Нетрадиційне інтегроване заняття з валеології для дітей старшого дошкільного віку "Метелики та жабенята"

Про матеріал
Нетрадиційне інтегроване заняття з валеології для дітей старшого дошкільного віку, що проводиться в басейні в приміщенні дитячого садка чи під час екскурсії до басейну, або влітку надворі.
Перегляд файлу

Нетрадиційне інтегроване заняття з валеології для дітей старшого віку

(проводиться в басейні в приміщенні дитячого садка чи влітку на вулиці)

«Метелики та жабенята»

Мета: формувати здоровий спосіб життя, правильне й узгоджене з рухами дихання; загартовувати організм; закріплювати знання органи почуттів і профілактику їх захворювань; вправляти в плаванні, виконанні вправ у воді; розвивати уяву, мислення, відчуття рівноваги.
Обладнання та матеріали: басейн із водою; дошки для плавання.
Хід заняття
1. В: Здрастуйте, діти! Сьогодні ми вивчимо кілька вправ, які допоможуть нашому тілу стати міцнішими, попрацюємо над диханням, адже все своє життя людина що робить? (Дихає) А для того, щоб ми нормально дихали, ми повинні розвивати серцеві м’язи, що передають повітря по крові від нашого носика до самих легень. Загартовуючи серце, ми тонізуємо організм і розвиваємо найголовніший м’яз нашого тіла, який відповідає за наше життя.

Але, окрім користі, плавання є ще й цікавим і веселим, адже, маючи цю навичку, ви зможете плавати на річці чи морі, чи на ставу, а також навчати цьому інших.

Усі рухи показує інструктор, а діти відтворюють їх.

2.1. Вправа «Спіймай метелика»

Діти виконують вертикальні стрибки. Знаходячись у стрибку роблять сплеск руками над головою. Повторюють 8 разів.

В: Добре, молодці. А які види метеликів ви знаєте? А чи варто їх ловити? Чому? (Відповіді дітей) Так, метелики – це рідкісна краса, яку потрібно берегти. Тому пропоную вам зараз випустити їх на волю.

Вправа «Метелики»

Стрибки. В.п. – ноги нарізно, руки зімкнуті над головою. Діти, виконуючи цю вправу, повинні чергувати положення рук і ніг у порядку «ноги нарізно, руки в замку» і «ноги разом, руки по боках на рівні грудей». Повторити вправу 8 разів.

Інструктор повинен слідкувати за темпом і рівномірністю дихання дітей.

2.2. В: А зараз ми перетворимося в інших створінь. Відгадавши загадку, ви дізнаєтеся, хто ж це буде:

У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак.

В: Здогадались дітки хто це? Так це жабка. Зараз ми всі станемо жабенятами й будемо плавати так як це роблять вони. Тільки слідкуйте за диханням.

Вправа з використанням дошок для плавання «Жабки»

Діти пливуть уздовж басейну, затримуючи дихання на максимально довгий час. Перед цією вправою потрібно виконати дихальну гімнастику: глибокий вдих – кілька коротких видихів. Повторювати її 6 разів.

В: Чудово! А зараз ми на хвилинку станемо дослідниками та оглянемо озеро, в якому живуть наші жабки. Але оскільки аквалангів у нас нема, ми будемо затримувати дихання, щоб зануритися з головою й оглянути підводний світ.

Вправа «Коробочка»

Зробивши глибокий вдих, потрібно занурити лице в воду й максимально довго тримати повітря всередині себе. Після виконання вправи зробити кілька вдихів повітря. Вправа повторюється 2-3 рази.

3. В: Що ж, ось ми й дослідниками побували. Час нам повертатися назад. То чого ви навчилися на цьому занятті? (Відповіді дітей) Молодці!

docx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку