Тип уроку: «Урок –подорож до Сорочинського ярмарку», з математики, проведений в 2- Г класі вчителем Полішко Л.І.
Тип уроку: «Урок –подорож до Сорочинського ярмарку», з математики, проведений в 2 – в класі вчителем Полішко Л.І.
Тема:Додавання двоцифрових чисел. Розв’зання задач різними способами .
Мета: продовжити навчати учнів додавати та віднімати одноцифрові числа до двоцифрових з без переходом через десяток; продовжити розв’язання задач різними способами; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. Сприяти розвитку логічного мислення, увазі, пам’яті, вмінню аналізувати, робити висновки.
Сприяти вихованню товариськості, бажанню вчитися, працелюбності.
Обладнання: наочність в вигляді плакатів, мультимедійна підтримка, виставка осінніх дарів.
Хід уроку
I. Організація класу до уроку.
Дзвоник всім нам дав наказ -до роботи швидше в клас.
Біля парти станьте чемно -хай мине час недаремно.
- Усі ми в світ прийшли, щоб жити, добро творити на землі.
Учіться, дітоньки, любити, навчайтеся поки малі.
- Сьогодні до нашого класу завітало багато гостей. Давайте усмішкою привітаємо їх.
Будьте уважні й старанні усі,
Сядьте рівненько за парти свої.
Вступне слово вчителя.
- Сьогодні ми побуваємо на ярмарку.
Слайд 1
- А що таке ярмарок?
- Ярмарок – це торг, який влаштовується у певному місці і у відповідну пору для того, щоб продавцям продати товар, а покупцям – купити.
- Але сьогоднішній ярмарок незвичайний ще й тому, що нам знадобиться не гроші, для того, щоб купити, а математичні знання – наш розум, кмітливість, винахідливість.
Слайд 2
- Ми побуваємо на щедрій полтавській землі в Селі Великі Сорочинці на березі славної річки Псел.
Каліграфічна хвилинка.
З серпня 1999 року, згідно з указом Президента України, Сорочинський ярмарок має статус національного. Тому сьогодні ми і пригадаємо написання цифри 9
Слайд
ІІ Актуалізація знань учнів.
1.Усні обчислення.
Ось і доїхали ми до Сорочинської ярмарки. Але перед нами ворота .
Слайд
Знайти закономірність і вставити відповідні числа. (Інші діти працюють за картками.)
Математичні ланцюжки.
Слайд
Діти креслять відрізки і коментують свої дій.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій уклоніться
За щасливий день вчорашній.
Всі до сонця потягніться,
Вліво, вправо нахиліться,
Веретенцем покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
Робота над новим матеріалом.
Розв’язування задачі №355.
Слайд
Діти записують розв’язання задачі самостійно.
Перевірка роботи за записом на дошці.
Робота в парах. ( завдання 356).
Підсумок уроку.( Гра «Мікрофон»)
Слайд