Встав у речення пропущені слова.Вибери їх зі словника.

У школі почалося ___________________________.Після кожного уроку  є ___________________________. Сергійко - ____________________ третього класу. У клас зайшла ____________________________ Ніна Петрівна. Урок фізкультури веде ____________________________ Іван Васильович.

  • Прочитай речення. Встав пропущені в словах букви.

Учит__ль показує вправу,а уч__ниця повторює за ним. Учит__лька запитує,а уч__нь відповідає. Навча___я у школі проходить цікаво. На     п__рервах діти відпочивають.

9. И чи І?

Д__ти,д__тячий,р__ска,ж__ття,р__зка,ящ__рка,кит__ця,л__вий,Людм__ла,

н__тки,л__сеня,ж__нка,р__чка,сн__гур,ч__сло,щ__тка,н__з,щ__глик,р__сь,

н__жка,оч__,н__с,р__совий,к__лограм,дж__нси,магаз__н,б__нокль,л__мон,

ч__ж,ш__сть,щ__т,ч__стий,д__рка,п__р__жок,л__н,Лар__са,л__то,щ__рий,

творч__сть,станц__я,шв__дкість,щ__пати.

10.НАЗВИ  НАВЧАЛЬНОГО  ПРИЛАДДЯ

-Прочитай слова у словнику. Зверни увагу на їх написання.

СЛОВНИК:гумка,зошит,пенал,підручник,фломастер.

  • Встав у речення пропущені слова. Вибери їх зі словника.

Довга коробочка чи футляр для зберігання ручок,олівців-це__________________________.Шматочок гуми,призначений для стирання написаного-це_________________________.Зшиті аркуші чистого паперу в обкладинці для написання-це____________________________. Спеціальна ручка для малювання широкими лініями,що має просочений тушшю стрижень,це_________________________.Книга,за якою вивчають навчальний предмет,це________________________.

-Прочитай речення. Встав пропущені в словах букви.

У п__налі я тримаю ручки,олівці,фл__маст__ри і  __умку.Підручн__ки,зош__ти і п__нал я кладу в ран__ць.

11. Ш  чи  Щ?

__авель,кома__ка,фіні__,__астя,бор__ик,арку__,товари__,__едрівка,хря__,

__айба,гру__а,афі__а,__ука,гор__ик,воло__ки,__укати,__ебетати,мі__ок,

__асливий,Батьків__ина,фарту__ок,чере__ня,рома__ка,пла__,капелю__ок,

ля__,___апка,___едрість,__авель,вір__,__еня,__иглик,__ановний,ду__,

ку__ик,ка__а,__лях,горі__ок,поду__ка,гро__і.

12.СКЛАД

-Додай склад,щоб утворилось слово.

Ди____,шко_____,яблу_____,зем_____,ко_____,ста_____,за_____,ві_____,

гіл___,краї_____,вер_____,тра_____,пта_____,шпа____,_____лина, ___вуни,_____бака,____лята,______родина,______ловей,____года.

13.НАЗВИ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ

-Прочитай слова у словнику. Зверни увагу  на їх написання.

СЛОВНИК: інформатика,математика,мистецтво,українська мова,фізкультура,читання.

-Допиши назви предметів у розкладі уроків.

ПОНЕДІЛОК                                            ВІВТОРОК

  1. Укр__________________   1.Ч_______________________________
  2. Ма____________________2.Ін___________________________
  3. М____________________  3.Ма________________________
  4. Фі_____________________4.Укр_________________________
  • Прочитай текст. Встав пропущені в словах букви.

Петрикові подобаються уроки ма____мат__ки,а Сашкові-уроки фі__культури. Оленка любить уроки  україн__кої мови і ч__та___я. Наталі подобається м__сте__тво,а Юркові_ інформат__ка.

14. Ф чи ХВ?

__азан,__акел,__арба,___вилина,__илюватися,__ізкультура,__інік,__ірма,

___ойний,__іст,__онтан,___ороба,__ортеця,__отограф,__утболка,

__абрика,___иля,___оріти,___илинка,__ігура,__утбол,__іалка,___окус,

___орма,шо__ер,__едір,__ерма,___ала.

15.СКЛАД

-Додай склад,щоб утворилось слово.

___буся,___рочка,___боти,___лото,___лос,___лоня,____маха,___раха,

___зуля,___сяць,___пата,___ва,____здо,ма_____на,бе___за,ву___ця,се___да,кім_____та.

16.ДЕ ПОТРІБЕН Ь?

Сіл__,н__іс,олівец___,кін___,сяд___,мен___ю,тон___ший,жит___тя,швец__.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Тетяна Романівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
2147
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку