Інтерактивні матеріали з предмету математика для 3 класу «Таксономія Блума - технологія розвитку критичного мислення"
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Таксономія Блума завдання для дітей 3 клас математика
Клас - 3
Тема: «Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач»
Зміст роботи
Актуалізація опорних знань. Прийом «Ґудзики Блума»
|
Назвіть геометричні фігури, які є в нашому класі.
|
|
Як ви розумієте, що таке периметр?
|
|
Поясніть, які відмінності між точкою, прямою, променем і відрізком, прямокутником?
|
|
Запропонуйте варіанти знаходження периметра прямокутника.
|
|
Придумайте задачу про ігровий майданчик із шириною 10 м і шириною 20 м.
|
|
Поділіться, як розв’язати задачу: Довжина земельної ділянки дорівнює 63 м, ширина – 9 м, а вздовж ділянки ростуть високі дерева. У скільки разів ширина менша за довжину? Який периметр земельної ділянки? Які дані в задачі зайві?
|
Клас - 3
Тема: «Задачі на знаходження невідомого множника»
Зміст роботи
Робота в групах. Прийом «Кубик Блума»
Клас - 3
Тема: «Закріплення знань про діаметр та радіус кола»
Зміст роботи
Прийом «Ромашка Блума»
Тема: «Одиниці вимірювання маси. Співвідношення між одиницям маси»
Зміст роботи
Методика проведення за технологією «Шість мислячих капелюхів»
Білі капелюхи
-Які одиниці маси ви знаєте?
-Розташувати одиниці маси від найбільшої до найменшої.
-Як вимірювали масу у давнину?
Червоні капелюхи
-Якими вагами користуються сучасні люди?
Жовті капелюхи
-Які переваги вимірювання маси сучасності над тим, як вимірювали масу у давнину?
Чорні капелюхи
-Які недоліки вимірювання маси кілограмами, центнерами, тоннами?
Зелені капелюхи
-Поясніть призначення одиниць вимірювання маси: міліграми, грами, кілограми.
Сині капелюхи
- Для чого потрібно знати міри маси? Підведіть підсумки.
Клас - 3
Тема: «Одиниці вимірювання довжини»
Зміст роботи
Робота в парах. Прийом «Ґудзики Блума»
|
Назвіть, які одиниці довжини ви вже вивчили .
|
|
Які ви розумієте, що таке 1 дм, 1м, 1 км ?
|
|
Поясніть, чому дорівнює 45м:5 80дм:10дм 5мм+17мм 300км-200м
|
|
Запропонуйте, якими мірами довжини можна виміряти монету, телефон, стіл, бігову доріжку. |
|
Придумайте задачу на порівняння довжини класної кімнати та спормивного майданчика.
|
|
Поділіться, як розв’язати задачу? До зупинки автомобіль проїхав 220км,після зупинки-ще 240км і зробив третю зупинку. На третьому відрізку шляху автомобіль проїхав 110км.Який шлях проїхав автомобіль?
|
Клас - 3
Тема: Множення та ділення на 10 та 100
Зміст роботи
Робота в групах. Прийом «Кубик Блума»