Ранкове коло "Я живу на Україні"

Про матеріал
Пропонує ранкове коло для учнів 2 класу з метою закріплення знань про Україну. Діти мають змогу висловитися про те, що для них Україна, прийняти участь у вікторині, розповісти уявному незнайомцю про свою країну, сформувати побажання до Українців.
Перегляд файлу

Нестеренко Наталія Олександрівна                2 клас НУШ

Ранкове коло

Тема: Я живу на Україні

Мета: поглибити знання учнів про нашу країну; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси, уяву, фантазію; виховувати любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до символів.

Обладнання: ілюстрації України, ноутбук, пелюстки для ромашки, мікрофон.

Хід ранкової зустрічі

I.                  Вітання.  Стаємо всі в коло.

Вчитель: Добрий ранок всім вам, друзі!

Діти:    Добрий ранок! Добрий день!

Вчитель:  Ми зібрались в класі дружнім.

 Діти:       В Україні ми живем.

Добрий день, моя країно!

Добрий день тобі й мені.

Я живу на Україні

Найпрекраснішій землі.

Добрий день, поля і квіти!

Добрий день, моя земля!

Я бажаю Україні

Тільки миру і добра! (використовую власні вірші)

ІІ. Оголошення теми зустрічі.

ІІІ. Робота по темі.

1.     Асоціації зі словом Україна.

-         Давайте, поки ми стоїмо в колі, по черзі назвемо, що для нас Україна. Я розпочну, а ви продовжуйте. Україна – це сильна держава.

Відповіді дітей:

-         Україна – моя Батьківщина.

-         Україна – це моя рідна земля.

-         Україна – це моя родина.

-         Україна – це широкі лани.

-         Україна – непереможна.

-         Україна – це жовто-блакитний прапор.

-         Україна багата хлібом.

-         Україна багата піснями.

-         Україна – це працьовиті люди.

-         Україна – це мальви біля вікна.

-         Україна все одно переможе!

 Вчитель: дуже гарні та правильні слова ви сказали про Україну. А зараз сідайте за парти, переглянемо відеоролик про Україну.

2.     Перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=nsRstphg3X8&list=RDEMFR3wWEUarMLGLLb0lQDGiQ&index=1

3.  Вікторина « Чи знаєш ти свою країну?»

1.     Назва нашої держави? (Україна)

2.     Столиця України? (Київ)

3.     Основні кольори нашої прапору? (Синій і жовтий)

4.   Назвіть державні символи України. (Герб,  Гімн, Прапор України)

5.  Назвати рослини - символи України. (Верба і калина)

6.     Назвати обереги українського народу. (Віночок, рушник)

7.  Ім’я найвідомішого українського поета. (Тарас)

8.  Яка велика річка протікає на Україні? (Дніпро)

9.  Яка найвища гора в Україні? (Говерла)

10.  Частина світу, в якій знаходиться наша Батьківщина. (Європа)

11.   З чим українці зустрічають гостей? (З хлібом – сіллю)

12.  Без чого не обходиться жодне свято Великодня? (Без Паски і крашанок)

13.  Як називається символ, який українки одягають на голову? (Вінок)

14. Яка улюблена страва українців? (Сало, борщ, вареники)

4. Гра «Мікрофон»

-         Уявіть, що до нас у клас приїхав хлопчик разом з батьками з іншої країни. Він не знає про нашу Україну! Розкажіть йому про Батьківщину, покажіть ті місця України, де ви побували. Кореспондент бере інтерв’ю в учнів.

5. Складання ромашки з побажаннями для України та українців.

- У вас є пелюсточки напишіть свої побажання для України та українців на майбутнє.

Діти пишуть короткі вислови, по черзі промовляють їх, підходять до дошки, прикріплюють пелюстки та утворюють ромашку.

Побажання: миру, перемоги, процвітання, щастя, радості, швидкої перемоги, скорішої перемоги, міцного миру.

ІV. Рефлексія

Діти оцінюють настрій свій на кінець заняття та прикріплюють прищіпку до малюнка, який відповідає настрою.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку