Свідоцтво досягнень для учнів 2 класу

Про матеріал
*Відповідно до Додатка №2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”)
Перегляд файлу

Характеристика результатів навчання

˅Сформовано /Формується

МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх.   

 

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами.

 

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми. 

 

   

 

ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

 

Виконує фізичні вправи за зразком.

 

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини.

 

Дотримується правил безпеки особисто та під час  льної рухової діяльності.

 

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди.

 

 

___________________________________________       

                                                                                        (назва закладу)            

       уч            2     класу

        

                                                            _________________

                                                                                  (прізвище, ім'я учня )                                                                                    2021-2022 н.р._          

 

                                                                                                                                                            Характеристика навчальної діяльності                                                                                                                                                                                                                  ˅ Сформовано

/   Формується

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено    виконує навчальні завдання. 

                                                                                                                                                                                                    Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями,                                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                        пояснює, у чому цінність спільної роботи.

Рішення педагогічної про переведення до наступного класу __________________________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________                                               Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює                                                                                                                                                             

Рекомендації  вчителя ___________________________________________________________                              результат своєї роботи.

image________________________________________________________________________________ Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи     ________________________________________________________________________________               розв’язання проблем.

________________________________________________________________________________ Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує,          ________________________________________________________________________________ розподіляє об’єкти за поданою ознакою. 

                                                                                                                                                                                                               Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою                                                                                                                                                                

Учитель                                                                       _____________________________________                                                         

                                                            (підпис)                                                                                                                  (ініціали, прізвище)            інструкцією, доходить висновків відповідно до мети

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють                                                                                                                   спостереження. 

________________________________________________________________________________ Працює з поданим джерелом інформації, добирає за  ________________________________________________________________________________ умовою тексти й ілюстрації до них.  

________________________________________________________________________________                                                                           

Працює з інформацією з допомогою цифрових

____________________________________________________   пристроїв за інструкцією. 

 

Батьки/особи, що їх замінюють                                           ______________________________                                     

                                                                                                                                                               (підпис)                                                                          (ініціали, прізвище)

*Відповідно до Додатка №2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1

                                                                                                                                                                     – 4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження

                методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної     середньої освіти”)

                 

Керівник закладу освіти                  ________________               ____________________     **  У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: очікуваний результат сформовано

                                                                                                                                                                          (підпис)                                                                                  (ініціали, прізвище)              (позначаємо ˅), або очікуваний результат, що формується, нічого не позначаємо.

 Ббб                           с  ббю Характеристика результатів навчання

˅Сформовано /Формується

image

Характеристика результатів навчання

˅Сформовано /Формується

СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА

ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ 

З МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Українська мова як державна

 

Називає свою адресу, країну, її столицю;

розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова).

 

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле. 

 

Читає вголос цілими словами, усвідомлено.

 

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю.  

 

Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. 

 

Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших. 

 

Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі. 

 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. 

 

Іноземна мова

 

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух.

 

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я. 

 

Читає з розумінням іноземною мовою.

 

Висловлюється іноземною мовою.

 

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб.  

 

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.

 

МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. 

 

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними. 

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

Називає і описує явища, які відбуваються в природі. 

 

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат. 

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. 

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. 

 

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря).

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

 

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів. 

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання. 

 

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці.

 

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора. 

 

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій.

 

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму. 

 

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами. 

 

Знаходить інформацію у вебджерелах   за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки.

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Дерій Лариса
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку