ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПУ МОЛЮСКИ. ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «Будови черепашки (мушлі) Черевоногих та Двостулкових молюсків»

Про матеріал
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПУ МОЛЮСКИ. ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «Будови черепашки (мушлі) Черевоногих та Двостулкових молюсків»
Перегляд файлу

Учитель Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського

Нікітчук Наталія Григорівна

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ

 

 

Предмет

Біологія

 

Клас

7

 

Базовий підручник (назва, автор)

Біологія : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. Б63 закл. / Л.І. Остапченко [та ін.]. - Київ : Генеза, 2015. - 256 с. : іл.

 

Тема уроку

Загальна характеристика Типу Молюски. Лабораторне дослідження «Будова мушлів Черевоногих та Двостулкових молюсків»

 

Тип уроку

Засвоєння нових знань, використання набутих знань та навичок

 

Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами

Почати формувати знання учнів про тип Молюски; дати загальну характеристику представникам; розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої будови тіла молюсків; розкрити значення Молюсків для природи та життя людини.

 

Завдання:

Освітні: сформувати знання про загальні особливості зовнішньої та внутрішньої будови, процеси життєдіяльності молюсків, пов’язані з середовищем життя; познайомити учнів з особливостями представників класу Черевоногі, розкрити їх значення в природі та житті людини

Розвивальні:розвивати логічне мислення, самостійність, уміння працювати з підручником; вести спостереження, порівнювати, аналізувати та робити відповідні висновки під час ЛД; навички міжособистісного спілкування та спілкування в групах; вміння здійснювати самооцінювання

Виховні: виховувати працьовитість, потребу до знань, прищеплювати бережливе ставлення до тваринного світу; сприяти вихованню почуття задоволення й успіху від інтелектуальної праці; виховувати культуру спілкування

 

Міжпредметні зв’язки

Хімія, географія, медицина. океанологія, палеонтологія

 

Змістові лінії, які будуть реалізовуватися

Екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я та безпека.

 

Ключові компетентності

Спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова,  уміння вчитися впродовж життя,  соціальна і громадянська компетентності

 

Види використаних ІКТ, Інтернет- ресурси (вказати джерела)

Мультимедійна презентація, інтерактивна дошка, розробленої працівниками лабораторії малакології Державного природознавчого музею НАН України http://www.pip-mollusca.org, програма learningapps.org, linoit.com, ua.mozaweb.com, відео на Youtube  https://www.youtube.com/watch?v=CEL1Ui1OrO8

 

Матеріали і обладнання

Мультимедійна презентація, ноутбук, інтерактивна дошка, муляжі та колекція черепашок двостулкових та черевоногих молюсків, вологі препарати Головоногі молюски, інстуктивні картки, підручник, зошит,

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА ТА ХІД УРОКУ

 

 

Етап уроку

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікувані результати

І.

Організаційний етап

Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному окремому етапі

Привітання

Створення позитивного, емоційного настрою

ІІ.

Актуалізація опорних знань.

Спрямування роботи учнів

Усні відповіді, робота з інтерактивною дошкою

Виявити ступінь опорних знань, стимулювати окремих учнів, клас до роботи.

ІІІ.

Мотивація навчальної діяльності.

Створення проблемної ситуації, наголошення на її актуальності.

Методичний прийом «Асоціації». Прийом «Відстрочена загадка»

Обговорення ситуації, поставленої проблеми

Створення асоціацій до теми уроку

Організовувати і спрямувати навчальну діяльність учнів для досягнення основної мети Робота з Інтернет ресурсами

ІV.

Вивчення нового матеріалу та формування практичних умінь

Розповідь про використання слайдів, зображень. Допомога дітям в усвідомленні матеріалу

Проведення дослідження мушель молюсків

Самостійність, уміння працювати з підручником; вести спостереження, порівнювати, аналізувати та робити відповідні висновки під час ЛД; навички міжособистісного спілкування та спілкування в групах; вміння здійснювати самооцінювання

Ефективне засвоєння та використання  нового матеріалу, розвиток вміння аналізувати і робити висновки, розвиток пізнавального інтересу. Виконання  лабораторного дослідження . Виконання міні –проєкту «Як утворюється перлина?»

V.

Рефлексія

Методичний прийом «Відстрочена загадка». Вправа «Дзиґа»

Відповіді на запитання, осмислення та розуміння вивченого

Допомога учням зорієнтуватися в сприйнятому матеріалі

VI.

Інструктаж з домашнього завдання

Повідомити домашнє завдання, пояснити методику його виконання.

Диференційоване домашнє завдання Прийом «Ярмарок-продаж»

Усвідомлення власного рівня знань,  розвиток пізнавального інтересу

Краще засвоєння учнями з різним рівнем навчальних можливостей знань, Мотивація учнів для навчальної діяльності.

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку