Конкурсне випробування «Дистанційний урок»
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
ПІП конкурсанта |
Богуславський Ігор Миколайович |
|||||
ЗОСО |
Ярівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області |
|||||
Тема уроку |
Вироби виготовлені в етнічному стилі |
|||||
Клас |
9 |
|||||
Мета уроку |
Розширити й систематизувати знання про етнічний стиль, ознайомити з властивостями матеріалів для виготовлення виробів в етнічному стилі; розвивати творчу уяву, спостережливість, творчі здібності, увагу, розвивати пізнавальну самостійність; формувати вміння працювати з інструкційними картами; навчити учнів правильно добирати матеріали й інструменти для виконання аплікації.
|
|||||
Завдання уроку |
Поглибити знання про етнічний стиль; сформувати та закріпити вміння розрізняти стилі виробів; забезпечити закріплення понять про стиль. Розвивати пізнавальний інтерес; здібності планувати, аналізувати, систематизувати, виділяти головне, робити висновок, узагальнювати; вміння кооперування в групі, розвивати критичне мислення; вміння знаходити компроміс, проводити самоаналіз, за аналогією міркувати; правильно висловлювати свої думки; застосовувати отримані знання в аналогічній і новій ситуації; створити умови для формування здібностей до творчого, креативного мислення в межах теми, що вивчається; розвивати вміння володіти термінами; розвивати культуру фізичного мовлення, впевненість у собі. Продовжити виховувати культуру мовлення, почуття відповідальності, зосередженість і акуратність під час виконання роботи, спостережливість, взаємодопомогу, самостійність, організованість, виховувати взаємоповагу, здатність самовираження кожного учня, оцінне ставлення до своєї діяльності і діяльності всіх учасників, дбайливе ставлення до власного здоров’я, виховувати почуття взаємодопомоги та вміння працювати в групі, виховувати потяг до самоосвіти, формувати соціальні та комунікативні компетентності |
|||||
Тр-ть уроку 30 хв. |
Етапи уроку |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Електронні освітні ресурси (ЕОР) |
Способи оцінювання діяльності учнів |
Форма зворотного зв’язку |
1 хв |
1.Органі-заційна частина |
Включення в діловий ритм. Привітання учнів, перевірка готовності класу |
Привітання вчителя, перевірка готовності робочих місць |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Обговорення тем/Дошки Flipgrid, Padlet |
Зворотний зв’язок Mentimeter |
2 хв |
2.Повідомлення теми, мети, завдань уроку |
Організовує осмислення навчальної інформації. |
Осмислює, поглиблює розуміння матеріалу. |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Обговорення тем/Дошки Flipgrid, Padlet |
Зворотний зв’язок Mentimeter |
20 хв |
3.Вивчення нового матеріалу. |
Організовує узагальнення знань. |
Узагальнює засвоєний матеріал. |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Навчання через відео EdPuzzle, Khan Academy, NearPod, YouTube |
Зворотний зв’язок Mentimeter |
3 хв |
4.Підсумок уроку. |
Організовує закріплення навчального матеріалу. |
Закріплює вивчення шляхом повторення. |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Онлайн тести з автоматичним зворотним зв’язком QUIZLET, GOOGLE FORMS, KAHOOT, PEAR DECK
|
Зворотний зв’язок Mentimeter |
2 хв |
5.Рефлексія |
Організує рефлексію. 1)Продовження фрази (по черзі учні висловлюють свою думку): Мені було цікаво … Мене здивувало… Мені захотілось… Мені було важко… 2) Взаємооцінювання |
Демонстрація «Карт знань», відповіді на питання, взаємооцінювання |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Зворотний зв’язок/Опитування Mentimeter, Poll Everywhere, Survey Monkey |
Зворотний зв’язок Mentimeter |
2 хв |
6.Домашнє завдання |
Організовує застосування знань і оцінює ступінь засвоєння. |
Використовує знання у вправах, завданнях та ін. |
Google Meet Google Клас Collabrify map PowerPoint |
Зворотний зв’язок/Опитування Mentimeter, Poll Everywhere, Survey Monkey |
Зворотний зв’язок Mentimeter |
|
|
|
|
|
|
|
Перелік завдань для опрацювання учнями |
Інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань
|
Очікувані результати |
Дедлайн виконання |
|||
Підведення підсумків. Фронтальне опитування Домашнє завдання. Створити презентацію одного з етнічних стилів інтер’єру, культура якої вас приваблює. Знайти моделі-аналоги. Виготовити ескіз майбутнього виробу. |
1. Нагадати Інструктаж з техніки безпеки 2. Визначенням рівня складності запланованої роботи 3. Складання сценарію презентації 4. Підготовка робочого місця 5. Створення презентації «Етнічний стиль інтер’єру» за допомогою інструкційно - технологічних карток 6. Демонстрація презентації 7. Заповнення листа самооцінки |
Знаннєвий компонент
Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Розуміє необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Розрізняє етапи проектної діяльності. Застосовує методи: «фантазування», «метод зразків». Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей. Визначає послідовність виконання проектного виробу. Розрізняє технологічні операції. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб. Оздоблює виріб за готовою композицією Ціннісний компонент Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження. Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу. Усвідомлює значення деталі, як частини виробу. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. |
«Роботи приймаються до 16:00 п’ятниці. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються»
|
Технічні засоби: комп’ютер (ноутбук), вебкамера, аудіогарнітура (навушники з мікрофоном), Інтернет (швидкість > 10 Мб/с).
Інструкція: конкурсанти заходять за посиланням, надане оргкомітетом до початку конкурсу; відповіді заносять у Google -документ, покликання на який отримають від оргкомітету; під час підготовки завдання звук та камера у конкурсантів увімкнені з демонстрацією екрану.