Тема: Табличне віднімання в межах 10.
Очікувані результати:
-Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об`єктів, що їх оточують;
- Оперує числами в межах 10;
- Виконує дії додавання і віднімання чисел без переходу через розряд;
- Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі;
-Наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури.
І . Вступна частина. Перевірка готовності учнів до уроку.
Усний рахунок.
Гра « Цифри розгубилися».
-Скласти цифри в порядку зростання.
-Назвати сусідів числа
- Назвати попереднє та наступні числа.
Робота з Лего.Гра « Яке число отримаємо, якщо…»
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Напротязі всього тижня ми говоримо про цікавий і різноманітний світ професій.
Сьогодні я пропоную вам уявити себе в різних професіях і пограти в гру « Най-най».
ІІІ. Основна частина.
Склад числа 10
Скласти лего.
До нас в магазин їде ревізор.
Гра «Скільки не вистачає до 10?»
Робота за підручником с. 90 № 2 ( усно).
Фізкультхвилинка.
Робота в зошиті. Хвилинка каліграфії. Правопис числа 10.
Назви чисел при додаванні і відніманні. Повторення.
Обчислення виразів. Обчислити лише різниці. С.90 № 3 – письмово.
Проведемо журналістське розслідування.
Досліджуємо: на що схожі геометричні фігури.
Лего. Намалювати цеглинкою лего геометричну фігуру,
- яка схожа на ялинку
- яка схожа на озеро
- яка схожа двері.
Малюємо однією, двома руками.
Подорожуємо разом з екскурсоводом до зоопарку.
Розв’язання задачі с. 90 № 4
Розв’язання прикладів з іменованими числами. С.91 № 4 (усно)
ІV .Закріплення вивченого матеріалу.
V .Підсумок уроку.
Гра « Про яку професію мріють»…
Професії , які зникли.( Коротенька розповідь).
Для будь-якої професії величезну роль відіграє увага. Отже, складіть з фігурок Лего фігуру за зразком.