Технологія реалізації впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського

Про матеріал
Формування життєздатного підростаючого покоління - одне з головних завдань розвитку країни. Якщо є здоров'я - людина радіє , спокійно живе , працює , вчиться , ходить в дитячий садок . Без здоров'я не можна жити , любити , не можна бути красивим і привабливим .
Перегляд файлу

Технологія реалізації впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського

Ця технологія реалізується за декількома напрямками:

  • здоров’язбереження дітей у дошкільному навчальному закладі

Мета: інноваційні перетворення напрямків педагогічної діяльності, заради досягнення нової якості оздоровчої роботи та формування у дошкільнят іміджу здорового способу життя. Забезпечення необхідних умов для комплексного вирішення проблеми збереження та зміцнення здоров'я дітей.

  • постійна співпраця з сім’ями вихованців

Мета: виявлення інтересів, потреб, запитів батьків, рівня їх педагогічної грамотності, встановлення емоційного контакту між педагогами, батьками, дітьми. Ознайомлення батьків з роботою дошкільного закладу, особливостями виховання та розвитку дітей у ДНЗ. Формування у батьків знань про виховання , розвиток та навчання  дітей дошкільного віку. Проектування інноваційної моделі співпраці дитячого садка і сім'ї.

  • використання нових форм організації навчально-виховного процесу

Мета:  врахування індивідуальних інтересів, збереження дитячої субкультури на основі реалізації норм Закону України "Про дошкільну освіту", змісту Базового компонента та чинних програм розвитку, навчання і виховання дошкільнят. Вибір методів та форм організації роботи з дітьми, інноваційніх  педагогічних  технологій, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості, сприяють становленню дитини як особистості.

  • робота з літературною спадщиною В.О.Сухомлинського

Мета: реалізація ідеї виховання загальнолюдських цінностей у дітей дошкільного віку, виховання любові до рідної мови, національної самосвідомості, виховання екологічної свідомості та любові до природи рідного краю. Вчити дітей бачити красу людських стосунків, розвивати творчі здібності.

Формування життєздатного підростаючого покоління - одне з головних завдань розвитку країни. Якщо є здоров'я - людина радіє , спокійно живе , працює , вчиться , ходить в дитячий садок . Без здоров'я не можна жити , любити , не можна бути красивим і привабливим .

Перші кроки до здоров'я , прагнення до здорового способу життя , до пізнання самого себе, формування культури здоров'я робляться в дошкільному закладі . Дошкільний навчальний заклад,  як перша ланка безперервної  здоров'язбережувальної освіти , передбачає вибір альтернативних форм і методів організації навчально -виховного процесу щодо збереження та зміцнення здоров'я дітей. Розвиток дітей тісно пов'язаний зі здоров'ям , тільки здорова дитина може правильно , повноцінно розвиватися.

   Завдяки загальним позитивним тенденціям суспільного розвитку сьогодні наш дошкільний навчальний  заклад зорієнтований на такі пріоритети: особистісна спрямованість (не лише на дитину, а й на педагога, батьків), відкритість змісту, форм, методів роботи тощо. Сьогодні акцент робиться на інтеграцію родинного та суспільного виховання, активне залучення родин до освітньо-виховного процесу.   

    В основу взаємодії сучасного дошкільного закладу і сім’ї  покладається співробітництво. Ініціаторами його встановлення  виступає дошкільний навчальний заклад, оскільки педагоги професійно підготовлені до освітньої роботи. Педагог усвідомлює, що співробітництво потрібне в інтересах дитини. В цьому необхідно переконати батьків.

      Взаємодія являє собою спосіб організації спільної діяльності з родинами, яка здійснюється на основі соціальної перцепції за допомогою спілкування.

Завдання взаємодії:

-          забезпечення дитині в сім’ї та дошкільному закладі оптимальних умов для повноцінного фізичного та психічного розвитку, сприяння задоволення її потреби в емоційно – особистісному спілкуванні;

-          розвиток її творчих інтересів та здібностей, підвищення рівня сформованості педагогічної культури вихователів та батьків.

     Щоб найкраще, найвідповідальніше підійти до виховання дитини, батьки разом з вихователями будують свої стосунки на принципах взаємної поваги, розуміння важливості один одного і усвідомлення того, що таке партнерство матиме довготривалий вплив, на користь усіх.

 

Зміст Базового компоненту дошкільної освіти наголошує, що основною метою дошкільної освіти є формування базису особистісної культури через відкриття їй світу в його цілісності та різноманітності.

Щоб не перетворити дитину в сховище знань, комору істин, правил і формул, треба вчити його думати. Сама природа дитячої свідомості та дитячої пам'яті вимагає, щоб перед малюком ні на хвилину не закривався яскравий навколишній світ з його закономірностями. В.О.Сухомлинський

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку