Текст. Диктант ( по темі «Іменник. Прикметник») (2 клас. НУШ. Українська мова)

Про матеріал
Дана робота повинна перевірити вміння учнів писати під диктування речення, що містять слова вимову і правопис яких потрібно запам’ятати, перевірити знання і рівень сформованої вмінь, набутих під час опрацювання розділів “Іменник”, “Прикметник”; виховувати любов до своєї країни; до природи рідного краю. Робота містить кілька текстів " У Ведмежому лігві", "Весна", "Яскрава пташка"
Перегляд файлу

Діагностична  робота. Диктант ( по темі «Іменник. Прикметник») (2 клас. НУШ. Українська мова)

Тема: Діагностична  робота. Диктант ( по темі «Іменник. Прикметник») з граматичним завданням

Мета:  перевірити  вміння  учнів  писати  під  диктування  речення,  що  містять 

слова  вимову  і  правопис  яких  потрібно  запам’ятати; перевірити знання і рівень сформованої вмінь, набутих під час опрацювання розділів “Іменник”, “Прикметник”; виховувати любов до своєї країни; до природи рідного краю.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

 

  1. варіант
  1. Диктант

У ведмежому лігві

Ранньої зими залягають у лігва ведмеді. М’якою запашною хвоєю, корою молодих ялинок, сухим лісовим мохом ведмеді вистилають своє житло. У люті морози  вони засинають у барлогах . Пізньої зими родяться у ведмедиць сліпі ведмежата.

У велику відлигу ведмідь прокидається. Виглядає  з лігва і дивиться на зимовий ліс. (46 слів)

  1. Граматичне завдання
  • Випишіть  5 іменників,  які відповідають на питання що?
  • Утворити прикметники від поданих слів і записати їх:

Зима -  ….. ,    мороз - …….,      ліс - ……… .        
 

2 варіант

  1. Диктант

Весна

Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.

Усі радіють теплу. Дмитрик і Василько пускають на воду паперові човники. Та вночі ще лютує мороз і кидає холодним сніжком. Але весна зиму перемагає.  ( 41 слово)

  1. Граматичне завдання
  • Випишіть  5 іменників,  які відповідають на питання що?
  • Утворити прикметники від поданих слів і записати їх:

Сніг - ……….. , сонце - ………, весна - ……… .

 

3 варіант

  1. Диктант

 

Яскрава пташка

Блищить на сонці сніг. Усі дерева давно сплять. А горобина забула зняти червоне намисто. Щодня прилітає до неї снігур. Він ласує солодкими ягодами. Сяде на гілочку в гущавині і дзьобає. А на груди снігур почепив червоний фартушок. Між ягідками він мов велика яскрава квітка.   ( 44 слова)

  1. Граматичне завдання
  • Випишіть  5 іменників,  які відповідають на питання що?
  • Утворити прикметники від поданих слів і записати їх:

Квітка - …….., сніг - ………..,  дерево - ……… .

 

 

IV.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  Які труднощі виникли у вас під час виконання завдання?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
16052
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку