ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ІНФОРМАТИКИ
Типова освітня програма: Типовий навчальний план для 3-4 класів початкової школи за Типовою освітньою програмою Савченко О. Я.
Змістова лінія: Інформація. Дії з інформацією.
Очікувані результати навчання:
Частина плану |
Зміст |
Примітка |
Тема уроку |
Роль інформації в житті людини. |
|
Цілі уроку |
цілі уроку відповідно до очікуваних результатів :
|
|
Проблемні питання уроку |
Проблемні питання відповідно до цілей уроку :
|
|
Обладнання до уроку та програмне забезпечення |
перелік програмного забезпечення (офлайн, онлайн, веб-сервіси тощо) для підтримки уроку:
|
|
|
перелік заходів до частини “Обладнання до уроку та програмне забезпечення”, яке надасть можливість організувати навчання інформатики у закритому захищеному інформаційному середовищі
робочому столі з необхідними матеріалами до уроку.
пошукової системи Kiddle.
для ресурсів, необхідних для роботи на уроці. |
|
Перебіг уроку (обов’язкові завдання, подані за логікою уроку) |
||
Формувальне оцінювання: вхідне |
Інструмент: Бесіда із зворотнім зв'язком (обговорення і роз'яснення) - ролі інформації в житті людини. Кожного дня люди все більше дізнаються про навколишній світ. Наприклад, коли читають книжку, слухають якусь розповідь, спілкуєшся з товаришами, таким чином отримують багато різної інформації. Інформація – новини, нові відомості, нові знання. Передається інформація за допомогою повідомлень. Людина сприймає повідомлення за допомогою органів чуття: органи зору, органи слуху, органу смаку, органу нюху та органу дотику. Тому повідомлення за способом сприйняття поділяють на такі типи: · Зорові, · слухові, · нюхові, · смакові, · дотикові. Повідомлення можна подавати різними способами, наприклад, за допомогою: · Тексту, · графічних зображень, · звуків, умовних жестів · сигналів, · комбінації декількох способів.
|
|
Вправа на розвиток критичного мислення |
Асоціативний кущ: побудувати кущ на слово «Види інфомаційних повідомлень»:
|
|
Завдання з використанням програмного забезпечення |
два завдання з наведенням прикладів їх виконання:
|
|
Формувальне оцінювання: поточне |
приклад інструменту поточного ФО: опис завдання розміщується безпосередньо в цьому шаблоні, заготовки до завдань – у власному Гугл Диску з доступом за посиланнями: https://learningapps.org/2151758 Ірина Гринь
|
|
Завдання за вибором |
1 завдання, яке забезпечить учнів правом вибору та буде здійснено в умовах колективної діяльності учнів на уроці інформатики:
Учням надається посилання до веб-ресурсу. Клас ділиться на 2 групи: - по порі року, в якій народилася дитина (зима, весна, літо, осінь. - за датою народження (парне, непарне число); - за першою літерою імені або прізвища (голосні – приголосні, дзвінкі – глухі й ін. – актуально для уроків мови); Можна запропонувати обом групам виконати завдання “безпека в інтернеті” за посиланням https://learningapps.org/5366382 . Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/rol-informaci-v-zhitti-lyudini-544063.html І група: виконать завдання: роль інформації в житті людини https://crosswordlabs.com/view/2020-11-24-505 ІІ група : види інформації за способом її подання https://learningapps.org/4554071
Самооцінювання:
Очікувані результати: -Учні вдосконалюють навички роботи в браузері за посиланням; -Розвивають вміння класифікувати предмети за призначенням; -Розвивають вміння колективної роботи. |
|
Завдання з урахуванням особливих освітніх потреб певного учня |
Зазначення особливих освітніх потреб учня Модифікація або адаптація наявного завдання на уроці під потреби цього учня:
Учень з порушенням зору. При роботі на комп’ютері( завдання з хмарою слів), використовувати додаток операційної системи - екранну лупу. При роботі з картками ( скласти ланцюг), розмір шрифту текста зробити не менше 18. https://wordart.com/edit/837rqsb1o80m |
|
Формувальне оцінювання: підсумкове |
приклад інструменту підсумкового ФО: опис завдання розміщується безпосередньо в цьому шаблоні, заготовки до завдань – у власному Гугл Диску з доступом за посиланнями. https://naurok.com.ua/test/rol-informaci-v-zhitti-lyudini-544063.html |
|
1