System of Education, методична розробка заняття

Про матеріал
Методична розробка рекомендована для використання в практичній діяльності для викладачів закладів фахової перед вищої освіти.
Перегляд файлу

Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж

 

 

 

 

 

 

 

 

System of  education

 

методична розробка заняття

 з дисципліни «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)»

 в закладах фахової передвищої освіти

 

 

   

Розробник: Скиба Н.М., старший викладач, викладач вищої категорії Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу

 

 

 

 

 

 

 

 

               2021

 


ВСТУП

Методична розробка заняття виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять у закладах фахової передвищої освіти. Заняття підготовлено відповідно до робочої і навчальної програми з дисципліни  «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)». У методичній розробці заняття подано розгорнутий план-конспект заняття у формі мовного практикуму з використанням методу критичного мислення, методики роботи з лексичним матеріалом, методу лінгвістичного квесту, рольовою грою,  перелік літератури та необхідного обладнання, мету і задачі, надано чітку структуру заняття, вдало подано мотивацію пізнавальної діяльності студентів.

Методична розробка заняття відповідає теоретичному й методико-практичному розділам навчальної програми, має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців, розвиток  пам'яті, уваги, фонематичного слуху студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців.

Позитивним  у даній методичній розробці є творчий підхід до підготовки матеріалу заняття, використання різноманітних джерел інформації, застосування інтерактивних методів проведення заняття, технічних засобів навчання, залучення студентів до самостійної пошукової роботи; поєднання окремих елементів навчання та виховання в єдину цілісну систему.

Методична розробка заняття може бути рекомендована для викладачів іноземної мови   в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.

 

 


МЕТОДИЧНА    РОЗРОБКА   ЗАНЯТТЯ

Тема заняття:  System of education

 

Мета заняття:

 

Практична: вдосконалювати навички фонетичної вимови студентів; повторити вивчений професійно-орієнтований лексико-граматичний мінімум; формувати навички монологічного та діалогічного мовлення студентів на рівні мікровисловлювання; практикувати студентів у читанні текстів та виконанні післятекстових завдань; вдосконалювати навички аудіювання та вміння студентів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності; вдосконалювати аналітичні навички та вміння студентів працювати в різних режимах, парах та малих групах; практикувати студентів щодо роботи з певними ситуаціями на основі поданих граматичних структур.

Розвиваюча: розвивати мовленнєву компетенцію, творчі здібності  та психологічні якості (увагу, пам'ять, мислення, уяву) студентів; розвивати вміння студентів самостійно працювати з тематичними видами завдань; розвивати у студентів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно – пошукової діяльності; формувати лінгвістичне мислення студентів як майбутніх фахівців; розвивати впевненість та співпрацю; формувати в студентів дружні взаємовідносини в ході виконання спільних завдань; розвивати готовність студентів до участі в спілкуванні англійською мовою та до подальшої самоосвіти в галузі володіння даною мовою.

Виховна: виховувати в студентів такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, ввічливість, гуманізм, активність, товариськість, самостійність, працелюбство, уважність; формувати позитивне ставлення в студентів до вивчення англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміти важливість оволодіння англійською мовою і потребую користуватися нею в професійній діяльності; формувати в студентів повагу та чемне ставлення до обраної спеціальності; виховувати у студентів культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі, ціннісних орієнтацій, почуттів та емоцій.

Обладнання: словники, комп’ютер, роздавальний матеріал

Тип заняття: практичне

 

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:

1.Організаційний момент:

1)Привітання

2) Перекличка

3)Перевірка готовності до заняття

2. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів, оголошення теми та цілей заняття.

3.Реалізація теми за планом

4. Підсумок заняття. Оцінювання

5. Домашнє завдання


План заняття:

  1. Read the following text     System of  education

Higher education is generally recognized as preparing individuals to realize more fully their human potential, enrich their understanding of life and make them more productive to society.Future specialists in various fields of science, technology, economies and art get a fundamental general and specialized training, all students regardless of their specialty study foreign languages.

Apart from educational work and schooling Ukrainian higher schools carry out a great deal of scientific work in all branches of knowledge. They have either a students’ research Society (Club) or a Technological Design Bureau which provide excellent facilities for young researches.Our country needs specialists in all fields of science and all branches of industry and agriculture. Institutes exist not only in big cities like Kyiv, Kharkiv, Lviv, but in many towns of Ukraine like Irpin.

Higher educational establishments of our country fall into three main types. The first type includes the universities and institutes where there are only full-time students, which receive state grants. Students who do not live at home get accommodation in the hostels.The second and third types of higher schools provide educational facilities for factory and office workers who combine work with studies. The second type of higher education in establishments includes evening faculties and evening higher schools for those who study in their spare time.The third type covers extra-mural higher schools where students take correspondence courses. Every year extra-mural students receive from 30 to 40 days’ leave to prepare for their exams.

The diplomas by the evening faculties and extra-mural higher schools have the same value as the diplomas of all other institutes and universities.The period of study at higher schools is from 4 to 6 years. According to the subjects studied there exist three groups of higher schools’ universities, polytechnic and specialized institutes.

Essential vocabulary

to realize more fully one’s human повніше реалізувати людський

potential потенціал

to enrich one’s understanding of life збагачувати розуміння життя

in various fields в різних сферах

regardless of незважаючи на

apart from поряд з

a great deal of scientific work великий обсяг наукової роботи

to provide excellent facilities забезпечувати відмінні умови

higher educational establishment вищий навчальний заклад

full-time students студенти стаціонару

to receive state grants одержувати державні пільги

to combine work with studies поєднувати роботу з навчанням

to take correspondence courses навчатися заочно

to receive a leave отримувати відпустку

according to відповідно до

III. Reading comprehension

Answer the following questions:

1. Does higher education help to develop your human potential and enrich your understanding of life?

 2. What training do the future specialists get?

3. What can you say about the role of foreign languages in gaining higher education?

4. What is the role of scientific work in training future specialists?

 5. What specialists does our country need?

 6. Where do institutes and universities exist in our country?

7. How many types of higher educational establishments do we have in our country?

8. What higher schools does the first type include?

 9. Which is the second type?

10. What schools does the third type cover?

11. What do extra-mural students receive every year?

12.Is there any difference between the diplomas by the evening faculties, extra- mural schools and full-time schools?

IV. Vocabulary and Grammar exercises

1.Give English equivalents to the following words:

Одержувати державні пільги, в різних сферах, отримувати відпустку, поєднувати роботу з навчанням, вищий навчальний заклад, забезпечувати відмінні умови, великий обсяг наукової роботи, навчатися заочно.

2. Give the Ukrainian equivalents for:

Higher educational establishments, future specialists, spare time, evening faculties, students’ research society, a great deal of scientific work , to provide excellent facilities, to combine work with studies , to receive state grants.

3. Fill in the blanks with the words given below:

The same value, spare, full-time students, to fall into, to carry out, general, specialized

1. Future specialists in various fields of science, technology, economies and art get a fundamental ... and ... training.

 2. Ukrainian higher schools ... a great deal of scientific work in all branches of knowledge.

3. Higher educational establishments of our country ... three main types.

 4. The first type includes the universities and institutes where there are only ... ... which receive state grants.

 5. Evening schools are for those who study in their ... time.

6. The diplomas by the evening faculties and extra-mural higher schools have ... ... as the diplomas of all other institutes or universities.

  1. Choose the correct variant of the answer (a, b, c,)
  1. The period of study at higher schools is from
  1. 2-3 years
  2. 1-4 years
  3. 4-6 years
  1. The diplomas of extra mural students have
  1. the same value as all other students
  2. much less value than the others have
  3. no value at al
  1. Higher education in our country fall into
  1. many different types
  2. 3 main types
  3. 5 types
  1. Higher education is……….in modern life.
  1. very important
  2. not important at all
  3. important but not to all young people
  1. The higher school is the ………..stage of the public educational system.
  1. Middle
  2. First
  3. Final
  1. Match the words in the left and the right columns to form word combinations.
  1. To take a) Master’s Degrees
  2. To get b) research work
  3. To give c) devoted to something
  4. To live in d) knowledge
  5. To do e) part in different activities
  6. To make f) diploma
  7. To be g) higher education
  8. To get h) a choice
  9. To get i) hostel
  10. To submit j) appointment

IV. Speech Exercises

1. Writing

Write down a composition about the importance of higher education in your country.

 


 

ВИСНОВОК

Тема «System of  education »  є важливою для вивчення, бо виховує у студентів почуття відповідальності до обраної спеціальності, розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею у професійній діяльності; формує такі риси характеру, як доброзичливість, гуманізм, толерантність, працьовитість та самостійність.

Методична розробка рекомендована для використання в практичній діяльності для викладачів закладів фахової перед вищої освіти.


 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основної

1)  Верба Г.В., Верба Л.П., «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид -4-те вид. –   К.: Освіта, 1995. – 320с.

2) Мансі Є.О. 100 розмовних тем з англійської мови. — К.: Арій, 2008.

3)  Ривкін В.Л., Бемюмович М.С.,Новий англо – український медичний  словник: Близько 75000  термінів. - К.:Арій,2007.- 784с.

4)   Саблук А.Г., Левандовська Л.В.  English for Medical Students – Англійська      для студентівпідручник.- К.: ВСВ « Медицина», 2012. – 576.

 

Додаткової

  1.  Гужва Т. Англійські розмовні теми. — Харків: Фоліо, 2006.
  2.    Eric H. Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use. Medicine. -  Cambridge University Press, 2010.
  3. « ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСИ» http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/angliiski-skoromovki-tongue-twisters.html.
  4. « ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСИ» http://www.phrasemix.com/collections/the-50-most-important-english-proverbs.
  5. Дидактичні матеріали «MACMILLAN EDUCATION».

 

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку