Технологічна картка уроку

Про матеріал
Технологічна картка уроку Клас 4 Тема Мистецтво та здоров`я Мета, завдання уроку визначити особливості взаємодії музичного мистецтва та фізичної культури з метою формування в учнів цілісного поняття «здоров’я»; продемонструвати на практиці : зв'язок музики з життям, взаємодію; єдність свідомого та емоційного; духовного та матеріального; діалектичну єдність всіх факторів «здоров’я»; збагачення емоційно – духовного досвіду учнів та універсальних якостей творчої особистості; вчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я. мотивувати розвиток практичних навичок здорового способу життя; формувати ціннісне ставлення до всебічного особистісного розвитку; мотивування учнів до здорового способу життя; формування морально – вольових якостей та позитивного ставлення до оточуючої дійсності; формування в учнів вмінь і навичок, які вони можуть використовувати під час активного відпочинку; розвивати вокально – хорові навички та вміння спостерігати за розвитком музичних образів; виховувати розуміння класичної музики, чуття краси; виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я, життя, самоцінності та самобутності. Предметні та ключові компетентності, які будуть сформовані чи розвинуті здоров’язбережувальні пізнавальні творчі комунікативні інформаційні світоглядні Етапи уроку 1. Організація класу 2. Мотивація навчальної діяльності 3. Актуалізація опорних знань 4. Вивчення нового матеріалу 5. Закріплення вивченого 6. Підсумок 7. Рефлексія Форми організації уроку • індивідуальна • фронтально-колективна Методи навчання Розповідь "малювання словом"; пояснення; демонстрація (+наочні методи); вправа; Засоби навчання ілюстративні матеріали, відео- і звукозаписи; проекційна і звуковідтворююча апаратура. Діяльність учителя та учнів на всіх зазначених етапах уроку Організаційний момент - Музичне вітання Актуалізація опорних знань - Усне опитування Засвоєння нових знань Розповідь вчителя Перегляд відео фрагменту Діалог за відеофрагментом Перегляд відео фрагменту Обговорення відеосюжету Руханка Перегляд відео фрагменту Робота в групах Вокально – хорова робота – поспівка; пісня Закріплення нових знань (рефлексія) Домашнє завдання Електронні освітні ресурси, що використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-4-klas-2021/17- Mystetstvo-4kl/Masol-Mystetstvo-4kl.pdf https://www.youtube.com/ https://youtu.be/6jLCtx_8MHc https://youtu.be/d_RN0CMgyME https://youtu.be/9KwicPnJ_Bk https://youtu.be/lC4oAIVPI5U https://youtu.be/xIHSiRMygpQ https://youtu.be/ivsRmb6P69w https://youtu.be/vRSJijhRIOs https://youtu.be/g1YDgjHKZrA https://wordwall.net/play/5991/217/796 Способи, критерії оцінювання діяльності учнів з кожного завдання та форми зворотного зв’язку. Рівні навчальних досягнень учнів Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Початковий :Учень (учениця) розуміє незначну частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; після кількаразового пояснення вчителя відтворює незначні фрагменти тематичного матеріалу під час практичної художньої діяльності; виявляє елементарний розвиток художньо-образного мислення Учень (учениця) розуміє незначну частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; частково відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності після детального пояснення вчителя; художньо-образне мислення розвинуто на елементарному рівні (домінують розрізнені судження про види мистецтва) Учень (учениця) розуміє частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; частково відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності з опорою на пояснення та зразок вчителя; художньо-образне мислення розвинуто на елементарному рівні (переважає повторення суджень вчителя про мистецтво). Середній: Учень (учениця) розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності, але потребує значної допомоги вчителя; художньо-образне мислення розвинуто слабо (на рівні сукупності окремих суджень) Учень (учениця) розуміє та усвідомлює більшу частину тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює під керівництвом учителя тематичний матеріал у практичній діяльності, але без переносу у змінені ситуації; художньо-образне мислення розвинуто слабо (на рівні сукупності суджень з використанням окремих пояснень) Учень (учениця) розуміє та усвідомлює переважну більшість тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності, інколи потребуючи педагогічної допомоги; художньо-образне мислення розвинуто слабо (судження аргументуються переважно з опорою на висловлювання вчителя) Достатній: Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати його за допомогою вчителя; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас; застосовує за допомогою вчителя опанований матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (судження аргументуються, з'являються окремі аналогії, асоціації) Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати та систематизувати його за допомогою вчителя; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас, свідомо користується ключовими поняттями і термінами; застосовує засвоєний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (у поясненнях застосовуються аналогії, асоціації). Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати та систематизувати його, наводити деякі приклади на підтвердження своїх думок; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас, який майже завжди адекватно використовує; застосовує матеріал у практичній художній діяльності без допомоги вчителя; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (формулюються окремі висновки, узагальнення) Високий: Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми; під час інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користується адекватною термінологією; самостійно використовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо високо розвинуто, що дозволяє учневі застосовувати асоціативні зв'язки, образні аналогії та порівняння щодо різних видів мистецтв та життєвих явищ Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми, намагається самостійно збагачувати набуті знання; під час інтерпретації художніх творів аргументує висновки, власні оцінки й твердження, ілюструє їх прикладами; широко користується спеціальною термінологією відповідно до програмових вимог; самостійно використовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення високо розвинуто, характеризується використанням нестандартних асоціативних зв'язків, порівнянь творів різних видів мистецтва (за аналогією, контрастом) та відповідних життєвих явищ Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми, під час інтерпретації художніх творів робить самостійні висновки, аргументує власні оцінки, наводить приклади на їх підтвердження; вільно користується спеціальною термінологією відповідно до програмових вимог; самостійно застосовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення високо розвинуто, характеризується оригінальністю, що дає змогу учневі широко використовувати асоціативні зв'язки
Перегляд файлу

Технологічна картка уроку

Клас

4

Тема

Мистецтво та здоров`я

Мета, завдання уроку

визначити особливості взаємодії музичного мистецтва та фізичної культури з метою формування в учнів цілісного поняття «здоров’я»; продемонструвати на практиці : зв'язок музики з життям, взаємодію; єдність свідомого та емоційного; духовного та матеріального; діалектичну єдність всіх факторів «здоров’я»; збагачення емоційно – духовного досвіду учнів та універсальних якостей творчої особистості; вчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я. мотивувати розвиток практичних навичок здорового способу життя; формувати ціннісне ставлення до всебічного особистісного розвитку; мотивування учнів до здорового способу життя; формування морально – вольових якостей та позитивного ставлення до оточуючої дійсності; формування в учнів вмінь і навичок, які вони можуть використовувати під час активного відпочинку; розвивати вокально – хорові навички та вміння спостерігати за розвитком музичних образів; виховувати розуміння класичної музики, чуття краси; виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я, життя, самоцінності та самобутності.

Предметні та ключові компетентності, які будуть сформовані чи

розвинуті

 

здоров’язбережувальні

пізнавальні

творчі

комунікативні

інформаційні

світоглядні

 

Етапи уроку

  1. Організація класу
  2. Мотивація навчальної діяльності
  3. Актуалізація опорних знань
  4. Вивчення нового матеріалу
  5. Закріплення вивченого
  6. Підсумок
  7. Рефлексія

Форми організації уроку

  • індивідуальна
  • фронтально-колективна

Методи навчання

Розповідь "малювання словом"; пояснення; демонстрація (+наочні методи); вправа;

Засоби

навчання

ілюстративні матеріали, відео- і звукозаписи; проекційна і звуковідтворююча апаратура.

Діяльність учителя та учнів на всіх зазначених етапах уроку

Організаційний момент - Музичне вітання

Актуалізація  опорних знань - Усне опитування

Засвоєння  нових  знань     

Розповідь вчителя  

Перегляд відео фрагменту

Діалог за відеофрагментом

Перегляд відео фрагменту

Обговорення відеосюжету

 Руханка

Перегляд відео фрагменту 

Робота  в групах

Вокально – хорова робота – поспівка; пісня

Закріплення  нових знань (рефлексія) 

Домашнє  завдання 

Електронні освітні ресурси, що використовуються на уроці або під час

самостійної роботи учнів

 

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-4-klas-2021/17-

Mystetstvo-4kl/Masol-Mystetstvo-4kl.pdf

https://www.youtube.com/

https://youtu.be/6jLCtx_8MHc

https://youtu.be/d_RN0CMgyME

https://youtu.be/9KwicPnJ_Bk

https://youtu.be/lC4oAIVPI5U

https://youtu.be/xIHSiRMygpQ

https://youtu.be/ivsRmb6P69w

https://youtu.be/vRSJijhRIOs

https://youtu.be/g1YDgjHKZrA

https://wordwall.net/play/5991/217/796

 

Способи, критерії оцінювання діяльності учнів з кожного завдання та

форми зворотного зв’язку.

 

Рівні навчальних досягнень учнів Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Початковий :Учень (учениця) розуміє незначну частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; після кількаразового пояснення вчителя відтворює незначні фрагменти тематичного матеріалу під час практичної художньої діяльності; виявляє елементарний розвиток художньо-образного мислення

Учень (учениця) розуміє незначну частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; частково відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності після детального пояснення вчителя; художньо-образне мислення розвинуто на елементарному рівні (домінують розрізнені судження про види мистецтва)

Учень (учениця) розуміє частину тематичного матеріалу; користується обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво; частково відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності з опорою на пояснення та зразок вчителя; художньо-образне мислення розвинуто на елементарному рівні (переважає повторення суджень вчителя про мистецтво).

Середній: Учень (учениця) розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності, але потребує значної допомоги вчителя; художньо-образне мислення розвинуто слабо (на рівні сукупності окремих суджень)

Учень (учениця) розуміє та усвідомлює більшу частину тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює під керівництвом учителя тематичний матеріал у практичній діяльності, але без переносу у змінені ситуації; художньо-образне мислення розвинуто слабо (на рівні сукупності суджень з використанням окремих пояснень)

Учень (учениця) розуміє та усвідомлює переважну більшість тематичного матеріалу; демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі інтерпретації творів мистецтва; відтворює тематичний матеріал у практичній художній діяльності, інколи потребуючи педагогічної допомоги; художньо-образне мислення розвинуто слабо (судження аргументуються переважно з опорою на висловлювання вчителя)

Достатній: Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати його за допомогою вчителя; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас; застосовує за допомогою вчителя опанований матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (судження аргументуються, з'являються окремі аналогії, асоціації)

Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати та систематизувати його за допомогою вчителя; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас, свідомо користується ключовими поняттями і термінами; застосовує засвоєний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (у поясненнях застосовуються аналогії, асоціації).

Учень (учениця) повністю розуміє та усвідомлює тематичний матеріал, здатний узагальнювати та систематизувати його, наводити деякі приклади на підтвердження своїх думок; демонструє достатній понятійно-термінологічний запас, який майже завжди адекватно використовує; застосовує матеріал у практичній художній діяльності без допомоги вчителя; художньо-образне мислення достатньо розвинуто (формулюються окремі висновки, узагальнення)

Високий: Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми; під час інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користується адекватною термінологією; самостійно використовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення достатньо високо розвинуто, що дозволяє учневі застосовувати асоціативні зв'язки, образні аналогії та порівняння щодо різних видів мистецтв та життєвих явищ

Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми, намагається самостійно збагачувати набуті знання; під час інтерпретації художніх творів аргументує висновки, власні оцінки й твердження, ілюструє їх прикладами; широко користується спеціальною термінологією відповідно до програмових вимог; самостійно використовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення високо розвинуто, характеризується використанням нестандартних асоціативних зв'язків, порівнянь творів різних видів мистецтва (за аналогією, контрастом) та відповідних життєвих явищ

Учень (учениця) глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал у межах програми, під час інтерпретації художніх творів робить самостійні висновки, аргументує власні оцінки, наводить приклади на їх підтвердження; вільно користується спеціальною термінологією відповідно до програмових вимог; самостійно застосовує тематичний матеріал у практичній художній діяльності; художньо-образне мислення високо розвинуто, характеризується оригінальністю, що дає змогу учневі широко використовувати асоціативні зв'язки

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
23 березня 2023
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку