Тема: „ЧАРІВНА КВІТКА"

Про матеріал
Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставлені запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарні математичні поняття один – багато; великий – маленький; закріплювати основні кольори; вчити дітей добирати деталі певних форм, кольору, візерунка; спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактичних ігор-вправ;
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ  ІІ молодша група

Тема: „ЧАРІВНА КВІТКА"

Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставлені запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарні математичні поняття  один – багато; великий – маленький; закріплювати основні кольори; вчити дітей добирати деталі певних форм, кольору, візерунка;  спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактичних ігор-вправ; створити позитивний емоційний настрій; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.

Матеріал: декорації осіннього лісу: ялинки, грибочки, листя;  кошики (більший,  менший),  чарівна квітка, іграшковий  їжачок, парасолька, паперові килимки з певним кольоровим та геометричним візерунком та отворами різних геометричних форм.  

ХІД ЗАНЯТТЯ

Діточки маленькі, діточки гарненькі,

                            До гостей всі поверніться,

                            Привітайтесь, посміхніться.

 Кімната прикрашена декораціями осіннього лісу.

                             Щоб в садочку не сидіти,

                             Ми сьогодні, любі діти,

                             Помандруємо до лісу

                             Назбираємо грибочків,

                             Ще й гарнесеньких листочків.

Психогімнастика     „Стежка”

Діти йдуть за вихователем й долають уявні перешкоди.

-  Ми потрапили в осінній ліс. Ідемо тихенько. Навколо кущі, дерева, під ногами шарудить листя.  Ось перед нами струмок, через нього прокладено місток із поруччям. Обережно йдемо по містку,  тримаючись за поруччя. Раптом пішов дощ, з’явилися калюжі. Щоб не намочити ноги, переступаємо через них. Дощ закінчився, визирнуло сонечко. Ми зупинилися погрітися в його променях.

Діти з вихователем ідуть по кімнаті розглядаючи декорації і підходять  до галявини, на якій стоїть чарівна квітка.

Вихователь: Діти, подивіться, яка незвичайна, гарна квітка стоїть посеред осіннього лісу! Давайте розглянемо її.                                        -         Якого кольору у квітки пелюстки? (червоного)

-         Якого кольору у квітки серединка? (жовтого)

-         Якого кольору у квітки листочки? (зеленого)

-         Що у квітки жовтого кольору? (серединка)

-         Що у квітки зеленого кольору? (листочки)

-         Що у квітки червоного кольору? (пелюстки)

-         Діти, вам подобається квіточка?

Мовленнєва вправа  „Скажи яка”

-         Діти, як можна сказати про квіточку? Яка вона? (гарна, ніжна, незвичайна, чарівна, велика, казкова, червона)

-         Діти, а наша квіточка весела чи сумна? (весела)

-         А чому ви так вирішили? (тому що вона усміхається)

Звучить музичний запис (віє вітер)                                                           -   Діти, ховайтеся всі від вітру!

(Діти з вихователем присідають, ніби ховаючись від вітру)

-         Вітер минув. Діти, подивіться, що змінилося на галявині? Чого не стало? (не стало квіточки)

-         Як ви думаєте, де вона поділася, такий сильний вітер був... (квіточку зірвав вітер)

-  Давайте пошукаємо квіточку, куди вітер її заніс? Вирушаємо в дорогу!

Гра „Листопад”                                                              -         Діти, подивіться,  чи є на галявині наша квіточка? (нема)             -   Яке гарне осіннє дерево,   давайте назбираємо листочків.    А які ви бачите листочки? (великі і маленьки).  В більший кошик  назбираємо велике листя, а в менший  маленьке.  Молодці гарно впоралися .

 

Гра „Збери гриби”    

Ми звами зібрали листочки, а під листочками сховались (грибочки).

-   Скільки грибів на галявині? (багато)

-   Зберемо їх у кошик. Покладіть кожний у кошик по одному грибочку.

-   Скільки грибів у кошику? (багато)

-   А тепер кожний візьміть із кошика по одному грибу. Скільки грибів в Люби (Міри, Вови)? (Один)

 Складаємо всі гриби до  кошика і вирушаємо в дорогу.   Давайте покладемо  у корзину до грибів і підемо на пошуки нашої квіточки.

Рухлива гра « Дощик та сонечко»

Гра „Склади геометричні фігуру”                                                -         Діти,  хто це сидить біля пенька? (Їжачок)

-         Давайте привітаємось до їжачка : Добрий день, їжачку!              

-         А чому ти їжачку такий сумний? Він на вушко мені сказав, що коли він грався з геометричними фігурами, налетів вітер і перемішав йому всі частини геометричних фігур і тепер їжачок  не може скласти геометричні фігури на свої місця.   Діти, допоможемо їжачку? (Так). Сідайте за столи.

-         Їжачок  нам дуже дякує, а давайте запитаємо в нього чи не бачив він нашу квіточку.

-         Діти, їжачок  каже, що бачив – ось  вона під ялиночкою.

Діти беруть квіточку, повертають її на місце

-    Нехай вона стоїть посеред осіннього лісу і прикрашає його,             

-         Нехай нею любуються люди, які прийдуть в ліс на відпочинок, адже так приємно бачити навколо гарне, ніжне, чарівне.

-         Діти, сподобалась вам подорож до осіннього лісу?

-         З ким ми сьогодні зустрілися в лісі? (з їжачком)

-         Що ми шукали в лісі? (квіточку)

-         Скільки грибочків, листочків ми назбирали в лісі? (багато)

Ідемо тихенько, переходимо через місточок тримаємось за поруччя.

Ось ми повернулися  до садочка.

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 березня 2019
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку