_____________________________________________
(повна назва школи)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці ______ класу
(1-2 класи)
__________________________________________
______________ навчальний рік
№ з/п |
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано()/ формується* |
1 |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання. |
|
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу. |
|
3 |
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи. |
|
4 |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії. |
|
5 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
6 |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем. |
|
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою. |
|
8 |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження. |
|
9 |
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них. |
|
10 |
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією. |
|
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано()/ формується* |
Мовно-літературна освітня галузь |
||
Українська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова навчання) |
||
Навчання грамоти |
||
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле. |
|
2 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно. |
|
3 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного. |
|
4 |
Переказує усно прочитаний/ прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту. |
|
5 |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету. |
|
6 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки. |
|
7 |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
|
Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення) |
||
Російська мова |
||
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту висловлювання, сприйнятого на слух, запитує про незрозуміле. |
|
2 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено. |
|
3 |
Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
4 |
Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі. |
|
5 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки. |
|
Іноземна мова (англійська) |
||
1 |
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух. |
|
2 |
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
3 |
Висловлюється іноземною мовою. |
|
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
Математична освітня галузь (Математика) |
||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
3 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
5 |
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
|
Природнича освітня галузь (ЯДС) |
||
1 |
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними. |
|
2 |
Називає і описує явища, які відбуваються в природі. |
|
3 |
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат. |
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. |
|
5 |
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря). |
|
6 |
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів. |
|
Соціальна і здоров’язбережувальна , громадянська та історична освітні галузі (ЯДС) |
||
1 |
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова). |
|
2 |
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. |
|
3 |
Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших. |
|
4 |
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. |
|
5 |
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я. |
|
6 |
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. |
|
Технологічна освітня галузь (Дизайн і технології) |
||
1 |
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці. |
|
2 |
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій. |
|
3 |
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами. |
|
Мистецька освітня галузь |
||
Образотворче мистецтво |
||
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх. |
|
2 |
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами. |
|
Музичне мистецтво |
||
3 |
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми. |
|
4 |
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум. |
|
Фізкультурна освітня галузь (Фізична культура) |
||
1 |
Виконує фізичні вправи за зразком. |
|
2 |
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини. |
|
3 |
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності. |
|
4 |
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди. |
|
* У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється вербально: очікуваний результат, що вже сформовано, у відповідній графі позначається «V»; очікуваний результат, що формується, ніяк не позначається.
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу Переведено на наступний рік навчання, протокол педагогічної ради від _______________ № _____
Рекомендації вчителя ____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель _______________ ____________________________
підпис ініціали, прізвище
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _______________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх заміняють _______________ __________________________
підпис ініціали, прізвище
Керівник закладу освіти _________________ __________________________
підпис ініціали, прізвище