Формувальне оцінювання використовується в тих випадках, коли учні аналізують свій процес навчання в ході роботи над навчальним матеріалом. При цьому цілі оцінювання, поставлені перед початком роботи змінюються на її протязі.
Використання технік (прийомів) формувального оцінювання на уроках інформатики.
Номер слайду 2
Під формувальним оцінюванням розуміють інтерактивне оцінювання прогресу навчання учнів, що дає змогу вчителю визначати потреби учнів та відповідним чином адаптувати процес навчання.
Номер слайду 3
Аналітичні запитання: Як ти можеш довести, що…..? Що ти думаєш про…? Як можна вирішити дану проблему? Чому ти так думаєш?Техніки формувального оцінювання
Номер слайду 4
Рефлексивні техніки: сигнали рукою, картками.
Номер слайду 5
Однохвилинне есе У завданні учні мають записати свої найбільші відкриття або найважливіші питання сьогоднішнього уроку за 1 хвилину.
Номер слайду 6
Світлофор. У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: розуміння неповне розуміння нерозуміння
Номер слайду 7
Уточнюючі питання: Який момент уроку був найцікавішим? Який момент уроку був найважливішим? Що для вас було найважчим сьогодні, що ви не зрозуміли?
Номер слайду 8
Формувальні тести:(самостійні відповіді з подальшим колективним обговоренням)«На Урок» - безкоштовний україномовний сервіс для створення власних тестів і використання публічної бібліотеки завдань.
Номер слайду 9
Міні тести під час уроку:“Всеосвіта” – це сучасна платформа для організації дистанційного навчання, безкоштовна онлайн-бібліотека методичних матеріалів, розробки для розвитку й навчання учнів.
Номер слайду 10
Kahoot! — онлайн-сервіс для створення вікторин, дидактичних ігор і тестів.
Номер слайду 11
Padlet – віртуальна інтерактивна дошка для організації спільної роботи з різноманітним контентом і можливістю одночасного редагування декількома користувачами.
Номер слайду 12
Дякую за увагу!!!Підготувала:вчитель інформатики. Данильченко О.Є.