Тема: Додавання двоцифрових чисел. Розв’зання задач різними способами .

Про матеріал

Тип уроку: «Урок –подорож до Сорочинського ярмарку», з математики, проведений в 2- Г класі вчителем Полішко Л.І.

Перегляд файлу

Тип уроку: «Урок –подорож  до Сорочинського ярмарку»,  з математики,                    проведений в 2 – в класі вчителем Полішко Л.І.

 Тема:Додавання двоцифрових чисел. Розв’зання задач різними  способами .

Мета: продовжити навчати учнів додавати та віднімати одноцифрові числа до  двоцифрових з  без переходом через десяток; продовжити розв’язання задач різними способами; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. Сприяти розвитку логічного мислення, увазі, пам’яті, вмінню аналізувати,  робити висновки.

 Сприяти вихованню товариськості, бажанню вчитися, працелюбності.

Обладнання: наочність в вигляді плакатів, мультимедійна підтримка, виставка осінніх дарів.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.

Дзвоник всім нам дав наказ -до роботи швидше в клас.

Біля парти станьте чемно -хай мине час недаремно.

- Усі ми в світ прийшли, щоб жити, добро творити на землі.

Учіться, дітоньки, любити, навчайтеся поки малі.

- Сьогодні до нашого класу завітало багато гостей. Давайте усмішкою привітаємо їх.

Будьте уважні й старанні усі,

Сядьте рівненько за парти свої.

Вступне слово вчителя.

- Сьогодні ми побуваємо на ярмарку.

Слайд 1

 

- А що таке ярмарок?

- Ярмарок – це торг, який влаштовується у певному місці і у відповідну пору для того, щоб продавцям продати товар, а покупцям – купити.

- Але сьогоднішній ярмарок незвичайний ще й тому, що нам знадобиться не гроші, для того, щоб купити, а математичні знання – наш розум, кмітливість, винахідливість.

Слайд 2

 

 

- Ми побуваємо на щедрій полтавській землі в Селі Великі Сорочинці на березі славної  річки Псел.

Каліграфічна  хвилинка.

  • А  поїдемо ми сьогодні  на  автобусі  який має № 1999.    

З серпня 1999 року, згідно з указом Президента України, Сорочинський ярмарок має статус національного. Тому  сьогодні ми і пригадаємо написання  цифри 9

Слайд

 

ІІ Актуалізація знань учнів.

1.Усні обчислення.

Ось  і доїхали ми до Сорочинської ярмарки. Але перед нами ворота .

Слайд

Знайти закономірність і вставити відповідні числа. (Інші діти працюють за картками.)

 

 

Математичні  ланцюжки.

           

 

  1. Коментування прикладу № 352

Слайд

  1. Розв’язати приклади 353 – фронтально . За кожен правильно розв’язаний приклад діти отримують картинки.
  2. Виконання завдання № 354.

Діти креслять відрізки і коментують свої дій.

  • Чи можемо відразу накреслити третій відрізок?
  • Чому?
  • Яка довжина другого відрізка?
  • Знаючи довжину другого відрізка, можемо накреслити третій відрізок?
  • Яка довжина третього відрізка?
  1. Фізхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній.

Всі до сонця потягніться,

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

Робота над новим матеріалом.

  1. Робота над задачами.

Розв’язування задачі №355.

Слайд

 

 

  • Можемо одразу дати відповідь на головне питання задачі?( Ні)
  • Чому? (Не знаємо масу вівці.)
  • Можемо знайти масу вівці?
  • Якою дією?(Додаванням)  Чому?
  • Знаючи масу вівці, можемо знайти масу  барана?
  • Якою дією7 Чому?

Діти записують розв’язання задачі самостійно.

Перевірка роботи за записом на дошці.

Робота в парах. ( завдання 356).

Підсумок уроку.( Гра «Мікрофон»)

  • Яке правило додавання двоцифрових чисел вивчили на уроці?
  • Що більше – довжина чи ширина прямокутника?

Слайд

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 жовтня 2022
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку