Характеристика результатів навчання |
˅Сформовано /Формується |
МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх. |
|
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами. |
|
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми. |
|
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
Виконує фізичні вправи за зразком. |
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини. |
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час льної рухової діяльності. |
|
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди. |
|
___________________________________________
(назва закладу)
уч 2 класу
(прізвище, ім'я учня ) 2021-2022 н.р._
Характеристика навчальної діяльності ˅ Сформовано
/ Формується
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями,
пояснює, у чому цінність спільної роботи.
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу __________________________
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________ Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює
Рекомендації вчителя ___________________________________________________________ результат своєї роботи.
________________________________________________________________________________ Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи ________________________________________________________________________________ розв’язання проблем.
________________________________________________________________________________ Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, ________________________________________________________________________________ розподіляє об’єкти за поданою ознакою.
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою
Учитель _____________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище) інструкцією, доходить висновків відповідно до мети
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють спостереження.
________________________________________________________________________________ Працює з поданим джерелом інформації, добирає за ________________________________________________________________________________ умовою тексти й ілюстрації до них.
________________________________________________________________________________
Працює з інформацією з допомогою цифрових
____________________________________________________ пристроїв за інструкцією.
Батьки/особи, що їх замінюють ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
*Відповідно до Додатка №2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1
– 4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження
методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”)
Керівник закладу освіти ________________ ____________________ ** У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: очікуваний результат сформовано
(підпис) (ініціали, прізвище) (позначаємо ˅), або очікуваний результат, що формується, нічого не позначаємо.
Ббб с ббю Характеристика результатів навчання |
˅Сформовано /Формується |
Характеристика результатів навчання |
˅Сформовано /Формується |
||
СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ |
|||||
З МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|||||
Українська мова як державна |
|
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова). |
|
||
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле. |
|
||||
Читає вголос цілими словами, усвідомлено. |
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. |
|
||
Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
||||
Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших. |
|
||||
Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі. |
|
||||
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки. |
|
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. |
|
||
Іноземна мова |
|
||||
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух. |
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я. |
|
||
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
||||
Висловлюється іноземною мовою. |
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. |
|
||
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
||||
МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||||
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними. |
|
||
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
Називає і описує явища, які відбуваються в природі. |
|
||
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат. |
|
||
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
||||
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. |
|
||||
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря). |
|
||||
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
|
||||
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів. |
|
||||
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
|
||||
ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|||||
ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання. |
|
|||
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці. |
|
||||
Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора. |
|
||||
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій. |
|
||||
Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму. |
|
||||
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами. |
|
Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки. |
|