Технологічна карта уроку "Роль інформації в житті людини"

Про матеріал
Технологічна карта уроку інформатики 3 клас "Роль інформації в житті людини". Типова освітня програма: Типовий навчальний план для 3-4 класів початкової школи за Типовою освітньою програмою Савченко О. Я. Змістова лінія: Інформація. Дії з інформацією. Очікувані результати навчання: - пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду.
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ІНФОРМАТИКИ

Типова освітня програма: Типовий навчальний план для 3-4 класів початкової школи за Типовою освітньою програмою Савченко О. Я.

Змістова лінія: Інформація. Дії з інформацією.

Очікувані результати навчання: 

  1. пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1]

Частина плану

Зміст

Примітка

Тема уроку

Роль інформації в житті людини.

 

Цілі уроку

цілі  уроку відповідно до очікуваних результатів :

  1. пояснити  значення інформації для життя людини
  2. навчити наводити   приклади із власного досвіду 

 

Проблемні питання уроку

Проблемні  питання відповідно до цілей уроку :

  1. Яку роль має інформація в житті людини?

 

Обладнання до уроку та програмне забезпечення

перелік програмного забезпечення (офлайн, онлайн, веб-сервіси тощо) для підтримки уроку:

  1. LearningApps
  2. WordArt.com
  3. CrosswordLabs.com
  4. На урок 

 

 

перелік заходів до частини “Обладнання до уроку та програмне забезпечення”, яке надасть можливість організувати навчання інформатики у закритому захищеному інформаційному середовищі

  1. Підключення до мережі Інтернет.
  2. Використання учнями обмеженого доступу до мережі Інтернет. Налаштовані обмеження у браузері, встановлені фільтри (Наприклад: браузер Google Chrome, який, зокрема, пропонує розширення Adult Blocker, – веб-фільтр, який обмежує доступ дітей і підлітків до певних сайтів.)
  3. За необхідності роботи офлайн: на кожному робочому столі наявна папка з необхідними матеріалами до уроку.
  4. Для роботи офлайн: створити папку на кожному

робочому столі з необхідними матеріалами до уроку.

  1.               Використання для пошуку зображень дитячої

пошукової системи  Kiddle.

  1.               Створення закладинок на Панелі закладинок

для ресурсів, необхідних для роботи на уроці.

 

Перебіг уроку (обов’язкові завдання, подані за логікою уроку)

Формувальне оцінювання: вхідне

Інструмент: Бесіда із зворотнім зв'язком (обговорення і роз'яснення) -   ролі інформації в житті людини.  

Кожного дня люди все більше дізнаються про навколишній світ. Наприклад, коли читають книжку, слухають якусь розповідь, спілкуєшся з товаришами, таким чином отримують багато різної інформації.

Інформація – новини, нові відомості, нові знання.

Передається інформація за допомогою повідомлень.

Людина сприймає повідомлення за допомогою органів чуття: органи зору, органи слуху, органу смаку, органу нюху та органу дотику.

Тому повідомлення за способом сприйняття поділяють на такі типи:

·        Зорові,

·        слухові,

·        нюхові,

·        смакові,  

·        дотикові.

Повідомлення можна подавати різними способами, наприклад, за до­помогою:

·        Тексту,

·        графічних зображень,

·        звуків, умовних жестів

·        сигналів,

·        комбінації декількох способів.

 

 

Вправа на розвиток критичного мислення

Асоціативний кущ: побудувати кущ на слово «Види інфомаційних повідомлень»:

https://lh4.googleusercontent.com/m6UFDAsMN8d3mIfbokber1jg8eM9MhtSJPT4UBpJsON5b5uJKRXGUbQyTUcc9sfZPKDIKykaCYV9qA_IKc-Zw8lWH3NNIqjQiJrIyt3qe94YIpykFwBXcYRYdwSv6vPVp3W7ThVk

 

Завдання з використанням програмного забезпечення

два завдання з наведенням прикладів їх виконання:

  1. https://learningapps.org/2151758  Ірина Гринь 
  2. https://crosswordlabs.com/view/2020-11-24-505
  3. https://wordart.com/edit/837rqsb1o80m

https://lh3.googleusercontent.com/6jZZ25Yxx2SJxno63HDItzC48Wc3rEtKb3elVC8ef5yanvm4aVueTadb1g8bYbRnwfdD4NXoaqWpEDezf1x40R225yov20s-BvjRgT8hJ13dz5WjMkvEnjMaUHFTJ9KFkxaK9x2W

 

 

Формувальне оцінювання: поточне

приклад інструменту поточного ФО: опис завдання розміщується безпосередньо в цьому шаблоні, заготовки до завдань – у власному Гугл Диску з доступом за посиланнями:

https://learningapps.org/2151758  Ірина Гринь 

 

 

Завдання за вибором

1 завдання, яке забезпечить учнів правом вибору та буде здійснено в умовах колективної діяльності учнів на уроці інформатики: 

  • опис завдання у цьому шаблоні, 
  • необхідні для його виконання електронні документи  розташовані на Гугл Диску з доступом за посиланням; 
  • очікувані результати виконання та загальні підходи до їх оцінювання зазначені  у цьому шаблоні

 

Учням надається посилання до веб-ресурсу. 

Клас ділиться на 2 групи:

-  по порі року, в якій народилася дитина (зима, весна, літо, осінь.

- за датою народження (парне, непарне число);

- за першою літерою імені або прізвища (голосні – приголосні, дзвінкі – глухі й ін. – актуально для уроків мови);

Можна запропонувати обом групам  виконати завдання “безпека в інтернеті” за посиланням https://learningapps.org/5366382 . 

Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/rol-informaci-v-zhitti-lyudini-544063.html 

І група: виконать завдання: роль інформації в житті людини  https://crosswordlabs.com/view/2020-11-24-505

ІІ група : види інформації за способом її подання https://learningapps.org/4554071

 

 

Самооцінювання:

https://lh5.googleusercontent.com/e3B_FCXo5eYQ9gHQbGHdymv0eny3OjUibjFh_U9nUSrfe1yeHYzr8Lqo_riS3sFnBIew9Yrpg2sVRrwfKMk8Zd36azyPs3lLLkP0XfygdIwluGCv9Ge8N6wIV4RNZSq29f7AoYmi

Очікувані результати:

-Учні вдосконалюють навички роботи в браузері за посиланням;

-Розвивають вміння класифікувати предмети за призначенням;

-Розвивають вміння колективної роботи.

 

Завдання з урахуванням особливих освітніх потреб певного учня

Зазначення особливих освітніх потреб учня 

Модифікація або адаптація наявного завдання на уроці під потреби цього учня: 

  • опис у цьому шаблоні, 
  • необхідні додатки (малюнки, схеми, друковану основу, інструктивні аудіо чи відеозаписи тощо) на власному Гугл Диску з доступом за  посиланням

Учень з порушенням зору.

При роботі на комп’ютері( завдання з хмарою слів), використовувати додаток операційної системи - екранну лупу.

При роботі з картками ( скласти ланцюг), розмір шрифту текста зробити не менше 18. https://wordart.com/edit/837rqsb1o80m

 

Формувальне оцінювання: підсумкове

приклад інструменту підсумкового ФО: опис завдання розміщується безпосередньо в цьому шаблоні, заготовки до завдань – у власному Гугл Диску з доступом за посиланнями.

https://naurok.com.ua/test/rol-informaci-v-zhitti-lyudini-544063.html 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Саінчук Інна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Черкаська Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
1424
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку