Технологічна карта уроку "Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці"

Про матеріал
Конспект уроку розроблений у вигляді технологічної карти, що дає можливість спланувати детальний взаємов'язок між вчителем та учнем.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку з інформатики

Тема шкільного курсу: Створення та публікація веб-ресурсів

ПІБ учителя: Невесенко Олена Вікторівна
Клас: 8
Тема уроку: Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці

Цілі уроку:
 

Навчальні – формувати  поняття ергономіки, юзабіліті, навчити правил ергономічного розміщення контенту на вебсторінці.

Розвивальні – розвивати спостережливість,  уміння порівнювати, аналізувати.

Виховні – виховувати  інформаційну культуру, відповідальність за виконану роботу, творчий та естетичний підхід до роботи.


Обладнання уроку: ПК під’єднаний до мережі Інтернет,  веб-камера, презентація до уроку на он-лайн дошці, інструкція з ТБ, вправи для зняття зорового напруження

 

Електронні-освітні ресурси: браузер, презентація до уроку на https://ru.padlet.com/,
онлайн програма https://www.mentimeter.com/ для створення хмари слів,
спільний документ https://docs.google.com/document/d/1PL4sdPapYl9MZ-IkWmhNALlIQPUOuNK4/edit?usp=sharing&ouid=104431756092173680262&rtpof=true&sd=true,  
відео https://vimeo.com/399817534,    рефлексія https://padlet.com/al_neves30/zkewjqg7llfd7cow

 сервіс Google Сайти, блог учителя  http://neves-inform.blogspot.com/

 

Тип уроку: комбінований
Компетенції учнів на уроці:

 

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Ергономіка, юзабіліті.

Знає, що таке ергономічний сайт, сучасні тенденції вебдизайну.

Уміє аналізувати сайти щодо ергономічних правил розміщення  відомостей, створює сайт, враховуючи ергономічне розміщення  відомостей на веб сторінках

Хід уроку
 

 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

  1. Організаційний етап

2

1.Емоційне націлення на урок

2.Інструктаж з техніки безпеки

Психологічне налаштування на плідної роботу  на уроці

пасивні

І

Демонструє фото

Прикладають долоньку до  фото

  1. Мотивація навчальної діяльності  та повідомлення теми і мети уроку

4

-Викликати інтерес до обговорюваної теми

-Створити хмару слів

-Оголошення теми уроку та очікуваних навчальних результатів.

-Демонстрація фото невдалих сайтів

-Заповнення форми для хмари слів

 

активні

Ф

1Демонструє фото

2Ділиться посиланням на форму для створення хмари слів.

3Демонструє хмару слів

4.Оголошує тему

1Аналізують фото

2Заповнюють форму для регенерування хмари слів.

 

3.Аналізують хмару слів

5. Формулюють мету

  1.          Етап вивчення нових знань і способів діяльності

5

Презентація нового матеріалу

  1. Виклад нового матеріалу з  використання дошки padlet.

пояснювально-ілюстративний

Ф

  1. Презентує новий матеріал з допомогою презентації свого екрану.
  1. Слухають
  1. Етап первинної перевірки розуміння вивченого

4

Робота із спільним документом

Проаналізувати сайт на ергономічне розміщення матеріалів.

 

 

активні

П

Надає посилання на спільний документ

https://docs.google.com/document/d/1PL4sdPapYl9MZ-IkWmhNALlIQPUOuNK4/edit?usp=sharing&ouid=104431756092173680262&rtpof=true&sd=true

Заповнює спільний документ

 

 

  1. Фізкультхвилинка

 

 

 

 

 

 

 

  1. Етап застосування вивченого

25

Практична робота
Розв’язування компетентнісної задачі

 

1.Виконати завдання на блозі вчителя   http://neves-inform.blogspot.com/2021/12/8_6.html

 

активні

 

І

1.Надає посилання на блог учителя

2. Інструктує послідовність виконання практичної роботи

 

3.Надає консультацію із виконання практичної роботи

Виконання практичної роботи згідно інструкції

 

 

 

 

 

  1.          Гімнастика для очей

2

Використовуючи інструкцію зняти зорову втому, виконуючи вправи для очей

Офтальмологічний центр Мержиєвської: ВПРАВИ

активні

Ф

Інструктаж з виконання вправ

Виконують вправи згідно інструктажу

  1.     Етап контролю і самоконтролю

5

Аналіз виконаного практичного завдання

Критерії оцінювання виконаного завдання:

Високий рівень –завдання виконано самостійно, творчо підходить до його виконання.

Достатній рівень – виконує завдання самостійно, допускаючи несуттєві помилки.

Середній рівень – виконує завдання з допомогою учителя

Низький рівень – частково виконує завдання із допомогою учителя.

Аналіз і самоаналіз вико навик завдань

Ф

Оцінка роботи учнів на уроці

Самооцінка роботи  під час уроку

  1.     Етап інформації про домашнє завдання

1

Оголошення домашнього завдання

Опрацювати с. 196-197, с. 202-203 (п. 5).
*Описати один із трендів у веб-дизайні.

пасивні

 

Задає домашнє завдання

Записує домашнє завдання у щоденник

  1.     Рефлексія

3

Вчити вільно висловлювати думки

Робота з онлайн дошкою padlet «Продовжіть  речення…» 

активна

Ф

Надає посилання на онлайн дошку   https://padlet.com/al_neves30/zkewjqg7llfd7cow

Роблять дописи, продовжують речення, висловлюючи свій стан.

 

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література:
 

Для вчителя

Для учнів

Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. (наказ МОН України від 07.06.2017 № 804)

 

Інформатика. Підручник для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / Н.В. Морзе, О.В. Барна. – Київ: УОВЦ: «Оріон», 2021.-224с.:іл..

 

Календарне планування для 8 класу

 

 

 

 

doc
Додано
13 січня 2023
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку