Технології навчання здоров’ю

Про матеріал
«Турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технології навчанняздоров’ю. Підготувала. Гоменюк Іванна

Номер слайду 2

Технології навчання здоров’ю – гігієнічне навчання, формування життєвих навичок (керування емоціями, вирішення конфліктів), профілактика травматизму та зловживання психоактивними речовинами та статеве виховання.

Номер слайду 3

«Здоров'я – це результат багатьох соціальних і біологічних чинників»

Номер слайду 4

«Турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили»

Номер слайду 5

У процесі формування життєвих навичок педагог активно використовує  на уроках інтерактивні методи навчання, рольові ігри, дискусії, вікторини,ситуаційний аналіз. 

Номер слайду 6

Виховання культури здоров'я – виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров'я, формування уявлень про здоров'я як цінність, посилення мотивації на ведення здорового способу життя, підвищення відповідальності за особисте здоров'я, здоров’я родини.

Номер слайду 7

Високий рівень культури здоров'я людини передбачає її гармонійне спілкування з природою й оточуючими людьми.

Номер слайду 8

Культура здоров'я – це важливий складовий компонент загальної культури людини, що визначає формування, збереження та зміцнення її здоров'я. 

Номер слайду 9

Принципи навчання, що віддзеркалюють найважливіші та нагальні потреби суспільства, відповідають цілям здоров’язберігаючих освітніх технологій.

Номер слайду 10

Загальнометодичні та специфічні принципи існують в органічній єдності, створюючи систему. Загальнометодичні принципи - це відправні положення, які визначають загальну методику процесу виховання.

Номер слайду 11

До специфічних принципів належать: принцип свідомості; принцип активності; принцип наочності; принцип систематичності та послідовності; принцип "Не зашкодь!"; принцип поступовості; принцип доступності; принцип неперервності; принцип всебічного та гармонійного розвитку особистості; принцип оздоровчої спрямованості; принцип активного навчання; принцип формування відповідальності учнів на своє здоров’я та здоров’я оточуючих; принцип зв’язку теорії з практикою.

Номер слайду 12

Засоби,які застосовують для досягнення мети ЗЗТ: Рухова спрямованість:(фізичні вправи, фізкультхвилинки, динамічні перерви, лікувальна фізкультура, рухливі ігри )

Номер слайду 13

Оздоровчі сили природи: (сонячні та повітряні ванни, водні процедури)

Номер слайду 14

Гігієнічні: (виконання санітарно-гігієнічних вимог;особиста та загальна гігієна,дотримання режиму дня та режиму рухової активності,режиму харчування та сну)

Номер слайду 15

Вчений І. П. Павлов стверджував: «Здоров'я – це безцінний дар природи, воно дається, на жаль, не навіки, його треба берегти. Але здоров'я людини багато в чому залежить від неї самої, від її способу життя, умов праці, харчування, її звичок .»

pptx
Додано
15 січня 2022
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку