Тема: "Чарівні капелюшки"

Про матеріал
Мета: - продовжити знайомити дітей з особливостями предметно – декоративного дизайну, професією дизайнера; навчити естетично оцінювати навколишній предметний світ з позицій призначення і краси; формувати здатність послідовно здійснювати свій задум, вміло поводитись з матеріалом при створенні образу; - розвивати: творче мислення, креативність, інтерес до творчого дизайну; - виховати: естетичний смак, почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Конспект заняття з дизайну

Старша група

Виконала: Красіна Тетяна Іванівна

Тема: "Чарівні капелюшки"

Мета: - продовжити знайомити дітей з особливостями предметно – декоративного дизайну, професією дизайнера; навчити естетично оцінювати навколишній предметний світ з позицій призначення і краси; формувати здатність послідовно здійснювати свій задум, вміло поводитись з матеріалом при створенні образу;

  • розвивати: творче мислення, креативність, інтерес до творчого дизайну;
  • виховати: естетичний смак, почуття прекрасного.

Обладнання: готові капелюшки, фарби та кисті, матеріал для декору: квіти, фрукти та овочі, природній матеріал: сухе листя та жолуді, штучні метелики, жучки сонечка, фантики від цукерок та різнокольорові стрічки, демонстраційний матеріал : "Капелюшки", клейкий матеріал, ножиці, аудіозаписи.

Попередня робота: бесіда: "Хто такий дизайнер?", екскурсія до дизайн – студії або майстер – клас дизайнера капелюхів, сюжетно – рольова гра "Ми - дизайнери", виготовлення капелюшків з картону.

Хід заняття:

І. Організаційний момент:

Вихователь збирає дітей у коло (використовуючи сигнал - дзвіночок)

Гарні всі у нас малята

Ось є хлопчики й дівчата.

Один одному вклоніться

І ласкаво посміхніться.

(Діти виконують дії відповідно до слів вихователя)

ІІ. Мотивація:

Вихователь: Ми сьогодні з вами станемо справжніми чарівниками і попрацюємо у дизайнерській студії. Ми будемо декорувати капелюшки, які ви готовили на попередньому занятті. В них ми будемо виступати для батьків на святі осені. Отже, ми вирушаємо в країну фантазії і казки – в країну дизайну.

(Діти сідають за столи на яких вже знаходяться їх капелюшки і весь необхідний матеріал для декору)

ІІІ. Основна частина:

Вихователь: Перш ніж розпочати роботу я хочу, щоб ви згадали:

Що таке дизайн? (відповіді дітей)

Хто такий дизайнер? (відповіді дітей)

Вихователь: З англійської мови слово "дизайн" означає – проектування, конструювання, створення нових предметів та облаштування навколишнього середовища. Подивіться навколо, розташування всього у групі можна назвати дизайном інтер’єру. Це – зручне розташування меблів, іграшок, різних зон діяльності. А в дизайні найважливіше – краса і зручність.

А ще буває дизайн одягу. Як ви думаєте, що це таке? (відповіді дітей)

Вихователь: Так, це теж проектування і конструювання різних видів одягу. Найголовніше в дизайні одягу  теж краса і зручність.

Olga-Cipko-Ljolja7329298.jpgOlga-Cipko-Ljolja4718382.jpgroyal-askot2015_01.jpgВихователь пропонує подивитись на серію демонстраційного матеріалу "Капелюшки".

 

 

 

 

 

 

 

1009535468_w640_h640_cid2845387_pid630029306-1431d416.jpg 

скачанные файлы (2).jpg 

 

 

 

 

Діти розглядають зовнішній вигляд капелюшків. Вихователь акцентує увагу на деталях декору (їх величину, розміщення, кольорову гамму).

Вихователь: Діти, ви щойно ознайомились з дизайном капелюхів для чоловіків і для жінок. Зараз я вам розкажу послідовність наших дій :

  1. Ми маємо розфарбувати наші капелюшки. Кожен з них індивідуальний і неповторний, тому ви можете обрати той колір, який вам до смаку. Можна використати і декілька кольорів.
  2. На слідуючому етапі, поки висихають наші капелюшки, ви маєте визначитись з матеріалом для декорування. Перед вами є: квіти, фрукти та овочі, природній матеріал: сухе листя та жолуді, штучні метелики, жучки сонечка, фантики від цукерок та різнокольорові стрічки, якими ви можете обвити свого капелюха.

Вихователь нагадує правила безпечного поводження з ножицями та клейким матеріалом.

Вихователь: Для того, щоб наші пальчики розігрілись і вдало працювали давайте з ними пограємось:

(Стиснути пальчики в кулачок. По черзі розгинати їх, починаючи з великого.  „Встали вчасно вci..." (широко розставити nальцi).

Старший встав - не лінувався.

Вказівний за ним піднявся

 Розбудив сусід його.

Той - свого, а той свого.

Встали вчасно вci брати

На роботу треба йти.

Вихователь: Тепер наші пальчики готові трудитись. Приступаємо до самостійної роботи. Я вам буду допомагати. (Самостійна робота дітей та індивідуальна допомога вихователя) (Музичний супровід)

ІV. Підсумок заняття:

article7218.jpgs2_27_1.jpgВихователь: Ось, ми і завершили нашу роботу. ЇЇ результати ми переглянемо на дефіле. (Діти під музичний супровід виконують дефіле)

wlapa1_01-798x300.jpg 

 

 

 

 

docx
Додано
5 жовтня 2019
Переглядів
2733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку