Звіт
Особливості навчальної діяльності з предмету «Здоровя,безпека та добробут » учня 5 класу
Здоровя,безпека та добробут 6 б
На середньому рівні засвоїв адаптовану навчальну програму 5 класу здоровя, безпека та добробут.
За період навчання проявив себе емоційно врівноваженим, уважним старанним і комунікативним учнем. Потребує постійної мотивації з боку вчителя та похвали. Вільно володіє державною мовою, уміє читати з розумінням, висловлювати власну думку усно. Вміє підтримати бесіду, поставити влучне питання, переказати прослухане з нелогічною відповіддю але робить типові помилки при виконанні вирішення логічної ситуаційної задачі. До уроку завжди готовий але завдання письмові виконує незавжди всі.
При вивчені теми»особиста гігієна « Олексій вміє знаходити інформацію щодо здоровя ,безпеки та добробуту з різних джерел (засоби масової інформації,реклама ,соціальні мережі) та аналізує негативний вплив недотримання правил безпечної поведінки на збереження життя і здоровя.
Під час вивчення теми «добробут « учень створює та намагається реалізувати короткострокові плани щодо досягнення успіху ,зокрема в навчанні, спорті, побуті. Розуміє що безпека й добробут є підгрунтям успішного майбутнього.
Вивчаючи розділ 1.Безпека на дорогах вміє обгрунтувати та аналізувати про необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях.Також знає правила поведінки пасажирів у автобусі,тролейбусі,трамваї. Орієнтується щодо звернення до фахівців у небезпечних ситуаціях ,наслідками яких не може зарадити власним силами.
Вивчаючи розділ 2 Уміння вчитися успішно організовує власний освітній простір,раціонально розподіляє час .Виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі,спорт,навчання тощо).
При вивчені розділу 3 «Фізичне здоровя « виникли труднощі щодо ситуації надання першої долікарської допомоги в разі травматизму чи поганого самопочуття.
Розуміє та обговорює чинники ,котрі впливають на стан здоровя і розвиток організму ,зокрема профілактині заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань.