Технологічна карта дистанційного уроку з біології «Птахи, їхні особливості»

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку з біології «Птахи, їхні особливості».
Перегляд файлу

Технологічна  карта  дистанційного уроку з біології «Птахи, їхні особливості»

Назва  предмету: біологія

ПІБ учителя:  Жулай Г. В.

Клас: 7

Тема уроку:  Птахи, їхні особливості

Цілі уроку:

 

Навчальні - формувати в учнів поняття про птахів,  їх особливості будови і функціонування  організму, як адаптацію до польоту;

                 

Розвивальні -  розвивати вміння аналізувати, порівнювати та робити висновки;

Виховні - виховувати в учнів позитивне відношення до птахів та бажання захищати їх.

 

 

Обладнання уроку:  слайди презентації, відео, посилання, QR-код тощо.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

 

Компетенції учнів на уроці:

 

                           Основні поняття

Основні знання

Основні  вміння

Політ ,птахи, теплокровність, пір’я,

пневматичні кістки, кіль, повітряні

мішки, чотирикамерне серце

Основні ознаки адаптації птахів до польоту. Особливості будови та життєдіяльності птахів.

Розуміти різницю між холоднокровністю та теплокровністю; вміти виокремлювати основні ознаки пристосованості до польоту.

Апелювати біологічними термінами. Робити правильні висновки.

 

Електронні освітні ресурси: Zoom, QR-Code Studio 2.0,  Google клас, WordArt, YouTube.

 

 

 

Хід уроку

Етапи уроку

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

Діяльність учителя

Діяльність учня

Організаційний етап

Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному окремому етапі

Організація класу, вітання з учнями

Вправа «Смайлики»

Словесні, образні

Створення позитивного, емоційного настрою

Привітання

Актуалізація опорних знань, активізація пізнавальної діяльності учнів

Виявити ступінь опорних знань, стимулювати окремих учнів,

 клас до роботи.

Проведення  вправи «Знайдіть помилку»

QR – код,

Фронтальне обговорення

 

Спрямування роботи учнів

Усні відповіді

Мотивація навчальної діяльності

Організовувати і спрямувати навчальну діяльність учнів до досягнення основної мети уроку

Підготовка учнів до активного  і свідомого засвоєння нового матеріалу.

Вправа «Асоціації»

Вправа

«А чому крокодил не літає»

 Бесіда

Створення проблемної ситуації, наголошення на меті роботи учнів

Обговорення проблемного питання

Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу

Дати учням конкретне уявлення про особливості пристосованості організму птахів до польоту.

Поглиблення і усвідомлення знань про фізіологічні системи тварин, ознайомлення з особливостями фізіологічних систем птахів.

Створення таблиці

Розповідь про особливості організації фізіологічних систем птахів, використання слайдів, зображень. Допомога дітям в усвідомленні матеріалу

Сприйняття інформації, формулювання висновків та закономірностей

 щодо особливостей організації фізіологічних систем птахів

Перевірка і корекція засвоєння учнями нового матеріалу

Перевірити засвоєння учнями суттєвих ознак, елементів знань, структурно – функціональних зв’язків. Надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують.

Поглиблення і осмислення знань.

Бесіда

Допомога учням зорієнтуватися в сприйнятому матеріалі, створення атмосфери успіху.

Відповіді на запитання,  осмислення та розуміння вивченого

Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

 Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

Вправа «Так чи ні »

Вправа «Смайлики»

Бесіда

Бесіда з учнями вербальне оцінювання учнів.

Відповіді на запитання з поясненнями

Домашнє завдання, інструктаж про його виконання

Повідомити домашнє завдання, пояснити методику його виконання.

Повторення

теоретичного і практичні завдання («Хмара слів», створення агітаційного плакату)

Бесіда

Пояснення

Сприйняття інформації

 

 

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку