Суспільно – політичне життя в країні. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок усного та письмового мовлення.

Про матеріал
Актуальність теми: дозволяє студентам обговорити особливості суспільно –політичного життя в країні; ознайомитися з певними елементами суспільно – політичного життя в країні; допомагає студентам правильно вживати прислівник, until, when; складати монологи з використанням лексико-граматичного мінімуму.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття № 1

з дисципліни англійська мова

 

Тема заняття: Суспільно – політичне життя в країні. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок усного та письмового  мовлення.

   Граматичний матеріал: Прислівник / until/ when. 

   Актуальність теми: дозволяє студентам обговорити особливості суспільно –політичного життя в країні; ознайомитися з певними елементами суспільно – політичного життя в країні;

допомагає студентам правильно вживати прислівник, until, when; складати монологи з використанням лексико-граматичного мінімуму.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

   - вдосконалити вміння студентів вживати прислівник / until/ when;

   -  практикувати студентів у виконанні граматичних вправ;

  - навчити студентів інформативно висловлюватися з теми, використовуючи нові лексичні одиниці;

  - провести гру –асоціацію «Society».

    Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення, робота з лексичними виразами та граматичним матеріалом; робота з асоціограмаою; індивідуальна, парна  та фронтальна робота.

Змістова лінія:

  • Громадянська відповідальність: висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.
  • Кількість годин:  2

 Курс, група, спеціальність: 2, група А, Сестринська справа/Лікувальна справа.

Оснащення: словники, підручники, роздатковий матеріал.

 

Структура та основні етапи практичного заняття

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент доповідає.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

  T: Our topic for today is « The social and political life in the country.» We are going to discuss the peculiarities of the social and political life in the country; learn some elements social and political life in the country. Our tasks are learning new vocabulary, play the game «Society» make up monologues, and deal with grammar «The Adverb»  and some writing activities. But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки. Проведення гри – асоціації «Society».

*Проводиться виконання вправи № 1, сторінка 237, дж. № 1.

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: повторити граматичний матеріал; вправа № 4, сторінки 163 -164 (робота з текстом), вправа № 8, сторінка 160 (написати ессе на подану тему), дж.№1.

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Проводиться вивчення лексичного матеріалу: сторінка 239, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з лексичним матеріалом).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують текст та нові лексичні вирази: вправа № 2, сторінки 237 -239; вправи № 3,4,5, сторінки 239-241, дж.№1.

*Далі студенти висловлюються з теми.

 

 

 

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам граматичний матеріал: сторінки 176-177, дж.№2.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Виконання вправи № 6, сторінки  241, дж. №1; вправа № 253, сторінка 318, дж.№ 2.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

*Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити нові лексичні одиниці та граматичний матеріал; повторити умовні речення першого типу; вправа № 7, сторінка 241 (підготувати інформацію з теми), вправа № 8, сторінка 242(написати повідомлення на одну із тем),дж.№ 1.

IV. Список літератури:

1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 11 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Лібра Терра», 2012. – 296с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

1

 

docx
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку