Таблиця результатів діагностувальної роботи №1 за темою «Зміни» (вересень)
№ п/п |
Прізвище, ім`я |
Запитання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
|
|
МАО 1 Аналіз проблемної ситуації; визначення групи пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденної проблеми математичного змісту *26 дітей; так; ні; подорож до річки |
МАО 2 Усне обчислення зручним способом у практичній ситуації
*19 км |
МАО 1 Розв`язання повсякденних проблем мате-матичного змісту
*8 грн |
МАО 2 Обрання числових даних, необхідних і достатніх для відповіді на конкре-тне запитання; визна-чення дії для розв’язання проблемної ситуації, виконання її *11 год |
СЗО 2 Вибір у повсяк-денних ситуаціях з користю для здоров`я
*Тарас, Оксанка
|
ІФО 1 Визначення істинних та хибних твер-джень, здо-бутих з різних джерел
*Ні; так; ні |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця результатів діагностувальної роботи №1 за темою «Зміни» (вересень)
№ п/п |
Прізвище, ім`я |
Запитання |
|||||||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
|
|
СЗО 2 Визначен-ня найко-риснішого напою для людини
*Вода
|
ПРО 2 Знаходження спільних і відмін-них ознак при-родніх об’єктів, групування їх за однією або кіль-кома ознаками |
МИО 1 За допомогою кольорів зафіксовано спостережен-ня за осінніми змінами в природі |
ПРО 1 Обрано правильну послідов-ність етапів під час спо-стереження
*3, 1, 4, 2 |
ТЕО 1 За допомогою вчителя або са-мостійно піді-брано мате-ріал, сконст-руйовано і виготовлено аплікацію |
МОВ 3 Відновлено письмове висловлювання, пояснення запи-сано логічно, без помилок
*Майбутнє лісу у твоїх руках! |
ПРО 3.2 Пояснено необхід-ність збе-реження природних ресурсів |
Самовизна-чення учнями у 5-бальній системі важкості/ легкості роботи |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Умовні позначення
*3, 1, 4, 2 - правильна відповідь на запитання
++ - має значні успіхи
+ - демонструє помітний прогрес
V - досягає результату з допомогою вчителя
! - ще потребує уваги і допомоги