Про матеріал
Технологічна карта уроку біології в 9 класі.
Тема. Методи дослідження клітин, типи мікроскопії
Мета уроку:
Знаннєвий компонент: формувати нові поняття «клітина», «цитологія», «клітинна інженерія», «центрифугування», «мікроскопія», тощо; ознайомити з історією вивчення клітини, методами дослідження клітин, типами мікроскопії; формувати знання про основні положення клітинної теорії;.
Діяльнісний компонент: удосконалювати практичні вміння визначати причинно наслідкові зв’язки, розвивати аналітичне мислення, вміння застосовувати знання з хімії,біології; презентування результатів своєї роботи у запропонований спосіб.
Ціннісний компонент: сприяти формуванню світоглядних ідей про взаємозв’язки компонентів природи на основі матеріалу про чинники, що визначають розвиток органічного світу; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, мову, уміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати інформацію; виховувати розуміння цінності