Тема: Богатирі в мультиплікації. 3 клас _____________обрз.
О.Р.: поєднує засоби різних видів мистецтва для втілення художнього задуму; передає в зображеннях обличчя людини, створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру.
Обладнання: ілюстрації до теми,олівці, альбом.
Богатирі — в українському та росiйському фольклорі вояки з надлюдськими силами та здібностями, княжі посланці, прикордонники й оборонці Київської Русі .
Аніма́ція, мультипліка́ція — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами. Перші мальовані фільми були випущені в 1908 у Франції
1.1.Налаштування на активну роботу на уроці. Девіз уроку.
Працюй наполегливо, швидко, старанно,
Щоб кожну хвилину не втратити марно.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
- Оскільки у нас урок образотворчого мистецтва, перевіримо чи у вас на парті є все необхідне: підручник, альбом, олівці….
1.2. Бесіда до теми.
- Діти, відкрийте підручник на с.34, погляньте на картину. Що ви бачите?
- Де вони можуть жити?
- Скажіть, які казки ви знаєте за участі богатирів, козаків?
3. Оголошення теми уроку
Загадка.
Зате має добру силу:Злого змія подолав,Сестру Оленку врятував.(Котигорошко)
- Тема нашого сьогоднішнього уроку…..
Перегляд або слухання казки про Котигорошка.
- Про кого йдеться в мультфільмові?
- Що зробив Котигорошко? …..
Практична робота
Фізкультхвилинка
Робота з підручником с. 35
- Отож, якщо ви зрозуміли все, то починаємо роботу.
Самостійна робота учнів.
4. Підсумок уроку.
- Молодці, ви всі сьогодні гарно попрацювали, були активними та старанними.
Виставка кращих робіт
- А зараз до дошки вийдуть учні першого ряду і покажуть свої роботи однокласникам. Далі учні другого ряду. І третього.
- Добре, сідайте на свої місця.
Рефлексія
Робота з лего.
Прибирання робочих місць
- Всі ми охайні, тому зараз кожний прибере своє робоче місце, щоб в нас на партах був лад.