Свідоцтво досягнень для 1-2 класів (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813)

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для учнів 1-2 класів з урахуванням методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813)
Перегляд файлу

_____________________________________________

(повна назва школи)

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці  ______ класу
                   (1-2 класи)

__________________________________________

______________ навчальний рік

 

№ з/п

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано()/

формується*

1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи.

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем.

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою.

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них.

 

10

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією.

 

з/п

Характеристика результатів навчання

Сформовано()/

формується*

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова навчання)

Навчання грамоти

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле.

 

2

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно.

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного.

 

4

Переказує усно прочитаний/ прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту.

 

5

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету.

 

6

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

7

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення)

Російська мова

1

Виявляє розуміння фактичного змісту висловлювання, сприйнятого на слух, запитує про незрозуміле.

 

2

Читає вголос цілими словами, усвідомлено.

 

3

Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.

 

4

Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі.

 

5

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

Іноземна мова (англійська)

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух.

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою.

 

3

Висловлюється іноземною мовою.

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.

 

Математична освітня галузь (Математика)

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

 

5

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

Природнича освітня галузь (ЯДС)

1

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними.

 

2

Називає і описує явища, які відбуваються в природі.

 

3

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат.

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи.

 

5

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря).

 

6

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів.

 

Соціальна і здоров’язбережувальна , громадянська та історична освітні галузі (ЯДС)

1

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова).

 

2

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. 

 

3

Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших.

 

4

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.

 

5

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я.

 

6

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. 

 

Технологічна освітня галузь (Дизайн і технології)

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці.

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій.

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами.

 

Мистецька освітня галузь

Образотворче мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх.  

 

2

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами.

 

Музичне мистецтво

3

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми.

 

4

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум.

 

Фізкультурна освітня галузь (Фізична культура)

1

Виконує фізичні вправи за зразком.

 

2

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини.

 

3

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності.

 

4

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди.

 

* У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється вербально: очікуваний результат, що вже сформовано, у відповідній графі позначається «V»; очікуваний результат, що формується, ніяк не позначається.

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу  Переведено на наступний рік навчання, протокол педагогічної ради від    _______________     _____

 

 

Рекомендації вчителя    ____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                            

                     Учитель  _______________             ____________________________

                                                              підпис                                                          ініціали, прізвище

 

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють  _______________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

                     Батьки/особи, що їх заміняють   _______________         __________________________

                                                                                                                     підпис                                                  ініціали, прізвище

 

 

            

                   Керівник закладу освіти      _________________              __________________________

                                                                                                      підпис                                                           ініціали, прізвище

docx
Додано
7 січня 2023
Переглядів
1059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку