Технологія веб-квест та ескейп-рум на уроках французької мови

Про матеріал
Веб-квест та ескейп-рум на уроках французької мови.
Перегляд файлу

 

 

Технологія веб-квест та ескейп-рум на уроках французької мови.                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Веб-квест (webquest) в педагогіці — це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету. Уперше ця модель проектної діяльності була представлена викладачем університету Сан-Дієго (США) Берни Доджем і Томом Марч в 1995 році.  Веб-квест робить навчання жвавим і цікавим,  вчить дітей працювати з інформацією, використовувати різноманітні інформаційні ресурси, підвищує рівень інформаційної грамотності.

Веб-квест може бути застосований при дистанційному або інклюзивному навчанні, оскільки дозволяє працювати із завданнями відокремлено.

 

 

 Ескейп рум  - це один з видів веб-квеста, який передбачає пошук виходу з

одного чи кількох приміщень за допомогою захованих підказок. Зазвичай має обмеження у часі. Найчастіше – 1 годину. 

 

Очікувані результати після проходження  веб — квесту:

здобувачі освіти навчаться  розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, зможуть пов’язати матеріал кількох предметів,навчаться залучати логіку і критичне мислення.

 

Таким чином, веб-квест - це гра і навчання одночасно, як цікавий і перспективний вид діяльності, так і рольова гра. Учні, обираючи та виконуючи різні ролі, можуть дослідити проблему з різних боків.

Процес створення веб-квесту складний, творчий і не завжди вкладається в певні рамки, але є необхідні кроки, які потрібно зробити для створення власного веб-квесту.

Отже, при створенні веб-квесту необхідно пройти ці кроки:

Крок1. Вибір теми. Тема веб-квесту повинна відповідати наступним умовам: дотримання вимог державних стандартів до змісту навчальних програм; містити завдання для розвитку мислення учнів (від наочно-дійового і наочно-образного до словесно-логічного); змістовно оновлювати або доповнювати матеріали для роботи за темою уроку, засвоєнням яких учнями вчитель не задоволений; ефективно використовувати можливості Інтернет.

Крок 2. Створення завдань. Учні можуть отримати завдання квесту у різному вигляді та за формою, наприклад: презентація (зроблена у програмі PowerPoint – розширення .ppt, .pptx) На слайді розміщено зображення і запропоновано одне чи два запитання: можна запропонувати окрему тему; текст (напр. програма Word – розширення .doc, .docx). Можна розмістити інформацію із зображеннями і запитання у вигляді відформатованого, креативно оформленого тексту; запропонувати візуальний матеріал. Також може виглядати як набір зображень, фотографій, карикатур, (приєднати можна у вигляді архіву – розширення .zip, оскільки розмір додатків обмежений).

Крок 3. Створення систем оцінювання. Веб-квест є комплексним проектом, тому оцінювання його виконанняповинне підлягати певним критеріям, які були б орієнтовані на тип проблемного питання та форму представленого результату.

Крок 4. Підбір джерел інформації, які будуть використовувати учні для пошуку відповідей. Створення інформаційних ресурсів для підтримки веб-квесту.

Крок 5. Маючи створений план та модель майбутнього проекту, його інформаційну підтримку, можна приступати до створення Веб-квесту.

Для залучення веб-квестів у роботу вчителя і учнів є достатньо багато важливих причин. Це один із простих способів залучення Інтернету до навчального процесу, що не потребує наявності особливих спеціальних знань як у вчителя, так і у учнів. Веб-квест може виконуватись індивідуально кожним, але командна робота учнів при розв’язанні завдань веб-квесту є кращою, оскільки досягаються дві основні мети навчання – спілкування і обмін інформацією. Веб-квести розвивають у учнів критичне мислення, а також формують і удосконалюють уміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати та систематизувати інформацію, мислити абстрактно. Веб-квест сприяє розвитку умінь учнів шукати інтернет-інформацію на вимогу вчителя, розвиває комп’ютерні навички учнів, заохочує вчитись автономно.

 

doc
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку