Фрагмент заняття з ФЕМУ "У гостях у Тітоньки Сови"

Про матеріал
Фрагмент заняття з ФЕМУ, який можна використовувати як частину інтегрованого заняття.
Перегляд файлу

Фрагмент заняття з навчання дошкільників кількісному й порядковому рахунку

«У гостях у Тітоньки Сови» (Може бути використано як частина інтегрованого заняття)

 

Мета: розвивати навчально-пізнавальні навички: уміння слухати, міркувати, приймати й виконувати завдання, розвивати асоціативно-образне мислення, тактильні відчуття, пам’ять, увагу, вміння зосереджуватися; вправляти у розв’язуванні задач; закріпити знання про геометричні фігури;

формувати математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції;

виховувати активність, викликати позитивні емоції від роботи в підгрупах.

 

Обладнання й матеріали: м’яка іграшка сови, медіафайли (відео), дидактичні картини, роздатковий матеріал: листя й плоди дерев, картки з зображенням дерев (клену, берези, дуба, каштана, горобини).

 

Хід заняття:

1.1. [Вітання з дітьми. Розповідь вихователя про зачарований ліс, де проживає багато різних таємничих тварин, з однією з котрих відбудеться знайомство. Зацікавлюючий момент і знайомство з Тітонькою Совою]

1.2. В: дітки, а чи хочете ви дізнатися, чому саме ми завітали сьогодні в гості до Тітоньки Сови?

Чи знаєте ви про те, що сови вважаються одними з найрозумніших птахів? [Розповідь про сов].

2.1. В: тільки що Тітонька Сова сказала мені про те, що вона хоче вам розповісти. Вам цікаво, що це?

Т С: діточки, сьогодні я повідаю вам про маленьку частинку однієї з найголовніших наук у нашому житті- математики- лічбу! Чи знали ви, якою вона буває? Ні? Тоді пропоную вам переглянути  відео. Мерщій дивитися! [Діти переглядають відео з гіперпосилання].

В: оце так! Дітки, у мене з’явилась ідея. А давайте ми зараз разом із Тітонькою Совою спробуємо полічити й назвати наші дерева в зачарованому лісі? Ви згодні?

[Дітям дається роздатковий матеріал: листя клена, берези, дуба, каштана, горобини, кленові «носики», березові «сережки», жолуді, каштани, грона горобини, картки з зображеннями даних дерев. На видне місце прикріплюється загальне зображення дерев для подальшого рахунку]

Вихователем ставиться завдання: по черзі назвати дерево, кількість розданого листя та його плоди/цвіт, порахувати їх кількість. Назвати дерево по порядку (з зображення).

В: давайте спробуємо. Я почну: це клен. [Показує на клен на зображенні]. У нього 9 листочків. [Вихователь перераховує роздані листки від 1 до 9]. Це «носики», їх 3 [рахунок від 1 до 3]. Він перший по черзі. [Вихователь вказує на зображенні на те, що клен знаходиться на першому місці].

 

Картинки по запросу "заняття з рахунку в здо"

2.2. Фізкультхвилинка

Висновок: прощання з Тітонькою Совою. Узагальнення, підведення підсумків, враження дітей від заняття.

docx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку