Технологічна карта уроку мистецтва у 8 класі за темою: «Архітектура бароко»
Етап уроку |
Зміст |
Методи і прийоми |
Діяльність |
Діяльність |
Очікувані результати |
Організаційний момент |
Вхід учнів під музику Й.С.Баха. Прелюдія до мажор |
Ілюстративний |
Ілюстрація твору (живе виконання) |
Сприйняття музичного твору |
Емоційна настанова . Створення позитивного емоційного настрою |
Стимулювання навчальної діяльності |
Демонстрація шкатулки з перлиною, перегляд фрагменту фільму «Король танцює», повідомлення гасла уроку: «Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати». Бесіда про історичне підґрунтя для розвитку мистецтва бароко |
Ілюстративний, бесіда, дискусія |
Демонстрація матеріалу, емоційне введення в тему |
Сприйняття, відповіді на запитання. Пригадують історичні постаті періоду розвитку стилю (Магеллана, Христофора Колумба, Галілео Галілея, Джордано Бруно та ін.) |
Усвідомлення значення мистецтва, підготовка до сприйняття творів |
Актуалізація опорних знань учнів |
Міні-опитування про особливості архітектури, приклади та митців Ренесансу, демонстрація кластеру |
Асоціативний кущ, бесіда |
Координування роботи в групах |
Об’єднання у групи, створення кластеру |
Визначення рівня обізнаності дітей в минулій темі. |
Практична мистецька діяльність |
Ознайомлення учнів з інформацією, її аналіз та особисте ставлення та розуміння учнями. Виконання завдань у групах: Виступ представників груп |
Аналіз, синтез, порівняння |
Створення умов для результативної роботи |
У групах виконують завдання, аналізують твори за запитаннями, висловлюють особистісне ставлення до творів |
Розуміння особливостей художньої мови творів архітектури, стилю мистецтва бароко. Розвиток вміння характеризувати засоби виразності у створенні цілісного художнього образу творів архітектури у стилі бароко. Взаємодія з іншими особами через мистецтво під час обговорення у групі |
Узагальнення |
Доповнення карти стилів. Складання кластеру особливостей мови архітектури бароко, порівняння рис за кластером «Архітектура відродження» Складання сенкану |
Порівняння, синтезу, аналізу, бесіда |
Координування учнівської діяльності |
Демонстрація узагальнюючих матеріалів |
Вміння виокремлення цінностей, закладених у творах архітектури бароко, ідентифікація та їх зрозумілість для себе |
Рефлексія |
Запитання до матеріалу уроку |
Ланцюжок запитання-відповідь |
Координування |
Формулюють одне оригінальне питання по темі та змінюються з однокласником на вибір, який і дає на нього відповідь |
Перевірка якості засвоєних знань |
Оцінка навчальної діяльності |
Заповнення картки самооцінювання
|
Аналіз засвоєння знань |
Координування |
Самооцінювання учнів |
Критичне оцінювання власних досягнень за критеріями, визначення способів вдосконалення вмінь |
Домашнє завдання |
Виконати аналіз твору живопису представника стилю Бароко за планом
|
Аналіз |
Демонстрація домашнього завдання |
Запис |
Підготувати до наступної теми |