Свято «День іменинника» для учнів початкових класів

Про матеріал

Мета:виховувати у дітей повагу до однокласників, пробуджувати в дітей почуття дружби, доброти, намагання робити приємне один одному; сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; розвивати у дітей естетичний смак і уважність до навколишніх.

Перегляд файлу

День іменинника у початковій школі. Сценарій

Сценарій свята до Дня іменинника Здрастуй, літо!

Мета: створення атмосфери свята;
Завдання:
- розвивати мовлення дітей, комунікативні здібності (уважне ставлення до однокласників);
-розвивати кругозір учнів;
-творчі здібності ;
-виховувати уважне ставлення до навколишньої природи.
Хід свята:
Ведучий:
Сьогодні ми зібралися на свято, щоб відзначити закінчення навчального року та дня народження дітей, які народилися у травні.
Ми зустрічаємо свято літа!
1 учасник
Свято сонця!
2 учасник
Свято світла!
Всі (хором)
Сонце, сонце, спека грей
Свято буде веселіше!
Господиня лісу:
Всіх на свято ми звемо,
Потанцюємо і заспіваємо,
У блакить, у блакить
Пісенька лети!
Веселіше, веселіше
Сонечко, світи!
1 учасник.
Дуже добрим, дуже світлим
Золотистим ясним днем
Ми поїдемо в гості до літа,
В гості до сонечка підемо.
2 учасник
Земляничкой і кольорами
Зустрінуть нас і ліс, і луг,
Наші пісні разом з нами,
Будуть пташки співати навколо
3 учасник.
Рано вранці яскравий промінчик
Задзвенить в густій траві,
Річка плавати нас навчить,
Вітер - бігати по траві!
Провідний.
Отже, в дорогу! В гості до літа!
(Виконується «Пісенька про літо».)
Господиня лісу
А ось і, правда, ми бачимо жабенят.
(2 жабеня танцюють, а один сидить сумний)
Жабеня, ти чому не веселишся? Про що задумався? Поглянь, як весело танцюють твої братики.
Жабеня
Тому вони веселяться, що не бачили того, що бачив я.
Господиня лісу:
Що ж ти бачив?
Жабеня (зітхає):
Тут недавно були (починає плакати), ... вони ... вони ... кривдили ...
Господиня лісу:
Хлопці, жабеня так засмутився, що не може говорити. Та ви, напевно, і самі здогадалися. Тут були ті, хто не береже природу.
Але наші діти не такі. Хочеш, вони розкажуть тобі про правила поведінки в природі (діти називають правила поведінки в природі)
Господиня лісу:
Бачиш, наші хлопці - справжні друзі природи.
Жабеня:
Спасибі, хлопці! Розвеселився я!
Давайте разом заспіваємо веселу пісеньку.
(Виконується «Де ти бігав, жабеня?»)
Господиня лісу:
А тепер ми потрапили в найкрасивіше місце в лісі. Це - Квіткова галявина.
Подивіться, скільки тут квітів. А ви їх знаєте? Я читаю загадку, а ви повинні показати, що це за квітка.
1)На лузі і в полі
Ми його зустрічаємо,
Пелюстки білі
Ми на ньому вважаємо.
Сердцевинка жовта
У квітки того,
Ніби манюнє сонечко
Забралось в нього. (Ромашка)

2)Колоситься в полі жито,
Там у житі квітка знайдеш,
Хоч не він червоний, синій,
Все ж на зірочку схожий! ( Волошка)

3)4 яскраво - червоних
Блискучих пелюстки,
І зернятка в коробочці
У цієї квітки
За цими зернятками
Ти бігав в город,
На грядці в городі
Такий квітка росте. (Мак)

4)фіолетовий, блакитний
Він, на узліссі зустрічався з тобою
Дзвінкою назвою він наділений,
Подивиться - підходить назва ця,
Але ніколи нам не чувся дзвін
З блакитного лісового букета. (Дзвіночок)

5)Є, один такий квітка,
Не вплетешь його у вінок,
На нього подми злегка,
Був квітка - та ні квітки.(Кульбаба)

Господиня лісу:
Як багато фарб у літа!
Іноді, під час дощу, ти сидиш біля вікна, сумно дивишся у двір. І починає здаватися, що у всіх речей є голоси, що всі речі розмовляють. І твої кольорові олівці теж.
Чуєте, що каже червоний олівець?
«Я - м'яч, я - вогонь, я - прапор!»
Ведучий:
За ним відгукується помаранчевий: « Я - морква, я - апельсин, я - зоря»
Ведучий:
Жовтий теж не мовчить: «Я - пух каченяти, я - пшениця, я - сонце.»
Ведучий:
І зелений шелестить: « Я - сади, я - трава, я - ліси!»
Ведучий:
А блакитний вигукує: «Я - незабудка, я - лід, я - небо!»
Ведучий:
І синій не відстає: « Я дзвіночок, я - чорнило, я - море.»
Ведучий:
А фіолетовий шепоче: « Я - слива, я - бузок, я - сутінки.»
Ведучий:
Але дощ вщухає. І разом з ним змовкають голоси кольорових олівців. Над обрієм встає веселка. І ось знову заговорили кольорові олівці.
Дивіться! Веселка - це я!
І я!
І я!
І я!
І я!
І я!
І я!
Ведучий:
Всі раді! У саду над горизонтом - і апельсини, і пшениця, і трава, і небо, і море, і бузок. Хто не гляне на веселку, хто їй милується. Загордилась веселка, та й стала хвалитися, що вона красивіша самого сонця. Почув ці слова сонце і каже: «Ти красива - це, правда, але ж без мене і веселки не буває». А веселка тільки пущі сміється так хвалиться. Тоді сонечко рассердилось, сховалося за хмару - і веселки, як не бувало!
Але давайте пробачимо її, і покличемо її до нас. Адже вона так прикрашає літнє небо.
(Лунає голос: «Агов! Ау!»)
Ведучий:
Ой, здається хтось заблукав!
Оленка:
Привіт хлопці! Не допоможете моїй біді? Збирала я гриби та дикі яблучка, а братик мій Іван втік кудись і не відгукується. Може бути, він в іншу казку втік?Втомилася я. Посиджу поки, гриби переберу. Допоможіть мені визначити їстівні і неїстівні гриби (діти допомагають).
Спасибі, хлопці! Хочете, я вам почитаю улюблену книжку Иванушки? Ви повинні підказувати мені останнє слово кожного вірша.
1)У лісі під щебет, дзвін і свист
Стукає лісовий стенографіст:
«Здорово, дрізд - приятель!»
І ставить підпис. ...(дятел)

2)По річці пливе колода,
Ох, і злющее воно!
Тим, хто в річку догодив,
Ніс відкусить. ...(крокодил)

3)Живе спокійно, не спішить,
На всякий випадок носить щит.
Під ним, не знаючи страху,
Гуляє... (черепаха)

4)Золотий і молодий
За тиждень став сивий,
А через два денечка
Облысела голова
Заховаю-ка в кишеньку
Колишній....(кульбаба)
- Ой, ну а де ж все-таки мій братику?
Адже без нього і казка наша пропадає.
Ведучий:
Не журися, Оленко. Серед хлопців - іменинників у нас теж є Ванюша. Він обов'язково допоможе тобі знайти братика.
Оленка:
Ой, і справді! Як добре!
Ой, подружки - веселушки,
Заводьте-ка коломийки.

По гриби ходила Алла,
Гриб красивий вибирала.
Всі гриби, як на підбір,-
Що не гриб, то мухомор.
Приспів:
Ой, справи, ой, справи!
Мухоморів набрала!

Доручила мама Мішу
Вийняти кісточки з вишень.
Міша зробити все встиг,
Кістки вийняв, вишні з'їв.
Приспів:
Ой, справи, ой, справи!
Мішу вишня підвела!

Запевняла нас Лариса:
Це цибулинки нарциса,
А на клумбі нашої раптом,
Став зростати зелений лук!
Приспів:
Ой, справи, ой, справи!
Нас Лариса підвела.

Во саду чи, в городі
Допомагав полоти Володя.
Після його допомоги
Не росте там нічого.
Приспів:
Ой, справи, ой, справи!
Там кропива розцвіла!

Нарвала квітів Марина
І теляті подарувала.
Він не зрозумів краси,
Взяв і з'їв її квіти.
Приспів:
Ой, справи, ой, справи!
Шкода, мало нарвала!
Ведучий:
Непомітно ми прийшли на нову галявину - галявину Іменинників. Дорогі іменинники, приймайте вітання від хлопців.
(привітання дітей)
Проведемо змагання , у яких візьмуть участь наші іменинники.
Отже, випробування, щоб врятувати Іванушку.
«Витягни ріпку»
У грі беруть участь 2 команди. У кожній з них 6 гравців (дід, баба. Внучка, Жучка, кішка, мишка). Учасники стають в 2 колони, на відстані кількох метрів від першого гравця ставиться «ріпка» (кегля). За сигналом ведучого перші номери («діди») біжать по напрямку до кеглі, огинають її, повертаються до своєї команди, беруть за руку 2-го учасника(«бабу») і оббігають кеглю удвох. Останній грає («мишка»), оббігаючи кеглю, повинен встигнути схопити її. Переможцем вважається команда, яка швидше впоралася із завданням.
Гра «Ловишка»
Дітям лунають стрічки, які прикріплюються до пояса дитини ззаду. Вимовляється текст:
Ми - веселі хлопці,
Любимо бігати і грати,
Ти спробуй нас наздогнати!
Діти розбігаються, ловишка наздоганяє дітей і забирає у них стрічки.
Після слів дорослого: «Раз, два, три, в коло біжи!»- діти збираються в коло і підраховують, скільки ловишка зібрав стрічок.
«Склади букет»
На підлозі (поляни) розкидані пелюстки квітів: ромашок, волошок ,польовий гвоздики. По команді учасники гри повинні зібрати букети з цих квітів (правильно розкласти на підлозі букет з ромашок, букет волошок).
Господиня лісу:
Ой, хлопці, дивіться, на одному з пелюсток квітки записка. Давайте прочитаємо його! «Знайти мене тобі, Оленко, допоможе пісня хлопців. Іванко.»
Оленка:
Ах, він такий пустун, такий пустун... Десь сховався і сидить. Якщо ви заспіваєте веселу пісню, то він прибіжить, йому захочеться повеселитися разом з нами.
(Діти виконують пісню «Ось які чудеса». На останніх словах пісні з'являється Іванко.)
Іванко:
Як у вас весело! Ноги самі пускаються в танок! Спасибі вам, хлопці!
Оленка:
Нарешті я змогла знайти свого братика! Спасибі вам, хлопці!
Господиня лісу:
Ось і закінчилося наше свято. Нам пора прощатися, а нашим іменинникам хочеться побажати здоров'я, гарного настрою, вірних і відданих друзів поряд
Діти:
До побачення, Квіткова поляна!
До побачення, поле,
До побачення, ліс,
Тихе роздолля,
Повне чудес!

docx
Додав(-ла)
Lisanova Lyudmila
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку