26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Тема: Богатирі в мультиплікації. 3 клас _____________обрз. О.Р.: поєднує засоби різних видів мистецтва для втілення художнього задуму; передає в зображеннях обличчя людини, створ

Про матеріал
Тема: Богатирі в мультиплікації. 3 клас _____________обрз. О.Р.: поєднує засоби різних видів мистецтва для втілення художнього задуму; передає в зображеннях обличчя людини, створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру. Обладнання: ілюстрації до теми,олівці, альбом. Богатирі — в українському та росiйському фольклорі вояки з надлюдськими силами та здібностями, княжі посланці, прикордонники й оборонці Київської Русі . Аніма́ція, мультипліка́ція — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами. Перші мальовані фільми були випущені в 1908 у Франції
Перегляд файлу

Тема: Богатирі в мультиплікації.  3 клас _____________обрз.

О.Р.: поєднує засоби різних видів мистецтва для втілення художнього задуму; передає в зображеннях  обличчя людини, створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру.

Обладнання: ілюстрації до теми,олівці, альбом.

Богатирі — в українському та росiйському фольклорі вояки з надлюдськими силами та здібностями, княжі посланці, прикордонники й оборонці Київської Русі .

Аніма́ція, мультипліка́ція — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами. Перші мальовані фільми були випущені в 1908 у Франції

1.1.Налаштування на активну роботу на уроці. Девіз уроку.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожну хвилину не втратити марно.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

-  Оскільки у нас урок образотворчого мистецтва, перевіримо чи у вас на парті є все необхідне: підручник, альбом, олівці….

1.2. Бесіда до теми.

- Діти, відкрийте підручник на с.34, погляньте на картину. Що ви бачите?

- Де вони можуть жити?

- Скажіть, які казки ви знаєте за участі богатирів, козаків?

3. Оголошення теми уроку

Загадка.
Зате має добру силу:Злого змія подолав,Сестру Оленку врятував.(Котигорошко)

- Тема нашого сьогоднішнього уроку…..

Перегляд або слухання казки про Котигорошка.

- Про кого йдеться в мультфільмові?

- Що зробив Котигорошко? …..

Практична робота

Фізкультхвилинка

    Робота з підручником с. 35

- Отож, якщо ви зрозуміли все, то починаємо роботу.

    Самостійна робота учнів.

  

4. Підсумок уроку.

- Молодці, ви всі сьогодні гарно попрацювали, були активними та старанними.

Виставка кращих робіт

- А зараз до дошки вийдуть учні  першого ряду і покажуть свої роботи однокласникам. Далі учні другого ряду. І третього.

- Добре, сідайте на свої місця.

Рефлексія

Робота з лего.

Прибирання робочих місць

- Всі ми охайні, тому зараз кожний прибере своє робоче місце, щоб в нас на партах був лад.

docx
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку