Святковий урок до Дня знань у 4 класі «Ми – четверокласники! Разом будуємо наше життя! »

Про матеріал
Урок присвячений Дню знань у 4 класі, коли діти можуть підвести певні підсумки життя свого класу та плануватии своє майбутнє, нести відповідальність за те,чим заповнене класне життя.
Перегляд файлу

«Ми – четверокласники! Разом будуємо наше життя! »

Мета: формувати у дітей почуття єдності класної родини, свідомої причетності кожного до побудови життя, об’єднувати дорослих і дітей у спільних справах.

Обладнання: комп’ютер, дидактичний матеріал до уроку, ілюстративний матеріал, звукозаписи, матеріал для створення герба класу, ІКТ – супровід

 

Вчитель В зеленім лісі побував
якийсь художник і поволі
Дерева перефарбував
У золотисто-жовтий колір.

- Ти хто такий? – всі здивувались.
- Тебе не бачили ми досі.
- То придивіться, - хтось озвавсь.
І всі побачили – це осінь.

Осінь ніжно розпустила Фарби різних кольорів і ласкаво запросила Знов до школи школярів. Свято початку навчального року цього року ювілейне – йому виповнилося 35 років, адже наказ про Свято Знань вперше було створено 1 вересня 1984 року. Чудовий ранок, світла днина, знов вересневий шкільний дзвоник покликав всіх нас до рідної школи і класу. Кожного року я промовляю ці слова. Але цей ранок навчального року є особливим – я промовляю ці слова для Вас на 1 уроці в останній раз, адже розпочинається останній в початковій школі навчальний рік,  і наступної осені такі слова вам буде говорити вже ваш новий вчитель. Ви станете п’ятикласниками і вже знайомими сходинками ступити вже не у початкову школу, а в середню ланку освіти. Кожен клас і кожен учень в ньому завжди залишає свій слід у серці вчителя, в історії школи, на землі. Давайте простежимо ваші доріжки.

  • Слід «2008, 2009, 2010» Про що нагадують ці роки? Саме так: це рік вашого народження. Ці роки стали дуже щасливими для Ваших родин, адже на світ з’явилися такі очікувані і рідні малюки,їх доньки і синочки, онуки і онучки.
  • Слід «2016» Йшли роки і малюки дорослішали. Що значить цей слід? Вірно. Цього року ви перший раз прийшли до школи: ще маленькими і розгубленими, з великими бантиками, очами і портфелями. Цей рік залишив неабиякий слід і в моєму житті, адже уроки з вами були нелегкими і інколи мені здавалося, що я не можу навчати вас. Але труднощі були подолані і вами, і вашими родинами, і мною.
  • Слід «118»  Цей слід іде поруч з попереднім, адже саме з таким номером школа стала для вас другою домівкою. Тут ви знайшли нових друзів, отримали багато знань, спробували свої сили у конкурсах, побували на екскурсіях і відчули, що поряд з вами класна родина, а шкільне життя по-справжньому цікаве.
  • Сліди «2017, 2018» Наступні сліди – це ваші шкільні роки. А за вашими маленькими плечима їх уже три. Що найбільше запам’ятали? Про що розкажете своїм молодшим братикам і сестричкам?
  • Слід «2019» А про що ви думаєте, коли бачите цей слід? Це наше сьогодення. Наш четвертий клас. Рік, що лічить дні за вікном, рік, що так недавно розпочався, але так швидко промайне.

 

  • А що робить ваше сьогодення щасливим? Назвіть 5 найважливіших речей у вашому житті. Давайте спробуємо ланцюжком повторити ці слова, щоб не забути про них протягом року. Саме ці слова допоможуть нам об’єднатися у групи. (об’єднання у групи).

Наші шкільні роки, кожен шкільний день також залишає свій слід у нашому житті. Давайте спробуємо згадати ті події, які залишили яскраві спогади за минулі роки. Саме це і стане завданням для утворених груп.

 

Завдання для груп ( питання записані на зворотній стороні ніжок):

  • Які подарунки для батьків ми робили протягом минулих років?
  • Які навчальні теми, уроки залишили найбільший слід у вашій пам’яті?
  • Які навчальні проекти та дослідження найбільш запам’ятали?
  • Які екскурсії та свята стали найбільш пам’ятними для вас?
  • Які традиції та символи класу ми створювали за минулі роки?

Завдання для батьків

  • Щоб ви хотіли побажати своїм дітям, щоб їх навчальний рік був успішним і пам’ятним?
  • Які події минулих років для вас стали найбільш пам’ятними?

 

  • Дякуємо всім за співпрацю і повернемося на свої місця, щоб трішечки відпочити.

Інтерактивна гра . Фізкультпауза « ТІСНЕ КОЛО»

Хто скучив за товаришами по класу? – встаньте.

Кому довелося влітку почути звуки моря – покажіть нам хвильки.

Хто добре допомагав бабусі й дідусеві, матусі і татові - плесніть в долоні.

Хто гуляв під літнім  дощиком – сховайтеся під парасольку.

Хто милувався співом пташок – посміхніться.

Хто не забув, що ми – дружні четверокласники – потисніть один одному руки.

У кого канікули проходили без нудьги – покажіть «клас!».

Хто старанно працював над книжкою без нудьги – сідайте.

Хто любить свою школу і Батьківщину – прикладіть ручку до серця.

 

 

Ми разом уже 4 рік. Ми стали однією шкільною сім’єю  разом з вашими батьками, дідусями, бабусями і членами родини. Адже ми хвилюємося, коли хтось довго хворіє, переживаємо, коли наші однокласники беруть участь у конкурсах і змаганнях, разом радіємо їх успіхам. Ми не залишаємося байдужими, коли хтось плаче в нашому класі, нам всім прикро і боляче, коли трапляються сварки і образи. Ми разом проводимо перерви, разом щопонеділка робимо дружнє коло , разом б’ються наші сердечка і від хвилювання , і від радості. 4 клас – останній в початковій школі. І  мені дуже хочеться, щоб ваші серця і надалі звучали в унісон, билися разом великим серцем єдиної класної родини.

Традицією класу стало щорічне створення нашого символу року, герба класу. Зробимо і цьогорічний? Мабуть, ви вже здогадалися. Серце класу живе лише тоді, коли б’ються разом його частинки – ваші серця. Як і завжди, зробіть сердечка власними, наклеївши фотокартки. Додайте енергію класному серцю своїми побажаннями, які можете промовити вголос, а можете сказати мовчки. Ідемо до символу по черзі, зі своїм сусідом по парті.

(діти створюють символ класу)

Цей символ ви заберете з собою у свій наступний клас, в середню ланку освіти, щоб і в майбутньому ваші серця билися разом.

Попереду складний і відповідальний рік – 4 клас. Будуть і сльози невдач, і розпач втоми, і важкість контрольних та державної атестації. А підтримувати і хвилюватися разом з вами будуть родини. Традицією вже стало почути від батьків їх мудрі поради. Проте цього року кожен з них може побажати своїй дитині найкращого, звертаючись до Неба у молитві. Не у кожного є час відвідати храм. А тому з благословення нашого настоятеля Храму Трьох Святителів Отця Василія я пропоную вам промовити про себе, в душі дуже важливі для кожної дитини слова. Звичайно, справа це абсолютно добровільна. (слайд з Молитвою за дітей) А діти прочитають слова,  якими варто почати навчальний рік на своїх листівках на партах. (молитва на навчання)

Хай Янгол-Охоронець буде поряд з кожним із наших дітей!

 

Картина вашого життєвого шляху лише розпочалася. Ви зробили тільки свої перші свідомі кроки. І, звичайно, вона буде неповною ще без одного сліду – прозорого. Цей слід – Ваше майбутнє. Я хочу, щоб у цьому майбутньому вас зігрівало мирне сонечко, щоб життя вигравало яскравими барвами веселки, щоб поруч

 були найрідніші люди, а наша рідна земля була уквітчана вашими добрими справами.(прикріплюю елементи на слід).

З вірою в щасливе майбутнє наших дітей і нашої землі розпочнемо новий навчальний рік. Я вітаю всіх зі святом! Бажаю, щоб наступний навчальний рік став для вас успішним і промайнув з легкістю і зацікавленням. Здоров’я, щастя і добробуту! Хай буде прихильною доля!

 

 

В цьому класі друзі всі. ( Тричі плескають у долоні )

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва.

Добрий день, тому, хто справа.

Ми – шкільна сім'я.

В цьому класі друзі всі.

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись, тому, хто справа.

Ми – одна сім'я.

 

docx
Додав(-ла)
Дрябина Анна
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку