Технологічна карта дистанційного уроку музичного мистецтва

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку музичного мистецтва з дотриманням усіх вимог та норм. Форма проведення: урок-кафе (синхронно) На платформі Zoom. Мультимедійна презентація.
Перегляд файлу

5 клас. Тема  Пісня – душа народу. Історичні пісні

Мета:

  • Предметна мистецька компетентність: формувати  у здобувачів освіти поняття «історичні пісні»,  усвідомлення необхідності збереження культурно-мистецького  надбання людства; захопити дітей мистецтвом рідної країни, міста  минулого і сьогодення; формування уміння виявляти власні художні інтереси, да­вати естетичну оцінку художнім творам, наводити приклади,  робити висновки, узагальнювати, систематизувати мистецькі знання; формування креативності, ціннісних орієнтацій щодо мистецтва та мистецької діяльності.
  • Спілкування державною мовою: уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; уміння тлумачити поняття, використовувати спеціальну мисте­цьку термінологію, висловлювати думки, почуття, погляди, вступати в діалог (дискусію); збагачувати словниковий запас,
  • Уміння вчитися впродовж життя: формування  уміння  мотивувати свої дії , аргументувати свою думку, здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію; уміння конкретизувати набуті знання, формування навиків самоконтролю та взаємоконтролю, уміння здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію.
  • Математична: уміння перетворювати інформацію з однієї форми в іншу.
  • Інформаційно-цифрова: уміння використовувати сучасні цифрові технології,  інтернет-ресурси для отримання нових знань, пізнання та творення мистецтва.
  • Основні компетентності в природничих науках та технологіях: уміння проводити пошукову діяльність, словесно формулювати результати досліджень, використовувати технічні засоби для втілення художніх ідей.

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Музичний матеріал:

  • Українська народна пісня «Чи не той то хміль?»
  • Народна пісня автор Іван Мазепа «Ой, горе тій чайці»
  • Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки»;
  • М. Лисенко. Інтродукція з опери «Тарас Бульба»;
  • «Козацькому роду нема переводу» сл. М.Ваньо і П.Карася, муз. М. Балеми.

Форма проведення: урок-кафе

На платформі Zoom

Мультимедійна презентація

       45хвилин

Синхронно

 20 хвилин

Асинхронно

25 хвилин

І. Етап орієнтації, мотивації діяльності:

1. Перевірка готовності класу до уроку.

2. Запрошення дітей до мистецького кафе.

      3. Ознайомлення з планом уроку та карткою самооцінювання.

      4. Актуалізація опорних знань. Гра  : https://learningapps.org/display?v=p29c348w201 «Види календарно обрядових пісень» для актуалізації знань, перевірки як учні засвоїли матеріал минулого уроку.

 

 ІІ. Етап цілевизначення:

  1. Вирішення учнями ребусу та зашифрованих цифр   вони дізнаються тему уроку.

 

qrcode_4785422_

(ІСТОРИЧНІ ПІСНІ)

  1. Повідомлення вчителем про важливість теми уроку та присутності її у тестах на ЗНО.

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

ІІІ. Етап цілереалізації (опрацювання навчального матеріалу):

  1. Бесіда «Аукціон думок»

 

  1. Прийом «Доповни визначення пропущеними словами»

Історичні пісні. Козацькі пісні.

 

  1. Складання інтерактивного пазлу https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3e3ecbba8843

(Монастир Босих Кармелітів у Бердичеві)

  1. Розповідь вчителя про Богдана Хмельницького та його перебування на Бердичівщині.
  2. Музичне сприймання та визначення характеру: Українська народна пісня «Чи не той то хміль?» https://www.youtube.com/watch?v=amd2xC-GnEk
  3. Розповідь вчителя про Івана Мазепу та його перебування на Бердичівщині.
  4. Музичне сприймання та визначення образу: Народна пісня, музика та вірші Івана Мазепи "Ой, горе тій чайці"
  5. Складання сенкану «Історична пісня».

Активний відпочинок :

Ритмічна вправа «Козацький марш»  https://www.youtube.com/watch?v=xX5eXQ9yNf4

Руханка – поспівка «Я твоє мале зернятко»

  1. Розповідь про авторку  Марусю Чурай та про історію пісні «За  світ встали козаченьки».

 

 

 

  1. Сприймання  віріацій  історичної  пісні «За світ встали козаченьки».

 

  1. Сприймання   увертюри  до  опери  М.Лисенка  «Тарас  Бульба»

 

               

  1. Пояснення поняття  «увертюра».

 

 

  1.  Вокально – хорова робота:

   Артикуляційна гімнастика - розспівка « Дуг-діг-даг».

 

   Слухання : Пісня М. Балеми  "Козацькому роду нема переводу"+

Розучування  фрагменту пісні  М. Балеми Козацькому роду нема переводу –

 

ІV. Етап рефлексивно-оцінювальний:

Інтерактивний метод «Коло Вена» : спільне та відмінне  двох прослуханих творів.

- рефлексія - усна й письмова (учні надсилають заповнену картку самооцінювання.

- аргументоване оцінювання навчальної діяльності вчителем : вчитель індивідуально з кожною дитиною через повідомлення коригує оцінку.

 

V. Етап повідомлення домашнього завдання

 Інструктаж щодо виконання.

Мотивування необхідності виконання.

Диференціація (варіативність і різноманіття):

Пригадати  літературні  твори або  фільми, у яких  згадували та оспівували козаків.

Прослухати пісні про Богдана Хмельницького та Івана Мазепу, які були подані на уроці.

Дослідити через мережу інтернет історичні пісні про гетьманів України.

Проспівати вдома вивчений фрагмент пісні М. Балеми «Козацькому  роду  нема  переводу»

 

 

 

1хв

 

1 хв

 

1 хв

 

3 хв

 

 

 

2 хв

 

 

1 хв

 

1 хв

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

5 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

2 хв

2 хв

 

 

 

1 хв

 

docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку