Таблиця результатів діагностичної роботи №1 за темою "Зміни" (вересень) з курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
Дана таблиця результатів складена відповідно до діагностичної роботи №1 у 2 класі (тема "Зміни") з курсу "Я досліджую світ". Автори підручника і друкованого зошита для діагностичних робіт Волощенко О., Козак О., Остапенко.Г.
Перегляд файлу

Таблиця результатів діагностувальної роботи №1 за темою «Зміни» (вересень)

№ п/п

Прізвище, ім`я

Запитання

1

2

3

4

5

6

 

 

МАО 1

Аналіз проблемної ситуації; визначення групи пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденної проблеми математичного змісту

*26 дітей; так; ні; подорож до річки

МАО 2

Усне обчислення зручним способом у практичній ситуації

 

*19 км

МАО 1

Розв`язання повсякденних проблем мате-матичного змісту

 

 

 

*8 грн

      МАО 2

Обрання числових даних, необхідних і достатніх для відповіді на конкре-тне запитання; визна-чення дії для розв’язання проблемної ситуації, виконання її

*11 год

               СЗО 2

Вибір у повсяк-денних ситуаціях з користю для здоров`я

 

 

 

*Тарас, Оксанка

 

ІФО 1

Визначення істинних та хибних твер-джень, здо-бутих з різних джерел

 

*Ні; так; ні

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця результатів діагностувальної роботи №1 за темою «Зміни» (вересень)

№ п/п

Прізвище, ім`я

Запитання

7

8

9

10

11

12

 

 

СЗО 2

Визначен-ня найко-риснішого напою для людини

 

 

*Вода

 

ПРО 2

Знаходження спільних і відмін-них ознак при-родніх об’єктів, групування їх за однією або кіль-кома ознаками

МИО 1

За допомогою кольорів зафіксовано спостережен-ня за осінніми змінами в природі

ПРО 1

Обрано правильну послідов-ність етапів під час спо-стереження

 

*3, 1, 4, 2

ТЕО 1

За допомогою вчителя або са-мостійно піді-брано мате-ріал, сконст-руйовано

 і виготовлено аплікацію

        МОВ 3

Відновлено письмове висловлювання, пояснення запи-сано логічно, без помилок

 

*Майбутнє лісу у твоїх руках!

ПРО 3.2

Пояснено необхід-ність збе-реження природних ресурсів

Самовизна-чення учнями у 5-бальній системі важкості/

легкості роботи

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначення

*3, 1, 4, 2  - правильна відповідь на запитання

++   -  має значні успіхи

+     - демонструє помітний прогрес

V   -  досягає результату з допомогою вчителя

!    - ще потребує уваги і допомоги

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
1765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку