Табличне віднімання в межах 10

Про матеріал
Очікувані результати: -Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об`єктів, що їх оточують; - Оперує числами в межах 10; - Виконує дії додавання і віднімання чисел без переходу через розряд; - Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі; -Наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури.
Перегляд файлу

Тема: Табличне віднімання в межах 10.

Очікувані результати:

-Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об`єктів, що їх оточують;

- Оперує числами в межах 10;

- Виконує дії додавання і віднімання чисел без переходу через розряд;

- Розв’язує  проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі;

-Наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної  фігури.

І . Вступна частина. Перевірка готовності учнів до уроку.

Усний рахунок.

Гра « Цифри розгубилися».

-Скласти цифри в порядку зростання.

-Назвати сусідів числа

- Назвати попереднє та наступні числа.

Робота з Лего.Гра « Яке число отримаємо, якщо…»

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Напротязі всього тижня ми говоримо про цікавий і різноманітний світ професій.

Сьогодні  я пропоную вам уявити себе в різних професіях і  пограти в гру « Най-най».

ІІІ. Основна частина.

C:\Users\сергей\Desktop\001 (1).jpg

 

Склад числа 10

Скласти лего.

До нас в магазин їде ревізор.

Гра «Скільки не вистачає до 10?» 

Робота за підручником с. 90 № 2 ( усно).

Фізкультхвилинка.

Робота в зошиті. Хвилинка каліграфії. Правопис числа 10.

Назви чисел при  додаванні і відніманні. Повторення.

Обчислення виразів. Обчислити лише різниці.  С.90 № 3 – письмово.

Проведемо журналістське розслідування.

Досліджуємо: на що схожі геометричні фігури.

Лего.  Намалювати цеглинкою лего  геометричну фігуру,

- яка схожа на ялинку

- яка  схожа на озеро

- яка схожа двері.

Малюємо однією, двома руками.

Подорожуємо  разом з екскурсоводом до зоопарку.

Розв’язання задачі с. 90 № 4

Розв’язання прикладів з іменованими числами. С.91 № 4 (усно)

ІV .Закріплення вивченого матеріалу.

C:\Users\сергей\Desktop\007 (2).jpg

C:\Users\сергей\Desktop\img5.jpg

V .Підсумок уроку.

Гра « Про яку професію мріють»…

Професії , які зникли.( Коротенька розповідь).

Для будь-якої професії величезну роль відіграє увага. Отже, складіть з фігурок Лего фігуру за  зразком.

 

docx
Додав(-ла)
Шурпа Наташа
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку