ТЕМА :Культ романтизованих почуттів, традиційна символіка.
«Цвіте терен, цвіте терен…», «Ой під вишнею, під черешнею…»
«Цвіте терен, цвіте терен».
Виконання пісні у музичному супроводженні.
Тема: ________________________________________________________
Ідея: _________________________________________________________
Основна думка:________________________________________________
Жанр:_________________________________________________________
Художні особливості пісні.
Повтори: ______________________________________________________
Метафори:______________________________________________ _____
Риторичні запитання:__________________________________________
Звертання: _____________________________________________________
Тести
1. Чого зазнала героїня твору?
а) Радості і щастя;
б) горя і зради;
в) голоду і страждання;
г) гноблення і приниження.
2. Куди поїхав милий дівчини?
а) У місто торгувати;
б) на війну з турками;
в) до своїх батьків на відвідини;
г) іншої коханої шукати.
3. У своїх стражданнях героїня звинувачує:
а) власні очі;
б) Господа;
в) батьків козака;
г) дружок.
«Ой під вишнею під черешнею»
Тема:__________________________________________________________
Ідея: ___________________________________________________________
Рід: _____________________________________________________________
Основна думка:__________________________________________________
Художні засоби.
Епітети:________________________________________________________________
Порівняння:__________________________________________________________________________________________________________________________________ Метафора:____________________________________________________________________________________________________________________________________
Звертання:_____________________________________________________________
Антитеза: ______________________________________________________________
Звуконаслідування:_____________________________________________________