Технологічна карта уроку мистецтва.

Про матеріал

Технологічна карта уроку мистецтва. Тема: Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. 2клас НУШ за підручником "Мистецтво" Масол, Гайдамака, Колотило.

Перегляд файлу

 

Технологічна карта уроку мистецтва

Клас: 2

Урок № 14

Тема: Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту.

Мета:

навчальна: продовжувати ознайомлення учнів з поняттям « форма»; вчити передавати основний характер простої об’ємної форми; ознайомити з матеріалами та інструментом (стекою) для ліплення, правилами роботи в техніці ліплення, із способами та прийомами ліплення; навчити ліпити овочі;

розвивальна: спостерігати, уміння аналізувати форми та забарвлення овочів;

виховна: формувати акуратність та любов до природи.

Очікувані результати:

  • Навиває способи, прийоми ліплення об’ємної форми за допомогою інструмента для ліплення та без нього;
  • Ліпить овочі;
  • Організовує свою навчальну діяльність для досягнення результату;
  • Злагоджено працює в групі, колективі;
  • Має власну думку з приводу питань, що обговорюються, може обґрунтувати її;
  • Дотримується правил безпеки в роботі з інструментом для ліплення;
  • Презентує результати власної творчості;
  • Аналізує власну творчу роботу та роботи однолітків;
  • Прибирає своє робоче місце.

 

 

Основні поняття: натюрморт, композиційний центр, пластилін, стека, форма.

 

Тип уроку: комбінований.

Візуальний ряд: ілюстрації: де ростуть овочі та овочів.

Музичний ряд: аудіозаписи фізкультхвилинки та музики для супроводу при виконанні завдання.

Матеріали: пластилін або солоне тісто різного кольору, дощечка, стека.

 

Обладнання: ноутбук, телевізор, презентація.

 

 

 

Хід уроку

 

Етап/тривалість

Час

Завдання етапу

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

Організація класу

 

1 хв.

1хв.

 

 

 

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів до уроку.

Налаштовує учнів на діяльність.

Вітається з дітьми.

Перевіряє наявність необхідних матері

Учні сприймають повідомлення від вчителя. Налаштовуються на урок.

Створення позитивного психологічного клімату класу. Налаштування на урок.

 

Мотивація навчальної діяльності

 

2 хв.

1. Викликати інтерес до теми уроку та подальшої діяльності.

2. Визначити тему, мету та очікувані результати уроку.

Декламує вірш. Задає питання.

Слухають вірш. Дають відповіді на запитання вчителя.

Пробудження зацікавленості

в учнів.

 

 

Актуалізація опорних знань

5 хв.

Допомогти учням пригадати вже знайому їм інформацію про овочі.

Показ презентації :

Слайд з ілюстраціями натюрмортів.

Вправа « Доповніть речення».

Гра « Впізнай овоч»

 

 

 

Переглядають ілюстрації з презентації. Коментують побачене. Дають відповіді на питання вчителя.

Пригадати те, що учні знають про овочі, простих форм предметів.

Фізкультхвилинка

2 хв.

Зняти психічну напругу учнів шляхом перемикання на інший вид діяльності

Демонстрація відео з показом вчителем. https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

Повторюють рухи , дотримується ритму.

Зняття навантаження на зір, переключення з одного виду діяльності на інший, поліпшення обмінних процесів.

Вивчення нового матеріалу

3 хв.

Ознайомлення учнів з інформацією, її аналіз та особисте розуміння учнями.

Демонстрація навчальної презентації та відео послідовності виконання практичної роботи. https://www.youtube.com/watch?v=d4mE0ZW21j8

Переглядають слайди   презентації, сприймають повідомлення вчителя.

Сприйняття інформації, її розуміння та аналіз.

Підготовка до практичної діяльності

6 хв.

Пояснити послідовність виконання роботи.

1.Інструктаж. Правила роботи з пластиліном та стекою.

2. Ознайомлення зі способами та прийомами ліплення.

 

Сприймають інформацію щодо правил безпеки роботи з матеріалами та інструментами.

Знайомляться зі способами та прийомами ліплення.

Дотримання безпечних прийомів праці під час використання матеріалів та інструментів

 

Практична робота

15 хв.

Створюють колективний натюрморт.

Надає рекомендації щодо виконання виробів та індивідуальну допомогу учням.

Виконують практичну роботу під музичний супровід.

Навиває способи , прийоми ліплення об’ємних форм за допомогою інструментів.

Рухлива вправа

2 хв

Релаксаційна хвилинка.

 

Пропонує гру          « Оживи овочі» з показом слайдів.

Демонстрація відео фізкультхвилинки з показом рухів

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Пропонує рухи з урахуванням форм овочів. Повторюють рухи , дотримується ритму.

Зняття навантаження на зір, переключення з одного виду діяльності на інший, поліпшення обмінних процесів.

Підсумок уроку

3 хв.

1.Виставка робіт.

2.Рефлексія.

Пропонує демонстрацію власних виробів.

Вправа « Інтерв’ю»

Презентують колективну роботу, самі оцінюють свій внесок в діяльності групи.

Самостійно чи з допомогою вчителя демонструє результати своєї роботи. Описує чого хотів досягти та чого досяг. Аналізує свою роботу та роботу однолітків.

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку