Мета заходу:
Ведуча1: Увага! Дорогі глядачі!
Шановні вчителі та милі батьки!
Сьогодні ми з вами не в актовій залі.
А на залізничному вокзалі.
(звук шуму вокзалу)
Ведуча 2 Через кілька хвилин з нашого вокзалу відправиться фірмовий швидкий поїзд, на якому здійснять свою подорож по дорозі знань учні 1-Б класу.
(радісна репліка учня!!!)
Касир:
Квитки розпродані в кожен вагон
Місця вільного немає
Ось сцена - ваш шкільний звичний перон,
Ваш вантаж - шкільних знань пакет
Ведуча2:
Нехай незвичайний склад поведуть ті,
Хто нам дорогий, Друзі,
Самі добрі, красиві, розумні,
Поруч з нами вчителі!
Чергова :Увага! Увага! До відправлення експрес-поїзда залишилося 5 хвилин! Проводжаючих просимо залишити вагони.
(муз. Заставка «Пісенька Паровозика») Чергова по вокзалу:
Отже, ми знаходимося на вокзалі станції Шабської ЗОШ№1,
Давайте пройдемося по вокзалу:
У залі очікування на вас чекають сюрпризи.
У кімнаті матері і дитини тихо втирають сльози ,що так швидко пролетів 1 клас
Ось камера, в якій зберігаються іграшки ,якими гралися діти наших . У довідковому бюро сидять самі мудрі і всезнаючі вчителя.
Адміністрація та начальник вокзалу з радістю дивляться на пасажирів і проводжаючих і не вірять своїм очей:
Чергова по вокзалу 1станция
Шановні пасажири, наш потяг прибуває на станцію
« Які малі ми були!»
1 учень:
В першім класі – урочистий
“День прощання з Букварем”
Пригадай-но як колись ти
Був маленьким школярем.
2 учень:
Любі гості мами й тата,
В нас – Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
Ви усі у перший клас.
3 учень:
Ми усіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо,
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.
4 учень:
Є святкових днів багато
На листках календаря
А між ними – наше свято:
Вшанування Букваря. 5 учень:
Буквар взяли ми перший раз,
Як зайшли у перший клас.
І як нам радісно сказати:
Тепер вже вміємо читати.
1Пісня перший клас_______________________________
(Заходить листоноша.) Пєчкін:
У вас сьогодні свято? (Так)
Це першокласники? (Так)
То отримайте листа!
(Читає лист)
Дорогі мої першокласники, мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися на свято, якщо ви подолаєте всі перешкоди, які перед вами постануть. Будьте сміливими, я з нетерпінням чекаю на визволення.
Ваш Букварик
Пісня Не забудь
Чергова 2 Станція Казкова «Бу-ра-ті-но!» вибігає Буратіно. Зупиняється і здивовано дивиться на дітей та гостей
Буратіно. Ой, куди ж це я потрапив?
Тут так усмішок багато!
Я малят веселих бачу –
Мабуть, це 1 клас
За ширмою чути голос Мальвіни: «Де ви, де ви, Буратіно?»
Це вона іде, Мальвіна!
Знов почне мене навчати.
Доведеться утікати.
Буратіно біжить у куток. З’являється Мальвіна й зупиняється посеред зали
Мальвіна. Добрий день, дорослі, діти!
Що мені тепер робити?
Буратіно втік з уроку…
Маю ось таку мороку.
Буратіно тихенько підходить до Мальвіни і стає в неї за спиною. Визирає з правого боку: «Я тут!». Мальвіна повертає голову. Буратіно визирає з лівого боку: «Я тут!»
Мальвіна (обертається до нього). Так ви тут, Буратіно? Який ви нечемний. Негайно привітайтеся з дітьми та дорослими!
Буратіно (до гостей). Добрий день, діти! (До дітей) Добрий день, дорослі!
Мальвіна (розлючено) Буратіно!
Буратіно. Здається, я помилився. Вибачте! (Повторює вітання правильно).
Мальвіна. Будьте уважні, Буратіно. А тепер продовжимо вчитися рахувати. Послухайте задачу. Уявіть, що у вас в руках два яблука.
Буратіно (показує долоні). У мене немає жодного яблука.
Мальвіна. А ви просто уявіть, що вони у вас є.
Буратіно (сумно). Уявив.
Мальвіна. Хтось узяв у вас одне яблуко. Скільки яблук тепер у вас?
Буратіно. Два.
Мальвіна. Будь ласка, добре поміркуйте.
Буратіно. Два! Бо я й не віддам отому Хтосеві свої яблуко, хоч як би він не забирав.
Мальвіна. Який ви неуважний, це ж математична задача.
Буратіно. А, ну так би й одразу б і сказали!
Мальвіна. Гаразд. Перейдемо до читання. Ви склали літери у слово, які я вам давала?
Буратіно (здивовано). Літери? А, букви! Ні, я їх загубив?
Мальвіна (розгублено). Як загубив? Що ж нам тепер робити?
Буратіно. Мальвіно, зачекай, адже діти зібралися також до країни Знань. Вони нам і допоможуть туди потрапити. Так, діти?
Ведуча 2. Зачекай, Буратіно, але ми також не знаємо, як туди дістатися.
Ведуча 1. Але з чого ми почнемо?
Буратіно виносить ноутбук
Буратіно. Зараз я «прогуглю» це питання. Пісня _________________
Відкриває ноутбук, щось набирає, але раптом звучить попередження про віруси
Виходять комп’ютерні віруси
Танець комп’ютерних вірусів
Віруси. 1. Ми – віруси шкідливі,
Швидкі та невловимі,
Проліземо в шпаринку
Ми за одну хвилинку.
2. Комп’ютер – це наш дім,
Для нас він тато й мама,
Ми живемо давно
В комп’ютерних програмах.
3. Ми хитрі і вертляві –
Ніхто не любить нас,
Комп’ютерні програми
Гриземо повсякчас!
Мальвіна. Підкажіть, батьки, що нам робити?
Як комп’ютер наш від вірусів звільнити?
Батьки пропонують встановити антивірусну програму
Звучать звуки, що віруси знищено
Віруси. О, ні
Буратіно знаходить незнайому скриньку
Буратіно. Мальвіно, дивись, що це за скринька і звідки вона з’явилася?
Мальвіна. Потрібно її відкрити.
Відкривають скриньку, в ній лист:
«Добрий день, шановні випускники! І вам, добрий день Буратіно та Мальвіно! Я дізналася, що Буратіно загубив всі букви «чарівного» слова, яке повинно було привести вас до країни Знань. Тому, я вирішила вам допомогти.
У цій скриньці знаходиться друга буква «чарівного» слова, але отримати її ви зможете лише тоді, коли відгадаєте всі мої задачки!
Щасти вам!»
Королева Знань
Пісня Дівчика русява
П’ять із них шмигнуло в нірку,
Два забігли у комірку.
Скільки ж всього мишенят
В своїх схованках сидять?
Буратіно розгублено щось рахує на калькуляторі, потім чухає потилицю
Буратіно. Діти, благаю, допоможіть!
Скільки всього мишенят, підкажіть?
Буратіно. Діти, , навіщо нам до країни Знань? Там нудно, не цікаво, щось завжди треба вчити! Краще гратися, гуляти, відпочивати!(замріяно)Оце життя!
Мальвіна. Буратіно, що ви таке кажете, якщо ми не потрапимо до країни Знань, мрії дітей про майбутню професію не здійсняться!
Буратіно. Мрії? Які мрії?
Ведуча1. Зараз наші дітки тобі все розкажуть.
Діти. 5. От, коли я виросту, мером в місті стану,
В банку для садочка кредити дістану.
А коли садок зразковий, то гріха не буде
І комп’ютер прикупити, ніхто не осудить.
6. А я хочу у великім банку працювати,
Щоб долари і євро під відсотки видавати,
І як повний чемоданчик я їх назбираю,
То поїду на Гавайї, щастя пошукаю.
7. Ну, а я хотів би дуже бізнесменом стати,
Щоб дівчат усіх красивих на «Мерсі» катати,
І у власних магазинах продавать продукти,
Телевізори, панчохи і свіженькі фрукти.
8. А я мрію із дитинства акторкою бути
Та зніматися у фільмах лише у Голівуді,
І, коли мене покажуть на телеекрані,
Я привіти передам татові і мамі.
Танок
Ведуча. Ну як, Буратіно, сподобались тобі мрії наших дітей?
Буратіно. Я ніколи не думав про те, ким я хочу стати. А виявляється, що це дуже важливо у житті.
Ведуча. Ось тому, Буратіно, ми повинні якнайшвидше знайти літери і нарешті потрапити до країни Знань.
Пісня Книжка
Циганка: А ви хто такі?
Учень : Ми першокласники.
Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у 2 класі.
Ведуча1: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що оцінки у нас будуть тільки високого рівня. Краще скажи, яке завдання нам треба виконати, щоб прийшов Букварик.
Циганка: Який Букварик?! Краще в карти зі мною пограйте.
Ведуча2 :А хіба дітям можна в карти грати?
Ведуча1: Звісно – це не дитяча гра, але ж треба виручати Букварика, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть.
Ведуча 2 Конкурс «Літери» (На кожного учасника надягається картонна коробка з літерами на спині і на грудях. Після того, як ведучий зачитає питання, учасники переміщуються і складають слово-відповідь. Перемагає та, команда яка швидше дасть відповідь на всі питання)
Питання дівчатам: М О В А
С А Р У
1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)
Питання хлопцям: Н О Р А
К А С І
1. В ній живе лисиця. (нора)
2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
3. Його косять на зиму. (сіно)
4. Колір очей, приправа. (карі)
5. Вона буває божою (кара)
6. Символ дружби (арка)
7. Водойма, яка протікає. (ріка)
8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)
Слово пана судді ............
Бонусне запитання: Який відсоток опитаних дітей сумує за друзями, які лишились вдома (61,5%) (похибка 10%)
Слово пана судді ............
Дівчатам 1. Білий ведмідь, що шукає друзів Півночі. УМКА 2. Чоловіча прикраса під носом. ВУСА 3. Буває англійська, буває німецька, а наша українська. МОВА 4. Моя хресна моєму татові та мамі. КУМА 5. Змелені зерна пшениці. МУКА 6. Розділовий знак; сон, що може тривати місяць або й рік. КОМА 7. Нічний великий птах. СОВА 8. Нею косять, а дівчата заплітають. КОСА 9. Спортивний гурток у нашій школі, який веде Володимир Якович. БОКС Хлопцям 1. Суха трава, їжа для тварин. СІНО 2. Пестлива форма від слова «кішка». КІСА 3. Що нас катає взимку. САНІ 4. Місце в кінотеатрі, де можна придбати квиток. КАСА 5. Її заплітають дівчата. КОСА 6. Страва з крупи і води, в казках її варять навіть із сокири. КАША 7. Багаж, який ми тягнемо в руках, але своя не тяжка. НОША 8. Торгівельна компанія, яка виробляє телевізори, магнітофони, телефони. Є Нокіа, є Самсунг, а є …СОНІ 9. Радіо – наше, школа – наш
.
Ведуча 1: Молодці батьки, не підвели. То де ж наш Букварик?
(Заходить Букварик).
Букварик: Дякую ,що не забули про мене , що врятували .
Я – Букварик , вам відомий .
Дуже гарний , малюнковий
Залюбки всіх вчу читати .
Нема часу спочивати
Кожен рік мене листають
Ніжні пальчики нові …
Хай же розум здобувають
Любі дітоньки малі .
Щиро зі всіма ділюся –
Не шкодую своїх знань;
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань .
Тож зростайте , діти милі ,
І читайте залюбки .
Пісня « Букварик
Буквар : За пісню дуже дякую , вам діти !
Всіх першокласників я хочу запросити
У подорож веселу та цікаву
Бо всі ви маєте на це сьогодні право .
Шановні , мої діточки !
У цей святковий час
Веселе місто Алфавіт
Запрошує всіх вас .
Діти беруть в руки літери (перед собою )
3 станція
Чергова по вокзалу: Шановні пасажири, ми прибуваємо на станцію
«Алфавітна»
А
Алфавіт вивчаймо з А:
Ананас, авто, айва.
А лікують від ангін —
Аспірін та анальгін.
Б
Білка била в барабан.
Бе! - за-бе-кав їй баран,
Бий тихіш, будь ласка, білко,
Бо розбудиш перепілку.
В
Вовк розлючено завив -
Вовк зайчати не зловив.
Він сердито крикнув:- Ну-у,
Я тебе ще дожену!
Г
Гуска плаче: - Га-га-га —
В гусака болить нога.
Гуска голуба гука
Годувати гусака.
Ґ
Ґалаґан прийшов до ґави,
Попросив у ґави кави,
І йому ґаздиня ґава
Налила дві чашки кави.
Д
Дятел дзьобом дуб довбав —
Дітям хатку будував.
Дрозд довбати так не міг —
Дятлу дрозд не допоміг.
Е
Ефа - пані екзотична:
Елегантна, симпатична.
Ефа - мешканка пустельна.
Ефа жалить всіх смертельно.
Є
Єгер в лісі єгерює —
Там і днює, і ночує.
Там єхидни та єноти —
Є у єгеря робота.
Ж
Жабеня жувало жуйку
І зустріло раптом Жучку.
Жучка каже жабеняті:
- Хочу жуйку пожувати.
З
Зайчик зиму зимував -
Білу шубку не знімав.
А зробилося тепленько -
Зняв її й надів сіреньку.
И
И — слова не починає.
Слів на И у нас немає.
В слові пишуть букви ці
Лиш в середині й в кінці.
І
Індик водить індичат
В дитсадочок до качат.
І навчились індичата
Розмовляти, як качата.
Ї
Їжачок гриби збирав —
Їжу дітям готував.
Їжачата їли все,
Що їм батько принесе.
Й
Йод — це ліки всім відомі.
Йод є майже в кожнім домі.
Боїмось ми йоду марно -
Йод лікує рани гарно.
К
Котик Мурчик полював,
Але мишку не впіймав.
Кішка котику сказала:
- Краще будем їсти сало.
Л
Лелеча ходило лісом.
Лелеча зустрілось з лисом...
У гнізді і мама, й тато,
Лиш немає лелечати.
М
Мавпа вчила мавпеня
Умиватися щодня.
Мавпеня тепер уміє
Мити хвіст і мити шию.
Н
Носоріг — на носі ріг,
Ніс рогатий свій беріг.
А тому стирчить і досі
В носорога ріг на носі.
Пісня
О
Ослик осінню охрип —
Захворів, мабуть, на грип.
Ослик кашля, ослик чха
І хрипить: - Ох-а, ох-а.
П
Півник пісеньку співає -
Пастушка повідомляє,
Що корови на лужку:
- Прокидайсь! Ку-ку-рі-ку!
Р
Рак повільно рачкував —
Рак до річки прямував.
Раку з річки крячка кряче:
- Ти куди рачкуєш, раче?
С
Сонях в полі зупинився
І на сонце задивився.
Скоро й сам у день погожий
Сонях став на сонце схожий.
Т
Тигреня просило тата
На верблюді покатати.
- Та ти що ?! — промовив татко,-
То ж мале верблюденятко !
У
У Умивальник, умивальник,
Командир ти і начальник
Мила, щіток, рушників
І невмитих дітлахів.
Наша дівчинка Улянка
Умивається щоранку.
Рушничком втирається,
Усім усміхається.
Ф
Фазан ходить в очереті
В фіолетовім береті.
А в гнізді співає тихо
Фазанятам фазаниха.
Х
Ховрашок ходив химерно
І ховав за щоки зерна —
Запасався на останнє
Передзимне харчування.
Ц
Цап у цирку працював —
Цап цікаво танцював.
В цирк ходили цапенята
Подивитися на тата.
Ч
Чайка в човнику пливла
Через річку без весла.
Човник річкою несло,
Бо зламалося весло.
Ш
Швачка шапку швидко шила,
Час не гаяла — спішила.
Швачка мала поспішити,
Бо ще й шубу швачці шити.
Щ
Щітка справу знає чітко —
Чистить вправно зуби щітка.
Чистить лагідно, без крові,
Щоб були вони здорові.
Ю
Юнга — юний мариніст,
До малюнків має хист.
Юний юнга змалював
Сонце, море й пароплав.
Я
Якір, яблуко, ягня.
Перша літера в них - Я.
Але гарно знають діти:
Я - остання в алфавіті.
Ь
Знак пом'якшення. Цей знак
Не читається ніяк.
З ним, наприклад, кажем: галь-ка,
А без нього твердо: гал-ка.
Пригадаймо знову, діти:
Скільки літер в алфавіті?
І всі разом скажем так:
ТРИДЦЯТЬ ДВІ
ТА М'ЯКИЙ ЗНАК.
Окрім цього ще відомо,
Що є крапка(.) і є кома(,)
Діти: Ми літери відомі ,
Ми всякому знайомі ,
Але про кожну літеру
Ви знаєте не все
Ми літери незвичні
Я – ясності майбутньої .
Пісня
Буквар:Спасибі , друзі , за слова хороші ,
Бажаю дванадцяток вам !
У зошитах , в щоденниках , в журналі
Нехай стоять вони на радість нам
Але у мене для вас є ще один сюрприз.
Це підручники нові для навчання дітворі.
(Виходять Читанка, Рідна мова, Математика)
Читанка: Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька.
Цікаві сторінки, є вірші і казки.
Покажу вам сто земель
І космічний корабель.
Даруватиму щодня
І забави, і знання.
Рідна мова:Як найчарівніша колискова
Плекає вас з дитинства рідна мова.
То піснею злине, то гарною казкою,
То словом догани, то доброю ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком.
Шануйте, друзі, цю гарну книжку.
Математика: Один, два, три, чотири, п’ять!
Вміють діти рахувать.
Дуже точна я наука
І мене всі люди вчать.
Я потрібна всім – це знайте,
Математику вивчайте!
Ведуча2 : Малята, ваші нові підручники подарують вам багато нових знань.
Виконують частівки.
***
9 Приготуйте фотоплівки
І зніміть на згадку нас.
Заспіває вам частівки
На прощання перший клас.
***
10 Як були ми ще малими,
Всі казали :малюки!
А тепер не малюки ми-
Ми вже справжні козаки!
***
11Ми навчились рахувати
І письмово, і в умі.
Нам не треба калькулятор,
Калькулятор – ми самі.
***
12Всі навчилися писати,
Ну і я навчився теж.
Кажуть вчителька і мати:
«З ліхтарем не розбереш».
***
13Я труджуся, наче бджілка,
Бач, як гарно я пишу!
(співає дівчинка, показуючи зошит хлопчику, який продовжує частівку)
Дай мені до понеділка,
Завтра батьку покажу.
***
14Всі куплети доспівали,
Закінчився перший клас.
Другокласниками стали,
Привітайте дружно нас!
(Виходять п’ятикласники).
Ніколи не вчіться писати носом!
До кінця з’їдайте сніданки й обіди.
Нещастя женіть, наче воду крізь сито!
Найкраще вчасно перекусити!
Хоч як вона клята пече вас і муля,
Сльози видушує й кислу міну.
Миріться й приймайте як вітаміни.
Покуштувати гірчиці і хрону.
Дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.
Пісня Павучок
Першокласники:
15Багато доброго, нового
Життя відкриє ще для нас.
Як перша сходинка до нього
Для всіх нас став наш перший клас.
16Все починається в житті з малого:
З зернини - хліб, з промінчика – зоря.
А люди всі свою дорогу
Починають з Букваря.
17Добрий , Букварику,
Перша книжко!
Хочеться навіть плакати трішки.
18Жаль розлучатися, хоч і треба.
Ми не забудем ніколи про тебе.
19Спасибі тобі за добру науку.
За паличку першу і першу букву.
20Ми пам’ятатимем довгі роки
Добрі і мудрі твої уроки.
21Прощавай, Букварику,
Наш найперший друже!
Всі: Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!
Пісня « Прощавай Букварику «
Передають «Буквар з рук в руки «
4 станция
Чергова по вокзалу: Шановні пасажири, ми прибуваємо на станцію"Коханий погляд" або "Батьківська"!»
Вчитель: Вам, шановнії батьки, «Спасибі» хочу я сказати
За допомогу у навчанні, старанність, витримку, любов.
За те, що вчились рахувати, старанно букви всі писати
Та гарно – гарно малювати. Це перший крок!
Попереду – ще десять років! Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки!
Цілий рік ми так трудились!
Навіть трохи притомились.
Час настав і відпочити,
Нас чекає довге
Пісня Мама й тато
Хлопчик. Одного ранку я прокинувся від ніжного дотику, повільно роз-
плющив очі й на своїй щоці відчув теплий промінь сонця. Я подумав:
«Який добрий Бог, що створив сонце, яке дає нам світло і тепло».
Дівчинка. Одного ранку я прокинулась від ніжного дотику, повільно
розплющила очі й побачила, що біля мене стоїть моя мама. І я по-
думала: «Який добрий Бог, що дав мені маму, яка дарує мені тепло
й любов свого серця».
Хлопчик. Який добрий Бог, що дав нам найбільший скарб на землі —
наших матерів.
Дівчинка. Який добрий Бог, що дав нам мужніх і сильних батьків, бра-
тів, сестер, бабусь і дідусів.
Хлопчик. Який добрий Бог, що дав нам сім’ю, родину, рідну землю 1-а ведучий. Мати й батько — найрідніші, найближ-
чі кожному з нас люди. Вони нам дарують життя.
Вони вчать правил життя між людей, вкладають
у наші вуста добрі слова. І перше слово, яке ви-
мовляє дитина, — це слово «мама».
2-й ведучий. Мама — це сонячне слово, бо мати зі-
гріває, голубить, як тепле ласкаве сонячне про-
міння. Мати — берегиня роду, мови та пісні. Це
вона, співаючи колискову, прищеплює дитині лю-
бов до рідного слова, до світу добра, краси і спра-
ведливості.
22 учень
Спасибі, рідні й любі мами,
Що ви сьогодні тут із нами,
До вас наше перше слово,
Матусі, будьте здорові!
23 учень
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати, матінка, матуся,
Мама, мамочка, мамуся!
24 учень
Все від матері — і слово, і пісня, і хліб,
Перша ластівка в небі, веснянка в гаях.
Все від матері — мужність і перший політ.
І як мати для всіх — Батьківщина моя!
25 учень
Найкращі дні для наших матерів —
Це дні, коли щасливі їхні діти.
Від нас залежить, скільки днів таких
Ми можемо для матері зробити.
Даруймо ж радість нашим матерям,
Бо їм турбот і горя вистачає.
26 учень
Дарунків й золота не маємо,
Щоби до ніг тобі зложити,
Однак тут спільно присягаємо,
Що доки будемо ми жити,
Любов сердець своїх маленьких
Дамо тобі, кохана ненька!
27 учень
Сини і дочки — діти славні!
З далеких чи близьких доріг,
Чергова по станції 5 Станція Мудрість . Ведуча 1Тож хочу почати саме з ва-
ших бабусь і дідусів. Починаю з них, бо саме вони
є початком ваших дружніх родин, саме вони дали
життя вашим татам і мамам, які в свою чергу дали життя вам. Ведуча 2 Вони є тим оберегом, що захищає вас
від негараздів і бід. Саме вони завжди вигляда-
ють вас у своєму домі, тішаться і пишаються вами.
Пісня Ходит моя баб ушка,
Черговий: 6 станція Кінцева Громадяни пасажири! При виході з вагону пред'явіть документи!
Увага, пасажири вагонів!
Ми запрошуємо вас на ШКІЛЬНИЙ ВАЛЬС.
(Учні танцюють вальс з вчителями і батьками)
Дорогі друзі, при виході з нашого вокзалу не забувайте свої речі і документи!
Запрошуємо вас по закінченню літнього періоду ще раз скористатися послугами нашого шкільного експресу!
Щасливої дороги! Пісня Оладушки
Учитель. Дорогі діти, шановні гості, не забувайте го-
ворити одне одному ласкаві слова. Від них людина
стає добрішою, щасливішою. Крига в серці скре-
сає, лід тане від добрих, ніжних слів. Пам’ятайте
про прекрасні звертання і ви побачите, що світ
зміниться. Шановні батьки, дідусі, бабусі, за вашу
любов, ніжність, турботу прийміть ці квіти від ва-
ших вдячних дітей!
1-й ведучий. Сім’я — це пам’ять роду, а рід —
запашна гілка на кроні української державності.
2-й ведучий. То нехай же з року в рік, із століття
в століття пишно розквітають крони наших плодо-
вих дерев, нехай коріння їхнє буде міцним і ду-
жим від діда до прадіда, від батька до сина, від
матері до доньки.
1-й ведучий. Дай Боже, щоб кожному роду та
й не було переводу. Хай в кожній родині все ла-
диться, прибавляється, множиться і додається,
усміхається радість.
2-й ведучий. Хай чарує всіх ніжність і п’янить любов
до матері, до батька, до рідної землі, на якій ми
живемо та ростимо своїх дітей.
Виконання пісні «А я бажаю вам добра».
Учитель. Щиро вдячна вам, шановні родини,
за участь у нашому сьогоднішньому святі. Я впев-
нена, що тепло сімейного вогнища завжди пану-
ватиме у ваших оселях. Будьте здорові, живіть
довго та щасливо у мирній незалежній і багатій
Україні!
Пісня «Канікули ура»
Вчитель:Дорогі діти! Шановні гості ! Наше свято добігає свого кінця. Ми щиро вдячні тим, хто завітав на наші перші жнива. Сподіваюсь, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться у серцях наших дітей назавжди!
Ось і наближається завершення нашого свята. Вам дорогі дітки хочеться побажати
Тепла, здоров'я, щастя, миру
і світла, радості щодень
Щоб усмішками ви цвіли;
Й завжди веселими були!
Й до вас приходили, мов казка,
,
Тепло, любов, надія й ласка.
Пісня Промінчики