Мета уроку: Ознайомити учнів з видами хутра, поглибити знання учнів про матеріали з яких виготовляють іграшки, ознайоми ти з етапами виготовлення виробу; закріпити практично в учнів навички з виготовлення виробу; розповісти про технологічні операції, які необхідні для виготовлення виробу, інструменти , які застосовують; навчити виконувати види ручних швів; закріпити знання, вміння та навички в ході практичної роботи; сприяти розвитку пізнавальних інтересів, розвивати координацію рухів; формувати посидючість, працьовитість у практичній діяльності; виховувати естетичний смак, охайність під час роботи.
План конспект уроку
Тема уроку: Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення виробу на гнучкій основі.
Мета уроку: Ознайомити учнів з видами хутра, поглибити знання учнів про матеріали з яких виготовляють іграшки, ознайоми ти з етапами виготовлення виробу; закріпити практично в учнів навички з виготовлення виробу; розповісти про технологічні операції, які необхідні для виготовлення виробу, інструменти , які застосовують; навчити виконувати види ручних швів; закріпити знання, вміння та навички в ході практичної роботи; сприяти розвитку пізнавальних інтересів, розвивати координацію рухів; формувати посидючість, працьовитість у практичній діяльності; виховувати естетичний смак, охайність під час роботи.
Об’єкт праці: зразки виробів учнів
Обладнання, інструменти, матеріали: малюнки, ножиці, шаблони, конструкційні матеріали( фетр, дріт, стрічки), інструменти для виготовлення виробів.
Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок
Хід уроку
І. Організаційний момент.
«Самоналаштування»
- Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
- Я особистість творча.
- Я бажаю однокласникам творчої роботи на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.
Давайте зробимо наш сьогоднішній урок незвичайним. Для цього уявимо потяг та відправимось на ньому до казкової країни Знань. Але ми не тільки будемо мандрувати. Зупиняючись на різних станціях та виконуючи різні завдання, ми будемо приєднувати до нашого потяга вагончики із здобутими знаннями. Чим більше знань ми отримаємо, тим довшим буде наш потяг після подорожі.
Отже, вирушаємо…
Наша перша станція називається « Пригадайка».
Щоб отримати вагончик ,треба відповісти правильно на запитання:
--Як поділяються м’які іграшки?
--Як за призначенням поділяються іграшки?
---Назвіть матеріал який застосовують для оздоблення іграшок?
----Які шви застосовуються для виготовлення іграшки?
---Назвіть інструменти для виготовлення іграшки?
---Який матеріал застосовуються для виготовлення іграшок?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети завдань уроку .
Подивіться, які кумедні вироби
--На кого вони схожі?
--З якого матеріалу виготовлені вироби?
---Чи подобаються вони Вам?
Будь яка діяльність ставить за мету створення виробу. Виготовлення будь якого виробу складається з двох етапів – виготовлення деталей та монтаж виробу. Від якості деталей залежить якість готового виробу
Оголошення теми уроку(запис теми на дошці)
Сьогодні на уроці ми продовжуємо знайомитись з виготовленням іграшки, це плоска іграшка на гнучкій основі і навчимось її виготовляти, де використовуються ручні шви .
Щоб зробити виріб, треба потрапити до наступної станції – « Золоті рученята»
Учні повинні знати етапи проектування виробу, матеріали для виготовлення іграшки, види ручних швів, технологічну послідовність виконання виробу, інструменти , які застосовуються в ході практичної роботи, правила ТБ під час виконання практичної роботи.
Учні повинні вміти застосовувати набутті знання під час практичної роботи, розпізнавати матеріали з яких виготовляються іграшки, інструменти та іх призначення, види ручних швів, які застосовуються для виготовлення виробу, виконувати ручні шви під час виготовлення іграшки, технологічні операції, які застосовуються для виготовлення виробу, виконувати прийоми виготовлення виробів, застосовувати інструменти за призначенням, дотримуватись правил ТБ під час практичної роботи
Завдання для учнів:
• Засвоїти послідовність виготовлення іграшки за зразком.
• Удосконалити навички виконання ручних швів;
• Оздобити виріб;
• Організувати робоче місце;
• Дотримувати правил безпечної праці, санітарно – гігієнічних вимог.
ІV. Практична робота. Виготовлення виробу за вибором учня.
Демонстрація етапів виготовлення виробу відбувається онлайн.
1.Аналіз завдань практичної роботи:
2.Забезпечення необхідними матеріалами, інструментами, роздатковим матеріалом.
3.Т.Б. під час виконання завдань.
4. Самостійне виконання роботи за завданням.
5.Контроль вчителя з метою виявлення недоліків у ході виконання роботи.
6. Поточний інструктаж.
7.Аналіз недоліків роботи та шляхи їх усунення.
Станція « Рухома»
Фізкульт – хвилинка ( проводить учень за бажанням)
Руки вгору, руки вниз-
Все в нас по порядку.
Руки в боки –нахиляйся,
Наче маятник , хитайся,
За хвилину відпочили
І за парти тихо сіли.
V. Підведення підсумків заняття.
Наша подорож підійшла до завершення. Нам вдалося зібрати вагончики знань. Давайте пригадаємо тему та завдання нашого уроку.
Станція « Здобутки»
Запитання до класу:
Що нового ви дізналися на уроці?
Чому навчилися?
Чи можете ви використовувати здобуті знання, уміння в житті?
2. Демонстрування кращих робіт.
3. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.
VII .Домашнє завдання : станція « Кінцева».
Підготуватись до практичної роботи, повторити правила ТБ, *підготувати казку про черв’ячка.
VІІІ. Прибирання робочого місця.
Послідовність виготовлення виробу
Виготовлення виробу на гнучкій основі « Черв’ячок»
Матеріал та інструменти: шаблон – викройка, хутро, дріт, голка, нитки для шиття, стрічка, очі.
Етапи виготовлення виробу
1. Прикласти деталі виробу на матеріал прикріпити голками з вушками або обвести.
2. Вирізати деталь за шаблоном .
3. З’єднати основу починаючи з гострого кута( знизу)між собою за допомогою « шва через край».
4. Вставити дріт в середину виробу.
5. На верхній частині виробу приєднати стрічку
6. Зшити верхню частину виробу
7. Приєднати очі.
8. Оздобити за власним бажанням
Фото колаж уроку