СВЯТО БУКВАРЯ 2022
Ведуча: Увага! Увага! Всім доброго дня.
Зібралась у залі шкільна сім’я
Адже в 1 -му класі сьогодні урочисте свято-свято Букваря.
Воно буде класне- веселе і сучасне.
Тому рук не шкодуйте і артистам аплодуйте!
Вчитель:
В першім класі урочистий
день прощання з букварем
Світить сонце променисто,
всіх вітаю із з цим днем!
Сьогодні особливий день для нас, першокласників. Ми з нетерпінням чекали на нього, щоб розказати нашим гостям – мамам і татам, дідусям і бабусям, чого ми навчилися за час, проведений у школі. Привітайтеся, діти, з нашими гостями. Здається, діти щойно вперше сіли за парти, розгорнули свій перший підручник – Буквар. Він день за днем навчав їх читати, думати. Буквар – перша сходинка до вершини знань. І він заслуговує на особливе свято.
-Ну що, усі зібралися у залі?
Ведуча:А ми зараз перевіримо. Коли я називатиму певну групу гостей, вони повинні дружно відповісти: «Ми тут!».
- І відразу дізнаємось, кого у нас на святі найбільше, а кого не вистачає.
- Старанні дівчатка. (Ми тут)
- Розумні хлопчики. (Ми тут)
- Турботливі мами. (Ми тут)
- Умілі татусі. (Ми тут)
- Люблячі бабусі. (Ми тут)
- Досвідчені дідусі. (Ми тут)
- Розумні першокласники ( тиша)
- Ось когось не вистачає… першачків!
Вчитель:
Добре, я почну сама дітлахів запрошувати. А ви, шановні гості, зустрічайте їх оплесками.
Під музику,співаючи,пританцьовуючи, заходять учні першого класу.
Хоч Ромчик сором’язливим прийшов до школи
Не боявся труднощів ніколи.
Кароліна дуже скромна, ввічлива і чемна
Дівчинка усміхнена й приємна.
Трудиться Настя в нас як мурашка,
Хоч бува їй часом важко.
Дружать з Аліною хлопчики й дівчатка,
І у неї завжди все в порядку.
Богдан в нас дуже активний,
І вірші читає, і спритний, й спортивний.
Приклади вміє й задачі рішати
Максим встигає ще й у класі прибрати.
Лукян був маленький, як та комашечка,
А працьовитий, неначе мурашечка.
І хоч не все їй удавалося,
Марта дуже старалася.
Зараз вміє Артем читати
І текст друкований списати.
Наш Назарчик дуже охайний,
Надійний помічник у мами й тата.
На уроках завжди Марко відповідає
З легкістю приклади й задачі рішає.
Ангеліна на музиці з вчителем гарно співає,
Й бува на уроках «у хмарах літає».
Наша Маріка – тендітна й тоненька,
У зошиті буквочки пише дрібненькі.
Кругленькі, маленькі, неначе намисто,
У зошиті в Дарини охайно і чисто.
Не змарнує ні хвилинки,
Ксенія– міс Каліграфинка.
Тимофій дивовина дитина?
Він неначе та пружина.
Святославу за партою ніяк не сидиться,
Іноді буває, що трішки ліниться.
Тільки Богдан перестане ліниться,
Ним не можна тоді нахвалиться.
Ще одна у нас дівчинка Софійка
Щира, добра і вразлива,щедра і вродлива.
Матвій веселий і кмітливий,
Добрий,щирий,не лінивий.
Давид любить спілкування
У вільний час й у час навчання.
Трішки впертий,розумненький
В нас Дмитро дуже гарненький.
Вікторія зовсім не лінива,
Адже вона трудолюбива.
Каріна гарне серце має
І танцює і співає.
Світлий розум має
Влада старших поважає.
Кароліна вчитись добре намагається
Гарно пише ,бо старається.
Єва добре серце має
В класі нікого не ображає.
Матвій з математикою дружить ,
Кому треба допоможе.
Ведуча:Знайомтесь! Якщо ви ще не знайомі.
Діти (по черзі):
- Веселий!
- Дружний!
- Щасливий!
- Радісний!
- Порядний!
- Працьовитий!
- Пустотливий!
- Трішечки галасливий!
Діти разом:1 г клас !!!
Діти читають вірші.
1 Учень1:
Свято в нас сьогодні
Всі вітаєм щиро вас.
Ми – майбутнє України
Наш найкращий 1 клас!
2. Любі гості, мами й тата!
В нас – Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
У наш найкращий перший клас.
2.Ми всіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо,
Бо ми всі букви знаємо,
Бо ми читати вміємо.
3. Ми Букварик почали
Восени вивчати.
А тепер вже самостійно
Вміємо читати.
4. Є книг багато — радісних, печальних,
Товстих, тонких, барвистих, наче жар.
Але одна — книжкам усім начальник,
І звуть її по-простому — Буквар!
5. Букви старанно вивчали,
Знаєм їх від А до Я.
І сторіночку останню
Прочитали букваря!
6. З нами клопоту зазнали
Наші мами, вчителі,
Поки ми читати вчились
У новому Букварі.
7. Ми тепер вже на малі –
Ми сьогодні школярі,
На уроках не жували,
Не дрімали і не спали,
Вчились ми сумлінно
І поводились відмінно.
8. І від дзвінка і до дзвінка
Робота наша нелегка:
Рахуй, пиши, а ще читай,
Учителю відповідай.
9. Та все це не лякає нас
Бо ми старанний перший клас!
У школі нас всьому навчать,
І роки весело промчать!
Ми – школярі, ми – перший клас,
Щасливі дні чекають нас!
Ведучий:Свято наше вже триває
А Букварика немає.
Тож давайте погукаєм
Та зі святом привітаєм.
Діти: Букварику! Букварику!
У цейсвятковий час
Ми дуже тебе просимо:
Приходь, приходь до нас!
Вчитель:
Тиша скрізь. Нікого не чути
Та невже ж він міг забути?
Обіцяв прийти до нас
Може не знайшов наш клас?
( Вчитель виглядає в коридор, але там нікого немає)
Що ж робити? Як нам бути?
Треба голосніш гукнути!
Може ж він почує нас!
І зайде до нас у клас!
Всі разом:
Букварику! Букварику!
У цей святковий час
Ми дуже тебе просимо:
Приходь, приходь до нас!
Звучить музика «Пес Патрон» і до класу заходить Пес Патрон.
Пес Патрон
Чую я що Вам потрібна допомога
І тому зібрався швидко я в дорогу.
Вам допоможу я розібратись
Але що у вас за свято?
(Виходять діти)
Учень 1:
Ми цілий рік трудились
І всі старанно вчились.
Букви вивчили від А до Я
На сторінках Букваря.
Учень 2:
І сьогодні свою шану ми хотіли віддати
І тому запросили Букварика на свято.
Та чомусь він не прийшов
(звертається до Патрона)
Може б ти, його знайшов?
Патрон:
Нууууууу задачку задали
Де ж мені його знайти?
(Звук смс на телефоні)
(Патрон читає повідомлення.)
« Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам злий Буквоїд через моїх друзів і складете з отриманих літер слово, яке зараз дуже важливе не лише для мене, а й всієї України. Покладаю на вас надію. З нетерпінням чекаю визволення»
Патрон:
Ось і новини! Все зрозуміло!
Швидко беремось ми з вами за діло!
Буквоїд-чаклун букварика забрав
І в темниці темній заховав.
Щоб нам його скоріш звільнити
Треба всі завдання виконати, діти!
Все, що ви вивчили за 1 клас
Показать прийшов вже час.
Вчитель: Ну що, діти, покажемо Чаклуну Буквоїду, що ми весь рік плідно працювали і старанно навчались?
А допоможуть нам друзі Букварика - книги, які цілий рік йшли з ним поруч і навчали вас. І першою зі своїм завданням до нас завітає Математика.
(Заходить математика)
Математика
Добрий день, вам любі діти!
Рада знов вас всіх зустріти.
Завітала я в ваш клас
Бо є завданнячко для Вас.
(Виходять 3 учні)
Учень 1:
Цілий рік з тобою вчились
Писали цифри і лічили.
Склад числа усі запам’ятали
Вирази з легкістю ми рахували.
Учень 2:
Вмієм порівняти числа будь-які
Тепер такі завдання для нас дуже легкі.
Задачі навіть вмієм розв’язати
І відповідь до неї записати.
Учень 3:
Фігури навчилися ми розрізняти
Відрізки різні будувати.
Сантиметри вже нас не лякають
Бо багато вже чого ми знаєм.
Учень 4:
Математику дуже люблю,
Навіть у ночі не сплю.
Не виходить все ніяк
Полічить тих слоненят.
Бо лиш тільки починаю
То відразу засинаю.
Математика:
Ви вже вмієте, друзі хороші,
Рахувать задачки й гроші.
Щиро за вас я радію, малята
Та вже мені завдання вам пора давати.
Завдання від Математики.
1.Ось до класу на урок
Прилетіло сім сорок,
Та із них лиш п’ять сорок добре вивчили урок.
Скільки ледарів сорок завітало на урок?
2. П’ять берізок і три клени
Змалювала вмить Олена
І спитала: - Скільки в мене
Тут усіх дерев зелених?
Полічить вона не може.
Хто Оленці допоможе?
3. Десь бабусенька лисичка
В’яже теплі рукавички.
Трьом онукам по дві штуки –
Лапки гріли щоб онуки.
Лисеняток уявіть -
Рукавички полічіть.
4. Вісім качок мали звичку
По траву ходить до річки.
Галасливою юрбою
Чимчикують між травою:
Троє білих, решта – сірі.
Скільки сірих , як сказать?
Ну, звичайно, що їх …
5. Мурашечки трудівники
Живуть під ялинкою.
Три з них носять голочки
А ще три – билинки.
Носять в дім травицю
Ще три трудівниці.
Скільки буде їх , малята,
Зможете порахувати?
6. Квочка водить по садочку
10 ніжненьких курчат.
Двоє зникли в холодочку,
Три побігло до зернят.
Ну, а скільки колобочків
Біля квочки ще пищать?
7. Фрукти солоденькі
Любить мала Женька.
Три банани, дві малинки,
Швидко зникли із корзинки.
А в корзині залишились
Два кисленькі ківі.
Скільки фруктів я назвала?
Чи всі полічили?.
8. Мишка в полі працювала,
Зернечко пшеничне залюбки збирала.
Шість зернини вона знайшла,
Потім – ще чотири.
Поки в нірку їх несла –
Три зернини загубила.
Хто тепер з вас відповість,
Скільки мишка зерен з’їсть?
Математика:
Молодці, діти! Все правильно вгадали
Всі задачі ви порахували.
Тримай, Патроне, букву в нагороду
А я відправляюсь в далеку дорогу.
Вас же діти далі навчатиму не я
А старша моя сестра.
«Математика 2 клас» на вас чекає ( показує підручник для 2 класу)
Вона за мене більше знає.
Бажаю вам успіху в навчанні, діти
А мені вже час трішки відпочити.
(Математика виходить з класу)
Вчитель:
Ще одну букву Букварик передав через підручник «Я досліджую Світ». Але отримаєте ви її лише тоді, коли виконаєте всі завдання.
(Заходить ЯДС)
ЯДС:
Добрий день усім, малята
Гарним хлопчикам й дівчатам.
Я зайшов до вас не марно
Приніс букву дуже гарну.
Щоб її отримати змогли
Треба виконать завдання всі мої.
(Виходять 3 дітей)
Учень 1:
ЯДС нас вчив весь рік
Як себе поводить слід.
Як погоду визначать
І гостей як зустрічать.
Учень 2:
За постовою як слідкувати,
Режим дня як свій будувати.
Живу і неживу природу розрізняти
Пори року й місяці всі називати.
Учень 3:
А ще дізнались ми багато
Про традиції і свята.
Про всі символи держави
Про обов’язок і право.
(звертається до ЯДС)
Дякуєм тобі наш, друже,
Нам цікаво було дуже!
ЯДС:
Ви вже знаєте багато
І вчитесь старанно і завзято.
То ж давайте починати
Треба вам всі анаграми відгадати.
Завдання від ЯДС.
каУрїна
алиКан
лХіб
ївКи
риТзуб
ноВік
раПпор
ваМо
баВер
ЯДС:
Чудово впорались з завданням
Тож прийміть мої вітання.
Букву я Патрону віддаю (віддає Патрону букву)
А сам я поспішаю, тож біжу.
В 2 класі вчити вас не буду
Та ніколи не забуду.
Ось передаю підручник Вам (показує підручник ЯДС 2 клас)
Буде він навчати сам.
Багато нового дізнаєтесь, діти
А я успіхам вашим буду радіти!
(ЯДС виходить з класу)
Вчитель: Тепер черга Англійської мови. Зустрічайте її діти, саме вона принесла вам наступну літеру від Букварика.
Англійська мова:
Хелоу! Привіт! Мене чекали?
А я до вас на свято завітала.
Закінчуєте перший клас
З чим вітаю дуже вас.
( Виходять діти)
Учень 1:
Хоч іще ми всі маленькі
Та вчимо англійську мову.
І підручник наш новенький
Вчив нас всіх чудово.
Учень 2:
Навчились ми вітатись
І говорити трішки
Як своє ім’я сказати
Чи назвати кішку.
Мова незвичайна та цікава дуже
Відтепер з тобою ми найкращі друзі!
Англійська мова:
Завдання приготувала неважке
Дуже веселе і навіть легке.
Фізкультхвилинку повторюйте , малята
За це винагорода буде вас чекати.
(Діти виконують фізкультхвилинку)
Англійська мова:
Супер! Впорались чудово!
Тримайте букву загадкову.
(Віддає букву Патрону)
Що ж малята, час мені в дорогу
Вас навчати далі я не маю змоги.
А в 2 класі чекає на вас
Оцей ось підручник і покаже вам клас!
( показує підручник 2 класу)
(Англ. мова виходить з класу)
Вчитель:
Останню букву від Букварика вам принесе не підручник, а зошит. Вірний друг Букварика весь цей рік. Вони з ним йшли нога в ногу і завжди допомагали і доповнювали один одного. Це – прописи.
(До класу заходить зошит – прописи для 1 класу)
Я прийшов до вас на свято
Хочу літеру віддати.
Дуже Букварик хоче до вас
У ваш веселий перший клас.
(Виходять діти)
Учень 1:
Цілий рік ми вправно вчились
Букви всі писати гарно.
І старанно всі трудились
Час щоб не пройшов наш марно.
Учень 2:
Спочатку кружечки і палички писали
Різні розмальовки фарбували.
А потім вже до літер перейшли
Склади й слова писати почали.
Учень 3:
Спасибі прописам, що нас навчали
Ми майже рік у них писали.
Тепер вже й речення напишем сміло
Бо ручку вже тримаємо уміло.
Прописи:
Та сьогодні ми не будемо писати
Вам казки мої потрібно відгадати.
Я вам одне речення з казки прочитаю
Може хтось із вас її впізнає?
Завдання від прописів:
1. „ Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку...” ( Ріпка)
2. „ Уліз і ведмідь – семеро стало.....” ( Рукавичка )
3. „ Я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок, та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, та вхопила водиці крапельку.....” ( Коза – дереза )
4. „ А лисичка його гам! Та й проковтнула.” ( Колобок )
5. „ А мишка бігла, хвостиком зачепила і розбила яєчко” ( Курочка Ряба )
6. «Жили собі двоє мишенят – Круть та Верть і півник Голосисте Горлечко» (Колосок)
7. «Ловись рибка велика і маленька» (Лисичка-сестричка і вовк-панібрат)
8. «А лисичка наварила кашки з молоком, розмазала по тарілці та й припрошує…» (Лисичка і журавель)
9. «Пішов котик. А ось і лисиця біжить. Стала під віконце та й приказує:
– Півнику-братику, одчини! Як не одчиниш, вікно розіб’ю і тебе заберу!» (Котик і півник)
Прописи:
Вас вітаю щиро, діти!
Бо змогли ви букву заробити.
Тримай, Патроне, букву останню
А я затримувати вас не стану.
Побіжу, бо справ іще багато
Треба скоро інших діток зустрічати.
А замість мене чекає вас чудова
Книга «Українська мова» ( Показує дітям підручник).
Тепер вона буде вчити писати
Так, щоб помилок не допускати.
(Прощається з учнями і виходить з класу)
Патрон:
Що ж малята впоралися ви
І тепер всі букви ми зібрать змогли.
Давайте слово складемо із них
І звільнимо Букварика від чар страшних.
Вчитель: Пам’ятаєте, діти, Букварик нам писав, що це слово зараз дуже важливе не лише для нього а й для всієї України.
(Діти складають слово ВОЛЯ)
Патрон:
Молодці! Це дійсно ВОЛЯ
Швидко склали ви це слово.
Воля важлива для кожного, діти
Без неї дуже тяжко жить на світі.
І Україна наша бореться за волю
За наше майбутнє і кращу долю.
То ж і ми часу не гаймо
Голосно Букварика гукаймо!
(Діти гукають Букварика)
Букварик:
Ну нарешті з вами я
Ви ж для мене як сім’я.
Цілий рік всіх вас навчав
Часу марно не втрачав.
Та поки до вас добирався я, друзі
Розтрусив я усі букви дуже.
Немає в них тепер порядку
Ви допоможіть мені, малятка.
Від А до Я їх треба поскладати
Щоб алфавіт змогли ми прочитати.
Діти читають вірші:
Несу його в просторий клас.
І рідній книзі у журбі
Шепочу ″Дякую тобі!″
Ти читати всіх навчила.
Кожна буква букваря —
Це промінчик ліхтаря.
Мами нам казки читали,
А з тобою подружились-
І самі читать навчились!
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш Буквар.
Діти співають пісню «Букварик друже наш»
5. Букви всі від ″А до Я″
Дуже добре знаю я.
Далі навчатись буду,
а Букварик не забуду.
Тепер читати вмію я,
Багато в світі є книжок
А ти найперша-мій дружок!
Відверто я усім скажу —
Що нині я — твій друг покірний —
Уже читаю і пишу.
Були для мене, як рідня.
В твоїх малюночках яскравих
Нове знаходив я щодня.
За паличку першу, і першу букву.
За перше слово і першу казку.
За першої вчительки щиру ласку.
Всі разом:
Ми пам'ятатимем довгі роки
Мудрі й повчальні твої уроки.
Буквар.
Любі дівчатка мої ясноокі!
Хай вам щастить на дорозі широкій!
Вмійте ж боротися з лихом завзято,
Непосидючі мої хлоп'ята.
Хай підростає ваш 1 клас,
Сценка: «І таке буває»
Ведуча:
Була оця історія недавно чи давно
Побачите ви скоро ось тут , а не в кіно.
А може цю ми казочку
Розкажем в інший раз
Всі : Ні, ні хай же її почують у цей святковий час.
Це не вигадка , а в ній щось повчальне зрозумій.
Грає музика
( За столом сидить « мама» переглядає журнал мод. Дзвонить телефон.)
Мама: Здрастуй ,Любочка – подружка,
Ти давно вже не дзвонила.
Може ти на хвильку часу
В гості нині забіжиш?
Справ багато – так я знаю,
Треба посуд весь помить,
І прибрати, і компот смачний зварить.
(Підходить дитина, яка гралась на ковбику до мами)
Дитина :
Мамо, мамо надоїло
Мені ляльками вже грать.
Можеш ти мені матусю
Казку нову прочитать?
Мама :
Почекай же дитя любе
Прошу я тебе, відстань.
Йди до батька попроси
Книжку йому занеси.(сама продовжує розмовляти по телефону)
- Що ти кофточку купила?
Кажеш класна, із кашпо?
Бантики, сережки, туфлі -
Про це мрію я давно.
Так, каблук у них високий?
Прошу , дай хоч поносить .
Ах, як хочеться й мені
Такі туфельки купить
Дівчинка:
Мамо, мамо, скучно стало
Може з лялькою пограєм?
Мама :
Ах, та ніколи, ти бачиш
Я біжу одежу прати.
А ти, любая дитино
Йди пограй уже із татом.
Грає музика
(дівчинка бере м’яч , йде до тата, який сидить на кріслі і читає газету)
Тату, тату, не читай!
Краще м’ячиком пограй!
Я тебе прошу давно -
Відведи мене в кіно.
Тато:
Це усе буде вже потім,
А тепер йди погулять.
Треба мені у газеті
Всі реклами дочитать.
А сьогодні ж футбол буде.
Я- вболівальник «Спартака»
Ми з ляльками ще пограєм…
Завтра ввечері. Пока!(повертає дитину в другий бік і віддає м’яча)
Погулять надворі нині
Попроси сестри Ірини.
Грає музика
(Тато під музику виходить, дівчинка залишається сама на коврику. Входить сестра в парику (під супровід музики) з сумкою на плечі, сідає на стілець і починає краситись. До неї підходить дівчинка і просить:
Дівчинка:
Можеш мені білку
Фарбами намалювать?
Або катер ми у ванні
Можем разом запускать.
Сестра:
Скажеш теж, що це за жарти?...
Ні, не слухатиму я ,
Бо учора мій же хлопець
Запросив мене в кіно…
Ой, спішу, пробач, спізнюся…
Про це мрію я давно.
Грає музика(виходить)
Дівчинка:
Що ж робити лиш одній?
Як сиджу - хоч вовком вий.
То ж на вулицю піду
Там, мабуть когось знайду.
Грає музика
(Виходить «сестра» звучить пісня «А ми удвох»(інсценізація пісні)
(Заходить дівчинка сідає на коврик знову гратись.)
Ведучий:
Не сидиться, не лежиться
Не гуляється все їй.
Мамо,(виходить мама)
Тату,(виходить тато)
Сестричко,(виходить сестра)
Подивіться на дитя!
Ви читайте, ви пограйтесь
Із дитиною займайтесь,
Бо маля, як підросте
Вам опорою буде.
Мама:
Вибач, донечко маленька,
Люби ми тебе , гарненька,
Та в турботах у щоденних
Забуваєм ми про тебе
Тато:
То ж пробач, тебе благаєм,
Нині свято нас чекає
Тож давайте разом всіх вітати
День Букварика будем святкувати.
Вчитель:
Послухайте! Давайте зробимо невеличку веселу перерву, трохи відпочинемо.
КОРІННЯ Й НАСІННЯ
— А ти, тату, в школі вчився?
— Учився, Сергійку.
— А то правда, що ти, тату,
Був одержав двійку?
— Було таке, траплялося...—
Хлопчик засміявся:
— Тоді мама правду каже,
Що я в тебе вдався.
Додумалась
Вчитель дала всім завдання-
кілька речень скласти.
Там слова повинні бути –
«радість» або «щастя».
Через мить вже руку тягне
вгору шустра Настя:
– Я оцінку гарну хочу.
Ось щоденник нате.
Вчитель трохи здивувалась:
– Щож, кажи нам, Настя.
Та відразу «відрубала»:
– Наглість — друге щастя!
Каже вчитель учню:
– Пишеш гірше й гірше!
Є помИлок грубих
в тебе значно більше.
– Грубих буде менше!
– є ідея в Міші.
Певно, треба букви
всі писать дрібніші.
В школі вчителька питає
учня свого зранку:
– Я ж батьків твоїх хотіла
бачити, Іванку!
Певно, ти забув сказати?
Не привів чого ти?
– Зараз. Зараз. Ось, дивіться.
Я приніс їх фото.
Творчий
– Я, напевне, дуже творчий.
– каже Владик Олі. –
Мати кожен день торочить:
що ти витворив у школі?
Все просто
Мати каже: – В чому справа?
Петрик вчиться ліпше.
Ти ж таки у мене, синку,
був завжди мудріше.
– Все тут просто. – каже Ігор.
Пальцем в лоба тиче. –
Вчиться краще. Бо від школи
Петі значно ближче.
– Як то так? – питає мама.
– Так же не буває.
Поки я дойду додому, –
все позабуваю.
Питання вчитель в класі всім дає:
– Яка, скажіть-но, свійська птиця є?
Петрусь і Настя знають це, авжеж.
Назвали швидко гуску й качку теж.
Тут руку тягне враз малий Василь:
– А я ще знаю також курку — гриль.
Буквар:
От і настав прощання час
Мій найкращий перший клас!
Вже мені час вирушать в дорогу
Патрону вдячний я за допомогу.
Тебе чекають скрізь і всюди
Допомагаєш завжди людям!
Весь світ про тебе знає, друже,
З тобою Україні пощастило дуже.
Патрон:
Дякую, Букварику, вже мені пора
Проведу тебе і у бій гайда!
Україну-неньку будем рятувать
Перемогу нашу наближать!
(Виходять 3 дітей)
Учень 1:
Тримайся, рідна наша Батьківщино,
Ми побажаємо тобі в цей час,
Щоб переможна вже прийшла година
І мир настав скоріш у нас.
Учень 2:
Тримайся, рідна Україно,
Тебе образити ми не дамо.
Бо ти, як матінка, у нас єдина
І в чужі руки ми тебе не віддамо.
Учень 3:
Вклонімось низько всім, хто захищає
І хто поліг за те, щоб ми жили!
Всім тим, хто небо наше закриває
І береже дитячі наші сни.
Вчитель разом з буквариком вручають учням Свідоцтва. Діти йдуть на місця, кладуть Свідоцтва і беруть Букварі і танцюють «Танець з буквариками» під пісню «Вчать у школі» )
Учитель: Від першого вересня і до сьогоднішнього дня з вами були і ваші найдорожчі люди - мама, тато, бабусі , дідусі. Вони будуть разом з вами ще багато шкільних років і все життя. Побажаємо їм щастя і наснаги.
Вам, шановнії батьки,
«Спасибі» хочу я сказати.
За допомогу у навчанні,
Старанність, витримку, любов.
За те, що вчились рахувати,
Старанно букви всі писати
Та гарно-гарно малювати.
Це перший крок!
Попереду ще одинадцять років
Отож навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки!
ВІРШІ ПОДЯКИ БАТЬКАМ
1.За те ,що раненько вставали.
За те ,що до школи водили.
За те,що втоми ніколи не знали.
Палке вам,велике спасибі.
2.Ми любим вас,кохані мами й тата.
Ми вам бажаємо здоров`ячка багато.
Ми хочем ,щоб завжди ви раділи.
І щоб в житті ніколи не хворіли.
3.Ми вам обіцяєм :учитись,дружити,
Гарні оцінки додому носити,
Щоб дарувати радість вам,
любесеньким нашим батькам.
Вчитель:А зараз ми перевіримо, як засвоїли програму НУШ за рік навчання наші батьки. (Запрошуються 4 батьків для гри «Склади слово». Кожен батько вдягає на себе табличку із 2 буквами. Завдання – скласти слово.)
- Український делікатес (сало)
- предмет гігієни (мило)
- дерево, назва якого походить від назви літнього місяця (липа)
- карта по-іншому (мапа)
- нею можна різати дрова (пила)
- вона є у кожного татуся (сила)
- хутрова тварина, який має звичку. як у верблюда,якщо її розізлити (лама)
Вчитель: Молодці, татусі! Із завданням впорались бездоганно і за це Вам у подарунок – танок.
Вчитель. Буквар скінчивсь, та не скінчилось, а тільки починається довге й цікаве шкільне життя, Буквар – це маленька часточка тих великих знань, які дасть вам школа.
Вчитель:
Є кмітливі й дуже мудрі, чуйні є, є і байдужі.
Танцюристи є й музики, є спортсмени і базіки.
Є плаксиві й веселенькі, галасливі і тихенькі.
Є гарненькі, чепурненькі, є рухливі й повільненькі.
Є завзяті і пасивні, нетерплячі і активні,
Артистичні і співучі – отакі у мене учні.
Де я кращих ще знайду? Через те я їх люблю.
-А як з учителькою бути?Хіба кине вона нас?
- Ні,ми свою учительку,переведемо у 2 клас!