Дана розробка є зразком для проведення нетрадиційного свята "День іменниника". Під час заходу діти беруть активну участь в цікавих та творчих завданнях, навчаючись працювати в групах.
(На фоні музики)
Десь далеко в Україні,
В невеликому містечку
У малесенькій хатині
Проживало дівча дивне.
Не любила умиватись,
Чепуритись, посміхатись,
До дорослих бурмотіла
В школі вчитись не хотіла.
(відкривається сцена)
Дівчинка: Знов задали домашнє завдання. Не буду я його робити. Все!
І в школу ходити не буду! !
Вчителі мучать, не дають бігати, шуміти, кричати. Постійно говорять про якісь правила. Вдома правила, в школі правила. Н-е х-о-ч-у! Н-е б-у-д-у!!!
Може, позамітаю, бо знов мама буде сварити
Ведуча: Діти, давайте з нею познайомимось.
(Чути стукіт)
Дівчина: О! хтось прийшов. Чого стукаєте? Я нікого не чекаю.
Ведуча: Доброго дня!
Дівчинка: Прівєт! А чого це вас так багато? Я гостей не кликала, а друзів не маю.
Ведуча: Можливо, ми познайомимось і будемо товаришувати.
Дівчинка: Ну, не знаю. Зараз насмітите мені, а я прибираю.
Кстаті, мене Настя звати.
Ведуча: А у тебе якесь свято, що ти прибираєш?
Дівчинка: Свято? А яке сьогодні число? (дивиться в календар)
Сьогодні ___ . Ой, та в мене ж сьогодні день народження. Але я ніколи не святкувала і не знаю як це.
Ведуча: У нас в школі теж сьогодні свято – День іменинника. Ми тебе запрошуємо до себе. Правда, діти? Заходь до нас.
(куліса закривається)
Ведуча: Діти, а що потрібно для гарного і веселого святкування дня народження? (діти відповідають)
Ведуча: Спочатку нам потрібно створити святковий настрій. Наші дітки вирізали з паперу букви і склали привітання для іменинників. Давай його причепимо. А ще у нас є кульки.
(вішається привітання та кульки)
Ведуча: Тобі подобається, а вам, діти?
Діти, а що дарують на день народження? (подарунки). Зараз ми з вами підготуємо подарунок для хлопчика та дівчинки. Адже вони люблять різні подарунки.
Гра «Подарунок»
Серед цих предметів вам необхідно обрати ті, що можна подарувати для хлопчика чи для дівчинки.
Діти, ви любите отримувати подарунки, а дарувати? Коли дарують подарунок, то кажуть слова-привітання. Ти все запам’ятала?
Ми пограємо в гру.
Гра «Скринька привітань»
Під музику ви будете передавати скриньку, коли музика зупиниться, ви кажете побажання. Привітання починаєте словами «Я тобі бажаю…»
Дівчинка: мені у вас дуже подобається. Ви - чемні та ввічливі. А ще я чула, що до подарунка дають листівку.
Ведуча: так, правильно. Листівку можна намалювати чи купити. Зараз ми тобі покажемо як зробити листівку самому.
Гра «Вітальна листівка»
Вам потрібно з вирізаних елементів зробити листівку.
Ведуча: А знаєш яка страва на дні народженні головна?
Дівчинка: Картопля, котлети?
Ведуча: Ні. Головна страва дня народження – це торт. Ти любиш солодощі?
Зараз наші діти будуть кухарями і приготують незвичайний торт.
Гра «Торт»
З геометричних елементів вам потрібно скласти торт та прикрасити його.
Дівчинка: Ви казали, що у вас сьогодні теж є іменинники. А де вони?
Ведуча: Давай їх запросимо
(Зачитують список)
Ведуча: Ці діти, хоч і народилися взимку, але мають тепле серце та веселі посмішки. Хотілося б, щоб кожен з вас загадав бажання і воно збулося. Для цього нам потрібний торт та свічки.
А ти, Насте, теж ставай та загадуй бажання.
(під музику приносять торт)
Діти, загадуйте бажання і хай вони збудуться!!!!!
Ведуча: Ну що сподобалося тобі у нас на святі?
Дівчинка: Дуже сподобалось. Я зрозуміла, що мати друзів – це весело, а святкувати день народження я буду кожного року. А ще буду ходити до школи, робити уроки та слухати батьків.
Ведуча: Ми дуже раді за тебе. Дуже приємно коли всі навколо посміхаються, веселяться, але при цьому дотримаються правил. Тому день народження треба святкувати весело і в колі друзів. До нових зустрічей!
Тема. Подарунок мамі. Виготовлення саморобної листівки.
Мета: ознайомити учнів з об’ємними листівками, навчити виготовляти квіти з паперу; розвивати фантазію, кмітливість; виховувати любов до матері, бабусі.
Освітні: закріпити вміння дітей у використанні різних прийомів ліплення: відщипування, розкочування, з'єднання деталей шляхом притискання, сплющивания.
Розвиваючі:
- розвивати в дітей відчуття кольору, форми, композиції;
- розвивати дрібну моторику рук;
- розвивати творчі здібності дітей.
Виховують:
- виховувати добре, дбайливе, уважне ставлення до своїх рідних і близьким.
Попередня робота:
- проведення бесіди про свято « День матері»;
- читання віршів, казок, оповідань, народних прислів'їв та приказок про маму;
- створення вітального плаката для матусі;
- розучування віршів, відгадування загадок про маму;
Обладнання: листівка-подарунок (зразок), кольоровий папір, клей ПВА, ножиці, простий олівець, циркуль, лінійка.
Зміст уроку
І. Підготовка робочих місць.
ІІ. Організаційна частина.
Хто завжди вам допоможе?
Хто все вміє і все може?
Хто все зробить, як годиться?
Хто ця мудра чарівниця?
В цілім світі найдобріша,
Найдорожча, наймиліша?
Лагідна і ніжна сама?
Ну, звичайно, наша…
Діти: мама!
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми поговоримо з вами про найрідніших, наймиліших, найдорожчих мам.
Сьогодні у нас незвичайнезаняття. Наближається свято.
Що за свято? 8 Березня.
8 Березня – цеособливий день, коли всі жінки та дівчатка забувають про свої турботи і насолоджуються знаками уваги. Вони особливо гарні, веселі, ошатні
Дитина Восьме березня — це свято!
Що ж мені приготувати
Для коханої матусі,
Для сестрички та бабусі?
А ви вже придумали, що дарувати своїм мамам, бабусям, сестрам?….(відповіді дітей ).
Давайте подаруємо їм листівки . Гадаю, що їм буде дуже приємно. Але перш ніжрозпочати роботу я вам розповім про листівки.
Про листівки.
Поштова картка, як називали її раніше, відкритий лист, займає нині скромніше місце, ніж минулого століття, коли телефон і електронна пошта не здобули таку широку популярність.Вже стало традицієюдарувати близьким і рідним людям листівки, особливо, якщо вони далеко… Це дуже простий спосіб об’єднати родину, зберегти теплі почуття.
Подвійно приємно, якщо листівка зроблено власноручно. Саморобний подарунок унікальний, він зберігає тепло рук того, хто зробив. Особливо люблять вигадувати й майструвати діти, речі, виконані дитячими руками, несуть щирий заряд, наповнені енергією, теплотою.
В цей день прийнято вітати всіх мам, дарувати їм подарунки.
Я думаю, що кожній мамі, особливо приємно буде отримати подарунок зроблений руками своєї дитини. Я пропоную вам сьогодні зробити вітальну листівку для своєї мами і прикрасити її красивою хризантемою.
Ви згодні?
зверніть увагу, перед вами лежать необхідні для роботи матеріали: аркуш кольорового картону - це основа нашої листівки; дощечки для ліплення; грудочки солоного тіста, забарвленого в різні кольори; вологі серветки; стеки; книжки розкладачки - вони будуть сьогодні вашими помічниками.
Як ви, напевно, вже здогадалися, хризантему ми будемо ліпити з солоного тіста.
І так, усе готово до творчості. Але перед початком роботи давайте розімніть наші пальчики, зробимо пальчикову гімнастику.
Комунальний заклад "Острозька спеціальна загальноосвітня
школа-інтернат №2 І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради
Свято-гра
«Як діти вчились святкувати день народження»
Підготувала:
Бузинович Т.В.
Мета: пробуджувати в дітей почуття дружби, доброти, намагання робити приємне один одному; сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; розвивати у дітей естетичний смак, фор-мування відповідального ставлення за свою команду та за себе. Розвивати винахідливість, увагу, активність, мислення.
Очікуванні результати: знання правил поведінки в гостях; вміння підготуватися до святкування дня народження; встановлення дружніх стосунків в дитячому колективі
Методичне забезпечення: повітряні кульки, напис «З днем народження», атрибути для проведення ігор, музичний супровід.