МОДУЛЬ 4 • ДОБРОБУТ І ОСОБИСТЕ ЗДОРОВ’ЯРОЗДІЛ 1. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’ЯІ ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК§15. Здоров’я і його складники. Вчитель Ігнатьєва Я. Л.
Номер слайду 2
На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь: Що таке здоров’я?Які складники здоров’я сприяють добробуту людини?Хто відповідальний за моє здоров’я? Розшифруй прислів’я
Номер слайду 3
У всіх нас є базові потреби, які необхідно задовольняти. На-самперед це повітря, вода, їжа, сон — без них людина простоне виживе. Важливими також є особиста й фінансова безпеката, звісно, міцне здоров’я. Окрім цього, необхідно відчуватисебе гідною людиною, важливою та значущою, здатною до са-мореалізації. Намалюй таку квітку в зошиті. Розмір кожної пелюстки має відображати, наскільки важливою сьогодні для тебе є зазначена на ній потреба.
Номер слайду 4
Прочитай, яке визначення поняття “здоров’я” дала Всесвітняорганізація охорони здоров’я (ВООЗ). Чи відповідає воно твоємууявленню? Обговоріть це у класі. Здоров’я — це стан повного фізичного, психічного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад.
Номер слайду 5
Складники здоров’я
Номер слайду 6
Поміркуй, хто відповідальний за твоє здоров’я. Поясни, у чому саме полягає відповідальність цих людей. Що вони можуть зробити або роблять для твого здоров’я?
Номер слайду 7
Виконай руханку!
Номер слайду 8
П’ятикласники та п’ятикласниці обговорювали зі шкільним пси-хологом і медсестрою важливість відповідальної поведінки щодоособистого здоров’я. Діти виокремили 6 важливих кроків. Розди-віться схему та поясніть, як ви розумієте кожен із них.
Домашнє завдання: Опрацюйте матеріал в підручнику параграф 15. ст. 74-77. А чи дбаєш ти про своє здоров’я? Як саме? Що є у твоїх планах?Запиши або намалюй у зошиті.