5 клас. Тема Пісня – душа народу. Історичні пісні
Мета:
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Музичний матеріал:
Форма проведення: урок-кафе На платформі Zoom Мультимедійна презентація |
45хвилин |
|
Синхронно 20 хвилин |
Асинхронно 25 хвилин |
|
І. Етап орієнтації, мотивації діяльності: 1. Перевірка готовності класу до уроку. 2. Запрошення дітей до мистецького кафе. 3. Ознайомлення з планом уроку та карткою самооцінювання.
4. Актуалізація опорних знань. Гра : https://learningapps.org/display?v=p29c348w201 «Види календарно обрядових пісень» для актуалізації знань, перевірки як учні засвоїли матеріал минулого уроку.
ІІ. Етап цілевизначення:
(ІСТОРИЧНІ ПІСНІ)
|
2 хв
1 хв
1 хв |
|
ІІІ. Етап цілереалізації (опрацювання навчального матеріалу):
Історичні пісні. Козацькі пісні.
(Монастир Босих Кармелітів у Бердичеві)
Активний відпочинок : Ритмічна вправа «Козацький марш» https://www.youtube.com/watch?v=xX5eXQ9yNf4 Руханка – поспівка «Я твоє мале зернятко»
Артикуляційна гімнастика - розспівка « Дуг-діг-даг».
Слухання : Пісня М. Балеми "Козацькому роду нема переводу"+ Розучування фрагменту пісні М. Балеми Козацькому роду нема переводу –
ІV. Етап рефлексивно-оцінювальний: Інтерактивний метод «Коло Вена» : спільне та відмінне двох прослуханих творів. - рефлексія - усна й письмова (учні надсилають заповнену картку самооцінювання. - аргументоване оцінювання навчальної діяльності вчителем : вчитель індивідуально з кожною дитиною через повідомлення коригує оцінку.
V. Етап повідомлення домашнього завдання Інструктаж щодо виконання. Мотивування необхідності виконання. Диференціація (варіативність і різноманіття): Пригадати літературні твори або фільми, у яких згадували та оспівували козаків. Прослухати пісні про Богдана Хмельницького та Івана Мазепу, які були подані на уроці. Дослідити через мережу інтернет історичні пісні про гетьманів України. Проспівати вдома вивчений фрагмент пісні М. Балеми «Козацькому роду нема переводу»
|
1хв
1 хв
1 хв
3 хв
2 хв
1 хв
1 хв
1 хв
1 хв.
1 хв
3 хв
|
2хв
2 хв
3 хв
4 хв
3 хв
5 хв
2 хв
2 хв 2 хв
1 хв |