Технологічна карта уроку мистецтва. 8 клас "Архітектура бароко"

Про матеріал
У матеріалі технологічна карта із посиланнями на завдання. Завдання орієнтовні
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку мистецтва у 8 класі за темою: «Архітектура бароко»

 

 

 

Етап уроку

Зміст

Методи і прийоми

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Очікувані результати

Організаційний момент

Вхід учнів під музику Й.С.Баха. Прелюдія до мажор

Ілюстративний

Ілюстрація твору (живе виконання)

Сприйняття музичного твору

Емоційна настанова .

Створення позитивного емоційного настрою

Стимулювання навчальної діяльності

Демонстрація шкатулки з перлиною, перегляд фрагменту фільму «Король танцює», повідомлення гасла уроку: «Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати».

Бесіда про історичне підґрунтя для розвитку мистецтва бароко

Ілюстративний, бесіда, дискусія

Демонстрація матеріалу, емоційне введення в тему

Сприйняття, відповіді на запитання. Пригадують історичні постаті періоду розвитку стилю (Магеллана, Христофора Колумба, Галілео Галілея, Джордано Бруно та ін.)

Усвідомлення значення мистецтва, підготовка до сприйняття творів

Актуалізація опорних знань учнів

Міні-опитування про особливості архітектури, приклади та митців Ренесансу, демонстрація кластеру

Асоціативний кущ, бесіда

Координування роботи в групах

Об’єднання у групи, створення кластеру

Визначення рівня обізнаності дітей в минулій темі.

Практична мистецька діяльність

Ознайомлення учнів з інформацією, її аналіз та особисте ставлення та розуміння учнями. Виконання завдань у групах:

  1. Великий твір великого майстра
  2. Ангели (1669-1671) – Міст Св. Ангела
  3. Цитати

Виступ представників груп

Аналіз, синтез, порівняння

Створення умов для результативної роботи

У групах виконують завдання, аналізують твори за запитаннями, висловлюють особистісне ставлення до творів

Розуміння особливостей художньої мови творів архітектури, стилю мистецтва бароко.

Розвиток вміння характеризувати засоби виразності у створенні цілісного художнього образу творів архітектури у стилі бароко.

Взаємодія з іншими особами через мистецтво під час обговорення у групі

Узагальнення

Доповнення карти стилів. Складання кластеру особливостей мови архітектури бароко, порівняння рис за кластером «Архітектура відродження»

Складання сенкану

Порівняння, синтезу, аналізу, бесіда

Координування учнівської діяльності

Демонстрація узагальнюючих матеріалів

Вміння виокремлення цінностей, закладених у творах архітектури бароко, ідентифікація та  їх зрозумілість для себе

Рефлексія

Запитання до матеріалу уроку

Ланцюжок запитання-відповідь

Координування

Формулюють одне оригінальне питання по темі та змінюються з однокласником на вибір, який і дає на нього відповідь

Перевірка якості засвоєних знань

Оцінка навчальної діяльності

Заповнення картки самооцінювання

 

Аналіз засвоєння знань

Координування

Самооцінювання учнів

Критичне оцінювання власних досягнень за критеріями, визначення способів вдосконалення вмінь

Домашнє завдання

Виконати аналіз твору живопису представника стилю Бароко за планом

 

Аналіз

Демонстрація домашнього завдання

Запис

Підготувати до наступної теми

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рибалка Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Авдєєва Галина
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
25 лютого
Переглядів
139
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку