Технології. Трудове навчання. 5,6 клас.
Кросворд до уроку: «Поняття про деталь, як частину виробу. Способи отримання деталей.» (під час уроку демонструються плакати, зображення ручних інструментів для різання)
Кросворд: «Ручні інструменти для різання.»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
і |
2.н |
с |
т |
р |
у |
м |
е |
4.н |
т |
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Питання:
Назвіть ручні інструменти для різання.
Відповіді: