Свято англійського алфавіту «Now we know the ABC»

Про матеріал
Свято англійського алфавіту «Now we know the ABC» Цілі: створити умови для активного і творчого розвитку особистості і стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови; перевірити знання учнів за темами: «Англійський алфавіт», «Кольори», «Тварини», «Цифри», «Римування», «Англійські пісні», «Англійські вірші». Навчальні та розвиваючі завдання: 1. Практикувати учнів в обговоренні проблемних питань по темі з використанням зорових опор. 2. Тренувати учнів застосовувати засвоєний лексичний і граматичний матеріал в нових ситуаціях спілкування в монологічного та діалогічного мовлення. 3. Розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови, показавши його важливість як мови міжнаціонального спілкування. Практична спрямованість свята: - збільшується активний і пасивний словниковий запас; - удосконалюються навички спонтанного мовлення; - розширюється кругозір, поглиблюються знання з предмета; - розвиваються комунікативні вміння.
Перегляд файлу

 

«  Now we know the ABC»

 

Хід заходу:

Слайд1 Заставка

 

Слайд2 Звучить пісня   “Hello, Good morning”

 

Слайд3

 Ведучий 1: Good morning, boys and girls! Good morning dear guests! We are glad to see you at our "ABC Party".

Ведучий 2: Добридень, дівчата та хлоп’ята! Добрий день гості дорогі! Ми дуже раді бачити вас на нашому святі!
Ведучий 1: Today we'll speak about English, play many interesting games, sing songs and remember what we have learned at our lessons.
Ведучий 2: Сьогодні ми поговоримо про англійську мову, пограємо в ігри, поспіваємо та пригадаємо все що вчили на наших уроках.
Ведучий 1: Are you ready to practise your knowledges?
Ведучий 2: Чи готові ви перевірити свої знання?

Ведучий 1:  Welcome to our ABC Party!

Ведучий 1: Dear children, today we are going to have an interesting lesson-competition. These are our judges.

Oksana Petrivna Rozyskul( Оксана Петрівна Розискул), Natalya Petrivna Viatkina (Наталя Петрівна Вяткіна) and Svitlana Yurivna Kachan( Світлана Юрівна Качан). They will give marks for every task. Your answers should be loud and expressive. Good luck!

Ведучий 2: І так, сьогодні ми узагальнимо свої знання  з англійської  мови, позмагаємося між командами. Будьте уважними та активними. Успіху вам!

Ведучий 1: Oh, look! We have got guests. Let’s greet them.

Слайд3

Звучить пісня   “Skidamarink”

 Заходить Mary Poppins

Mary Poppins: Hello, friends! I am glad to see you at our party. I think you know me. My name is Mary Poppins. I am from Great Britain. I am a teacher. I like children very much. I can do a lot of things: run and jump, draw and write, sing songs and recite poems, play the piano and even fly by my umbrella.

 

Child 1: What is your name? What is your name?   (А.Богданова /В.Шаламай)
Could you tell me what is your name?

Mary Poppins: My name is Mary. My name is Mary.
You won't forget it, my dear friends.

Child 2: How old are you? How old are you? (Н.Кравець / М.Хорольський)
Could you tell me how old are you?

Mary Poppins: I am just hundred, I am just hundred.
I am just hundred, my dear friends.

Child 3: Where do you live? Where do you live? (О.Куліш / Л.Зуєва)
Could you tell me where do you live?

Mary Poppins: I live in London, sometimes in Oxford,
Sometimes in Cambrige, my dear friends.

Children: Why are you smiling? Why are you smiling? (К.Лагода)
Why are you smiling? Could you tell me?

Mary: You are so funny, you are so funny
You ask many questions, my dear friends.

 

Ведучий 1:  Good morning, Lady Mary!

 

Pupils:
Good morning, Lady Mary!

Good morning to you!
Good morning! Good morning!
We’re glad to see you!

Mary Poppins: I am glad to see you, dear friends.
 

Peppy: Ой, куди це я потрапила?

Ведучий 2: Ти потрапила на свято англійської мови.

Peppy: Hi, привет!
А что же мне сказать в ответ?
Пожалуй, буду вежлива я:
Hello, милые друзья!

Mary Poppins: Але спочатку познайомимося. My name is Mary Poppins.

Peppy: Hello! I’m Peppy. And what’s your name?

Ведучий 2: А про це тобі розкажуть наші учні.

 

Звучить пісня   “Hello, hello, hello, hello”(3Form)\ “Hello, hello” (2Form – F.F1, R.4)

SongPlay      (І.Дорохін, А.Бульба)

Hello, hello, hello, hello,слайд 6

What’s your name? What’s your name?

I’m Mike. I’m Jane.

That’s my name.

 

Ведучий 1: And now, let’s play game “Microphone”

Слайд7

Game “Microphone”( кидають м’яч командам) (“Hello! I’m … Hi! My name’s…”)

Mary Poppins: Ось і познайомилися. А давайте розкажемо Пеппі, чим ми займаємося в школі.

Pupils: I read.(Л.Гнечко / В.Чернишов)/I write. (Д.Коваленко / Н.Зеленяк)/I sing. (О.Босак / П.Дудніченко)/I jump.(Н.Соколов / Д.Богдан)/I draw. (К.Пурнова / В.Декомба)/I paint.( А.Соломонов / Р.Кулик)/I dance. (Н.Адаменко / О.Ткаченко)/I do sums. (Костіна С. / Н.Мельничук)/I play. (І.Дорохін / А.Щегров)/I run. (Т.Лятуринський / К.Березань)/I study.( Ю.Костогриз / А. Щегров)

Mary Poppins: Where do you study?

Pupils(in chorus): We study at school.

Mary Poppins: What language do you study?

Pupils(in chorus): We study English.

Peppy: Як цікаво! Як багато ви знаєте! Я теж так хочу.

Mary Poppins: То залишайся з нами. Будь уважною, старайся…

Peppy: Старатися? А навіщо? Я й так все знаю. Ось, наприклад «Goodbye» - це «Добрий ранок.» «Dog» - це «Котик»,  «Bag» - це «Ручка»

(Children correct her) Учні виправляють Пеппі

Peppy: Ну гаразд. Буду старанною.  А навчіть мене теж, будь ласка, того, що ви вже знаєте з англійської мови.

Mary Poppins:  Гаразд, люба Пеппі.

Слайд8


Вірші:

1.Шостак В., М. Богданова

Я уже учу английский,
Этим очень я горжусь.
И сегодня всем, что знаю
Я с друзьями поделюсь.
Бабушку зову я Granny,
Маму - Mummy
Папу - Dad
Брата называю - Brother
Он доволен - He is glad!

 

 

2.В. Вяткіна,  М. Скороход

Прибежала кукла – doll
Отобрали мячик – ball
Кто забрал?
Мальчишки – boys
Унесли игрушки – toys
Вмиг найду я забияк
Всё верните!
Bring them back!

3. Д. Баранов, Ю. Костогриз

Вдруг я вижу
Мышка – mouse
Забежала в домик - house
Увидала кошку – cat
И нырнула в шапку – hat.

4.М. Корольов, Н. Адаменко

Я хочу вам рассказать
Как животных называть
Ослик по – английски – donkey,
Обезьянка в рифму – monkey
Кошка – cat, собака – dog,
А лягушка просто frog.

Учні 2-Б

Декомба В. Мы пришли во второй класс,

Сколько новых предметов у нас,

Но самый незнакомый и странный

Это – язык иностранный.

 

Дудніченко Поліна

Вот и учебник – толстый и новый,

Но буквы в учебнике нам не знакомы.

Много в нем интересных картинок

Мы за ученье взялись без заминок.

 

Цокотун Артем

Вошла учительница в класс,

Странно приветствуя нас:

Good morning!

Good afternoon!

Богдан Діана

Без билетов и чемоданов

Начали мы путешествовать

 

По разным странам.

Пільщикова Вероніка

В Англии дети тоже

На русских детей похожи,

Но разница лишь в том,

Что они говорят на языке другом.

 

Учні 2-В

 

Назар Артем Учу английские слова,

Беру я лишь разбег.

Я слово первое узнал:

Портфель и сумка – bag.

Денисова Д. Ученик к доске идёт,

Классная доска – black-board.

Тимофійчук В. Вижу в классе много рук!

Книга по-английски – book.

Гончаров В.Мальчик наш лихой ковбой,

Мальчик по-английски – boy.

Бедимська Л. На окне цветок расцвёл,

Поливала его – girl.

Урсов Я. По-английски каждый день

Ручку называем – pen.

Урсов П. В школе я вчера заснул

Школа по-английски – school.

Ліпнінський М.Пришло письмо от светы.

Письмо и буква – letter.

Черноморченко П.Съел я завтрак с аппетитом:

Йогурт, булку и бисквиты,

С молока снял ложкой пенку

И сказал: «Спасибо» - Thank you!

Новосад І. Очень длинный поводок

 У моей собаки – dog.

        Чуприна А.На кого щенок залаял?

         В клетке лев огромный – lion.

Телушко І..Будь вежлив и не забывай,

Прощаясь говорить: «Good- bye»!


 

 

Слайд 9 ( карта)

Mary Poppins: Сьогодні наша зустріч з вами буде незвичайною. Адже ми будемо подорожувати до чудової країни АВС ленд.

Peppy: А ось і карта нашої подорожі. розгортає карту

Mary Poppins: Ми вже зовсім дорослі і вміємо навчатися. Але інколи нам ще хочеться погратись.

Слайд 10

Pupils:

We like to READ
We like to PLAY
We like to STUDY
Every day!
We like to RUN,
We like to JUMP,
We like to PLAY
Peppy:  It’s OK!

Слайд 11

Початок подорожі

 

Ведучий 1: – І так, рушаємо. Ми будемо з вами пливти по Білому морю, Червоному морю, Жовтому морю, Чорному морю. Щоб не збитися з курсу, давайте повторимо назви кольорів.

Слайд 12 (Відео про кольори)

Peppy:  А ось і перша зупинка « Colours»

Слайд 13

Game “Colours”

Mary Poppins: I’ll name the colour. Those pupils who have this colour should stand up. Be very attentively.

(Мері Поппінс називає колір, а учні котрі вдягнені в речі цього кольору встають і вказують на нього.)

(Peppy sings the song then comes up to Mary and say something into her ear.)

(Пепі підходить до Мері Поппінс і говорить щось їй на вухо)

 

Mary Poppins: Діти, виявляється, що наша Пеппі – художник. Вона намалювала нам в подарунок різних чоловічків, але не встигла розфарбувати, і хвилюється, що ми їх не розпізнаємо. Давайте допоможемо.

(Children divide into 4 groups and paint picture listening the poem.)

Учні по командам розмальовують потрет

Слайд 14

Стихотворение: Портрет ( игра-кричалка)

Я рисую твой портрет
Ротик будет просто – Red
Глазки будут наши – Blue
Эту краску я люблю.

Нет, давай-ка мы один
Сделаем как травка – Green
Щечки вымазались в соус
Стали словно – Rose
Бровки нарисуй скорей
Карандашик бери – Grey
А оденемся давай

В платье цвета yellow

В шорты супер – White
И наденем мы футболку, а не жилет -
Карандашик – Violet
И туфельки оденем - Brown

И носочки цвета - Orange
Чубчик будет очень – Black
Симпатичный человек!

Mary Poppins : And now let’s have rest and sing a song.

 

Слайди 15 -17( songs)

Song «Ten fingers» (2Form – First.F1 track 13)  

Song «Ten umbrellas» (3Form – First.F2 – R.46)  

 

Cлайд 18

 

Mary Poppins: Молодці, тепер точно не зіб’ємося з курсу.

 Peppy:   Дивіться, як яскраво та святково прикрашена сьогодні наша зала! Кругом різнокольорові кульки.
Mary Poppins:  А зараз «приголомшливо голосний» конкурс!!!!  Я хочу почути, який у вас улюблений колір! Розкажіть мені, будь ласка. Хто з вас назве його найголосніше! ( 2 класи)

 

(3 класи) Я називаю колір кульки, а ви лопаєте кульку відповідного кольору – ось так!

Діти знімають зі стільця кульку, називають колір та лопають кульку

Cлайд 18

Peppy:  А друга наша зупинка – «Numbers».

Ведучий 1:

  • Teams count  from 1-10/ 20 (Учні рахують від 1-10/20)
  • And now let’s count from 20\10 to (Учні рахують по командам від 10/20-1)
  •  

Ведучий 2:

- Teams count to 20/10 one by one (Учні рахують по командам до 10/20)

Mary Poppins:

- Your next task is to count things on our screen and answer the question “How many things can you see?” Порахуйте скільки предметів на екрані.

Peppy:

- Do you know Math? Ви знаєте математику? Доведіть це, розв' завши приклади.

Cлайд 39 -44слайд

(Кожній команді по три/п'ять прикладів. Озвучити та розв’язати)

Cлайд 45

Третя зупинка – «Затока загадок та ребусів»

 

Mary Poppins:  Продовжуємо нашу подорож і зараз ми наближаємося до затоки «Загадок та

ребусів».  Щоб не потерпіти кораблекрушіння, треба відгадати загадки та розв’язати ребуси.

 

Слайд 46-54  (3 класи)

 

Загадки 2 класи (читає вчитель)

 

2-А


1.Транспорт цей – зручний й швидкий,

Його любить тато мій,

Є кермо, чотири колеса,

А англійською це - …(car)

2. У ньому їхати цікаво,

Вагонів має він не мало,

В віконце дивишся весь день,

Це довгий і веселий -…(train)

2-Б

3. Ох, незрілий мандарин.

Він зелений, просто - (green)

4. Транспорт цей дуже швидкий,

А також дуже зручний,

Його бачу кожен день

В небі синьому, це -…(plane)

2-В

5. Рудий онук і рудий dad.

Червоний та рудий буде - (red)

 6. Для мене це найкращий друг!

Два колеса, сидіння, руль!

Я так люблю його, аж край!

Це дуже просто, це мій - …(bike)


 


Mary Poppins:   Дуже добре, а наш корабель продовжує свій шлях!

Слайд 55

Острів, де живуть різні звірі

Peppy:  Друзі, я бачу острів, де живуть різні звірі, але на острові щось трапилось. Хтось надсилає нам сигнал SOS. Треба допомогти. Зробимо зупинку? Що ж трапилось, - ми зараз дізнаємося. Ось і  записка. Зла відьма зачарувала всіх звірів на острові, і щоб їх оживити, треба назвати їх по-англійскі.

(Ведучий виводить до сцени учнів в масках, а учасники відгадують тварин.)

Слайд 56

Game “I can see а/аn…”

Peppy: What can you see?

Pupils: I can see a/an….

Peppy: Давайте візьмемо всіх звірів з собою в подорож.

Тільки для 3 класів

Ведучий 1:  Дуже добре, а зараз давайте заспіваємо пісню  нашим тваринкам.

Слайд 57

Пісня « Listen to the Animal(Form 3 -  №45)» 3 клас

Mary Poppins: Ми любимо погратись. А ще нам подобається приймати участь в інсценізаціях. Давайте привітаємо наших акторів

Слайд 58


PLAYS

Вірші 2 клас:

1.О. Ткаченко/ Гнечко Л.

По Лондону шёл cat
Сat приобрёл a hat
И возвращался в house
Мяукал – мяус, мяус.
Представьте, в Англии даже киски
Мяукают по-английски.

2.М. Шевченко

Сat повстречал a doll
С ней поиграл в ball
За это знакомый cook
Ему подарил book
Сat возвратился в house
Сыграл в салочки с mouse.
И почитал мышке

Стихи из английской книжки.

 

А.Щегров

В старый бабушкин буфет
Потихоньку мышь прокралась.
Что же съесть ей на обед?
Mouse долго сомневалась.
Cake -пирог, начинка – jam
Нет, с вареньем я не ем.
М. Басов

Porridge - каша из овса
недостаточно вкусна
Sandwich или бутерброд
не идёт сегодня в рот
Cheese – несвеж sausage тоже.
Так зачем живот тревожить
Не уверена , что bread
Мне заменит весь обед.
А вот cat не сомневалась
Хвать и съела мышь – a mouse.
И сказала: на обед лучше мышки блюда нет.


 

Сценка 3 класи


Кіт:Hello. I am a cat. I am black. This is my friend Dog

Собака: Hello I am dog. I am white and black. This is my friend Rabbit.

Kролик: I am Rabbit. I am white too.

Всі разом We glad to meet you

Monkey and elephant

Monkey Скороход М.: Hello I have two bananas.

Elephant Сєргєєв Є. : Can I have one banana ?

Monkey: Yes,  you can. Неre you are.

Little mouse, little mouse (Усаньова /Адаменко)

Little mouse, little mouse

Where is your house?

Little cat, little cat,

I have no flat.

Little mouse, little mouse,

Come to my house!

Little cat, little cat,

I can not do that –

You will eat mе


 


Mary Poppins:   Гаразд.

Учні виходять до столів та стають в коло.

 

Затока  бадьорості

 

Ведучий 2:  А тепер дивіться уважно, куди попливе наш корабель. Я бачу зліва по курсу затоку бадьорості. Зупинимось? Ви втомилися?

Peppy: Давайте трохи відпочинемо! Дивіться уважно на екран та повторюйте рухи разом з дітьми на відео. Починаємо!

Слайд 59Физ. Минутка Відео «Hokey Pokey»

Ведучий 1:  Чудово! Ми тепер знову бадьорі з новими силами продовжуємо пливти по морям та океанам.

Слайд 60 Бухта сюрпризов

Mary Poppins:    Друзі, погляньте, прямо по курсу бухта сюрпризів. Давайте зазирнемо, можливо і для

нас щось знайдеться.

Peppy: Ви любите сюрпризи?

З'являється CHUNGA- CHUNGA

CHUNGA- CHUNGA :Hello friends! Yow are you? Do you know me? I am CHUNGA- CHUNGA.

 Please sing a song for me.

Слайд 61


CHUNGA- CHUNGA, the sky is so blue
CHUNGA- CHUNGA, we sing the song for you
CHUNGA- CHUNGA, happy we аre and gay
CHUNGA- CHUNGA, We like to sing and play
 

Refrain: It is an island,
Wonder island,3 times
CHUNGA-CHUNGA, eat pine –apples,
Chew bananas 3 times
CHUNGA-CHUNGA


Mary Poppins: Оце так сюрприз.

Peppy:  А давайте подивимося на карту, чи  далеко нам до країни АВС.

Ведучий 2:  Та ми вже майже припливли.

Слайд 62 Країна  АВС

 

Peppy:  Нарешті  ми в країні АВС!

Ведучий 1:  Вам цікаво, що тут відбувається? Давайте дізнаємося!

Ведучий 2:  А давайте зазирнемо у вікна будинків країни АВС, и подивимося, що ж там відбуваеться.

Peppy:  А ви знаєте усі англійські літери?

Ведучий 1: Звичайно, Пеппі.

Ведучий 2:  І зараз ми тобі це доведемо.

Ведучий 1:Зустрічайте англійський алфавіт!

 

Слайд 62 алфавіт


Літера A у хатинці своїй просить її написати мерщій.  Баранов Д./ Гнечко Л.

Якщо букву  B  запам’ятаєш, то як слово  big писати взнаєш. Богдан Д./Соколов Н.

Бач, як хвостик на коті вигинає буква C. Бєдіна П./Довгий М.

В слові  dog є буква  D, знають добре це усі. Ватрич К./Ярошенко К.

He і she в нашій сім`ї не обійдуться без E.Волощук В/ Ісаєв Б.

Ніщо не завадить літері  F покласти flowers on the shelf. Вяткіна В./Алєксєєнко А.

Попрощатись допоможе буква G . Йдеш додому - їй Goodbye скажи.Декомба В./Пурнова К.

Сіренькій мишці, англійською mouse, англійська буква H побудувала house.Дудніченко П./Литвиненко

Про себе допоможе сказати буква I, і як її писати – дивись, не забувай!ДяченкоВ./Богданова М.

Скачуть вище всіх дітей  наша Jane і буква J.Дяченко П./Куліш О.

Буква K нам може знадобитись, якщо  Kate захоче молока напитись.Зеленяк /Степченко К.

Допоможіть Білу  to spell нашу чудову букву L.Коваленко Д./Григорьєва Н.

З Меррі Поппінс, я гадаю, букву M запам’ятаю.Корольов М./Соломонов А.

Буква N нам всім відома,   night- нас огорнула втома.Лагода К./Босак О.

Після N буква O заперечує нам знову.Томашик Л./Кондратьев Д.

Pen і pencil на столі помістила буква P.Пільщикова В./Коваленко

До вподоби королю  королева Queen і  Q.Подунаєнко А./Волощук В.

У словах сховалась R, схованки – цікава гра.Пуляєва К./Руденко Л.

Подивись на цих принцес! Їх створила буква S.Цокотун А./Богданова А.

This та that без букви T будуть зовсім вже не ті.Шостак В./Служенко

Its for you-сказала буква U, щоб привернути увагу твою.Чернишов В./Бєлка В.

Мабуть, дуже цій сові до вподоби буква V. Потапенко Л./Петровец

Літери всі пам’ятай і про X не забувай. Мороз (Чернишов)/ Семенов

Літера ця скаже yes, якщо із Y поставим es. Дубров А./Акімов В.

А ось тут висить портрет. Хто на ньому? Буква Z. Дубров А./Гнечко Л.


Слайд 64 Пісенька про алфавіт 1 /Video - rap/64 слайд

Mary Poppins: Як бачите, ми вже знаємо всі букви. А ще ми можемо розповісти про них  англійською мовою.

 


A for an apple green or red.Лосінец Ж/ Костіна

B is for a ballon, bear and bed. Бальошенко В./Дорохін В.

C is for a cat.Басов М./Ганжа

D is for a drum.Березань К./ Котенко

E is for an elephant. Булана П./Скороход М.

F is for a flower and a frog.Гайвук І./Костогриз

G is for gardens.Дудченко А./ЛимаренкоВ.

 H is for hats. Зуєва Л./Сєргєєв Є.

I is for an ice-cream.Колпак О./Кравец Н.

J is for a judge.Костенко І./Лайко М.

K is for a kite.Корнієнко А./Усаньова А.

L is for a lion.Кулик Р. /Кухарук А.

M is for the Moon.Лапшин Т./Братчик А.

N is for a night.Самотуга К.(Лосінець Ж.)/Шпега

O is for an owl with big eyes.Махно Л./Лятуринський Т.

P is for puppies.Мельнічук Н./Буланий І.

Q is for a queen.Петрова А./Адаменко Н.

R is for a rabbit.Сомар К./Гішта К.

S is for a snake.Стратулат О./Сорока Н.

T is for a train and a track.Ткаченко О./Городов

U is for umbrellas. ХорольськийМ./Шумакова

V is for a vase.Шаламай В./Корсун М.

W is for a walk.Шевченко М./Лунгу В.

X is for an x-ray.Широкий К./Бульба А.

Y is for a yellow lemon.Щегров /Камишнікова Я

Z is for zebras.Аліксєєнко О./Гусь О.


 

Слайди 65-90 алфавіт

Пісенька про алфавіт 2 /Video - rap/ 3 класи 91слайд

Peppy:А зараз настав час підрахувати фішки, які ви заробили за участь в різних іграх на нашому святі. Цікаво, в якої команди їх найбільше?

(Пеппі забирає фішки і  несе жюрі для підрахунку)

 

Слайди 92 Ігри з ABC

Mary Poppins: Well done, children. You have learnt the alphabet very well. Now, let’s play games.

( Діти поділені на 3/4 групи.)

Games

Збери портфель 5

Знайди пару 3

Встав пропущені літери 6 учасників по черзі

Змійки  всі біля столів

Шифровки всі

Фінал Cлайд 94Виходять ведучі, Мері Поппінс, Пеппі.

 

Mary Poppins: Пеппі, чи сподобалося тобі сьогодні у нас на святі?

Peppy:  Так! Дуже, дуже! Які ж ви молодці і вже скільки всього по-англійськи знаєте.

Ведучий 1: Пеппі, наші учні багато працювали, щоб приготувати таке свято. І не лише сьогодні, а щодень, кожного уроку… Тому я думаю, що тобі треба подякувати дітям і пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.

Peppy:  Обіцяю. І ви, діти, пообіцяйте, що будете старанно вчитися!

Pupils: Обіцяємо!

Mary Poppins : Dear children! I see you like English. Ви вже вивчили букви англійської мови, вмієте називати цифри, кольори по-англійськи, знаєте як називаються тварини по-англійськи. Навіть сценки на англійській мові розповідаєте!

Ведучий 2:  Нехай подорож по чудовій країні АВС буде тільки початком! Ми бажаємо вам успіхів і радісних відкриттів. А зараз ми надаємо слово нашому журі.

(Учасники нагороджуються дипломами)

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
9 жовтня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку