Мета:
Обладнання: літери англійського алфавіту, магнітофон з диском, роздавальний матеріал для конкурсів та ігор.
Teacher: Good morning children and our guests!
You are welcome to our ABC-party. Today you’ll show your knowledge which you
have got this year. You will recite rhymes about letters, guess the riddles, play the games and do many other things.
Now, let's sing the song "The ABC"
Children:
A B C D E F G
H I G K L M N O P
Q R S T U and V
W X and Y and Z
Now I know My ABC.
Teacher: Well done, children. You have learnt the alphabet very well. Now, let’s play games.
( Діти поділені на три групи.)
1. Гра ‘’Склади абетку.’’
( Кожній групі дається набір англійських літер і вони складають абетку. Виграє, хто
перший виконає завдання.)
2. Гра “Повторення кольорів.”
( Вчитель читає вірш, а діти доповнюють назви кольорів англійською мовою.)
У дворі у нас хлопчина
теревенив без упину
-В мене є велосипед,
він червоний, просто red.
Ще є вдома клоун Джек
він чорнявий, тобто black.
І багато є мишей
їхній колір сірий — grey.
Іграшковий є дельфін
він у нас зелений — green
жовта- yellow є машинка
і біленька - white сніжинка.
Pink- рожеве кошеня
і малесеньке щеня.
brown в мене оченята-
карі, бо я вдався в тата.-
Так з собою говорив
чи то кольори учив?
Хлопчик просто молодець
і англійської знавець.
Teacher: - Good, I see you know the ABC and now let's play the game
3. "Spelling bee"
(З кожної команди викликається по одному учаснику, вони стають в одну лінію, де позначено START . Далі розкреслено 10 ліній на відстані кроку. Учням пропонується назвати слова на картках по буквах"Spell the word, please". Якщо учень правильно вимовив слово по буквах, він робить крок вперед. Виграє та команда, представник якої швидше дістався фініша.)
Ann |
Tim |
Rob |
Pam |
Sam |
Tom |
Fred |
Ted |
Max |
pen |
ant |
red |
( Кожна група отримує конверт із словами по одній темі. Завдання- знайти зайве слово.)
school fruit animals
a pen an orange a hippo
a bag a lemon a fox
a cat a mango a monkey
a book a dog a tiger
a desk a banana a cake
a pencil an apple an elephant
What is it?
It’s got big eyes. It’s got a long nose. It’s got short legs.
It’s got small ears. It’s got big ears. It’s got small eyes.
It can climb. It can run. It can fly.
It can’t swim. It can’t climb. It can’t run.
( panda ) ( elephant ) ( bird )
4) It’s small. 5) It’s big. 6) It’s long.
It’s got a long tail. It’s got a short tail. It’s got no legs.
It’s got small eyes. It’s got small ears. It’s got no arms.
It can climb. It can swim. It can climb.
It can’t fly. It can’t fly. It can jump.
( monkey ) ( hippo ) ( snake )
6. Відповідь на запитання.
Teacher: - I see that you can read, but can you answer my questions?
Children: - Yes, we can.
Teacher: ( Учасники дають відповіді на запитання такого типу, як:
- Is it a cat? - Yes, it is. / - No, it isn't.
What is it? - It's a horse.
(Пропонується по 4 малюнки тварин для кожної команди).
Teacher: - Well, children. I see you know the ABC, words, can read, spell, answer my questions. Good for you!
Підведення підсумків та нагородження переможців.