Діагностична робота. Диктант ( по темі «Іменник. Прикметник») (2 клас. НУШ. Українська мова)
Тема: Діагностична робота. Диктант ( по темі «Іменник. Прикметник») з граматичним завданням
Мета: перевірити вміння учнів писати під диктування речення, що містять
слова вимову і правопис яких потрібно запам’ятати; перевірити знання і рівень сформованої вмінь, набутих під час опрацювання розділів “Іменник”, “Прикметник”; виховувати любов до своєї країни; до природи рідного краю.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
У ведмежому лігві
Ранньої зими залягають у лігва ведмеді. М’якою запашною хвоєю, корою молодих ялинок, сухим лісовим мохом ведмеді вистилають своє житло. У люті морози вони засинають у барлогах . Пізньої зими родяться у ведмедиць сліпі ведмежата.
У велику відлигу ведмідь прокидається. Виглядає з лігва і дивиться на зимовий ліс. (46 слів)
Зима - ….. , мороз - ……., ліс - ……… .
2 варіант
Весна
Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.
Усі радіють теплу. Дмитрик і Василько пускають на воду паперові човники. Та вночі ще лютує мороз і кидає холодним сніжком. Але весна зиму перемагає. ( 41 слово)
Сніг - ……….. , сонце - ………, весна - ……… .
3 варіант
Яскрава пташка
Блищить на сонці сніг. Усі дерева давно сплять. А горобина забула зняти червоне намисто. Щодня прилітає до неї снігур. Він ласує солодкими ягодами. Сяде на гілочку в гущавині і дзьобає. А на груди снігур почепив червоний фартушок. Між ягідками він мов велика яскрава квітка. ( 44 слова)
Квітка - …….., сніг - ……….., дерево - ……… .
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Які труднощі виникли у вас під час виконання завдання?