Тема: Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати вміння працювати з базовими алгоритмами для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальне відео. Програмне забезпечення: браузер.
Перегляд файлу

Урок 23.

Тема: Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.

Цілі:

  • навчальна: сформувати вміння працювати з базовими алгоритмами для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальне відео.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

Робота з підручником

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Виконання завдання за зразком.

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

VІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Найскладнішим для мене виявилося…

2. Я дізнався (дізналася)…

3. Я навчився (навчилася)…

VІI. Домашнє завдання

VІIІ. Оцінювання роботи учнів

doc
Додано
27 травня 2020
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку