Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. 2 клас

Про матеріал
Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. 2 клас Цілі: навчальна – формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою; розвивальна – розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна – виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі. Тип уроку: комбінований Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор,роздатковий матеріал(Інструкція до практичної роботи), лист від моряка далекого плавання. Програмне забезпечення: ОС Windows, Paint
Перегляд файлу

Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.  2 клас

Цілі:

навчальна – формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою;

розвивальна – розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;

виховна – виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор,роздатковий матеріал(Інструкція до практичної роботи), лист від моряка далекого плавання.

Програмне забезпечення: ОС Windows,  Paint

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Пролунав уже дзвінок

Починається урок

На уроці не куняй

Інформатику вивчай

ІІ. Логічна розминка

А щоб дізнатися тему нашого сьогоднішнього уроку вам потрібно розв’язати завдання.

У нас є 2 картинки, їх треба об’єднати та отримати спільну картинку яка складається з 1 та 2 картинки. За кожне правильно вирішене завдання ви буде отримувати частинку пазла та дізнаєтесь про що буде наш сьогоднішній урок

Прочитайте напис на складеному пазлі «3 грудня всесвітній день комп’ютерної графіки», цей день було обрано з таких міркувань: 3 грудня (англ. 3 December) нагадує позначення тривимірної графіки 3D (Слайди 2-10)

Так про що ми сьгодні будемо говорити на уроці? (Про комп’ютерну графіку)

ІІ. Актуалізація опорних знань

-Що таке інформація?( Інформація - це відомості про об'єкти і явища навколишнього середовища, їхніх параметрах, властивостях і стані, які зменшують ступінь невизначеності, неповноти знань)

- У якому вигляді подається інформація?

- Якщо вчитель розповідає  на уроці, то це яка інформація? (звукова) (Слайд 11)

- Якщо ви подивитесь в щоденник, то яку інформацію побачите? (текстову) (Слайд 12)

- Чи любите ви іграшки Лего?  А якщо ми заглянемо в інструкцію до лего, то в якому вигляді буде представлена інформація? (графічному) (Слайд 13)

Отже, сьогодні ми будемо працювати з графікою(Слайд 14)

-З якою програмою ми з вами працювали на минулому уроці?Paint

- Як зайти в програму Paint?

- Як в Paint додати малюнок з робочого столу?

-Повторимо основні елементи робочого вікна програми. (Слайд 15)

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Уже четвертий урок, як ми вивчаємо можливості гра­фічного редактора Paint. Ми вже встигли багато чого навчитися: малювати зображення, розфарбовувати та редагувати їх. На сьогод­нішньому уроці ми дізнаємось, як додавати текст до створеного малюнка. Це вміння стане вам у пригоді під час створення вітальної листівки чи фотоальбому, власного малюнку, який треба буде підписати.

- Отже, сьогодні ми з вами навчимося доповнювати  зображення підписами.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Ой,подивіться, до нас прийшов лист,давайте його прочитаємо? Нам написав капітан далекого плавання: (Слайд 16-17)

«Ми вже пливемо з вами цілий тиждень. Моя команда нудьгує. Пропоную вам одягти акваланги та поглянути, що там під водою. Як вам ідея?» Що нам потрібно одягти для занурення? (Слайд 18)

-Костюм аквалангіста

-Маска

-Балон з киснем

-Ласти

-Які морські жителі вам відомі? (Слайд 19)

1.Дельфін. У дельфіна 2 шлунки.Перший для зберігання їжі,другий для перетравлення(Слайд 20)

2.Медузи. Дуже незвичайні істоти.Вони не мають серця та мізків, та приблизно 96% їх тіла складається  з води. (Слайд 21)

3.Морські зірки. Замість очей у морських зірок є світлочутливі клітини,розташовані на кінчиках променів(Слайд 22  )

4.Морські коники. Є найбільш повільними морським рибами у світі,1.5 м відстані долають тільки за годину.  Але незважаючи на це, вони здатні зловити здобич, яка швидко рухається. (Слайд 23 )

5.Восьминоги. У восьминогів незвичайна внутрішня будова тіла, вони мають три серця та кров синього кольору(Слайд 24  )

6.Акули. Зуби у акул ростуть все життя, змінюючись у міру зношування(Слайд 25 )

7.Кит. Новороджений кит може мати вагу від 5 до 15 тонн, а вага дорослого кита сягає більше 30 тонн. (Слайд 26 )

Час винирнути!В нас закінчується кисень!

Давайте залишимо згадку про пірнання та опишемо морських жителів

 

         V. Фізкультхвилинка (Слайд  27 )

А зараз давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі дії, які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

 Голова, плечі, коліна, пальці 

«Голова»-діти торкаються двома руками до голови

«Плечі» - діти торкаються двома руками до плечей

«Коліна» - діти торкаються двома руками до колін

«Пальці» - діти роблять клацання пальцями

«Очі» -  діти торкаються двома руками до очей

«Вушки»  - діти торкаються двома руками до вушок

«Ротик» - діти торкаються двома руками до ротика

«Ніс» -  діти торкаються двома руками до носа

 

VІ. Практична робота

1.Пригадування правил техніки безпеки в комп’ютерному класі (Слайд 28  )

Якщо я вам кажу правило, і ви з ним згодні, то плескайте в долоні, якщо ні то не плескайте

 1.Заходьте до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя

 2.Вимикайте комп’ютери без дозволу вчителя.

 3.Треба ставити ручку та зошит на клавіатуру

4.Сидіти треба рівно

5.Відстань до екрана має бути 5 см

6.Працювати за комп’ютером  треба чистими сухими руками

7.Робоче місце повинно бути брудним

8.Треба торкатись пальцями монітору

2)Інструктаж учителя.

Розповідь учителя (з демонструванням)

Розглянемо, як створити напис на малюнку. Щоб додати напис до малюнку, треба:

1.  Запустіть графічний редактор Paint

2. Створити графічне зображення

3.На панелі виберіть інструмент Текст, який позначається буквою А.

  1. Клацни  лівою  клавішею  миші в тому місці малюнка, де має починатися  напис.  У  прямокутнику, що  з’явиться,  мигатиме  курсор. Це  область  введення  тексту.
  2. Обери  налаштування  області  введення  тексту.

-Розмір тексту(Слайд 29  )

 

Жирне накреслення(Слайд 30  )

 

Курсивне накреслення(Слайд 31 )

 

Підкреслене накреслення(Слайд 32  )

 

 

  1. Введи  потрібний  текст  з  клавіатури.
  2. Перевір написане.

Запам’ятай!  Якщо  клацнути  мишею  за межами  області  введення  тексту  або  обрати  інший  інструмент,  то  текст  стає  графічним  об’єктом.

  1.  Зміни за бажанням розмір і колір шрифту.
  2. Після  введення  тексту  клацни вказівником миші за межами області  введення  тексту. 

 

3)Практична робота за комп’ютерами. (Слайди 33-34  )

 

Роздатковий матеріал

Інструкція до практичної роботи

1.Запустіть графічний редактор Paint.

2.Знайди на Робочому столі малюнок  «Морські тварини». Завантажте графічне зображення . Натисни на малюнку правою  кнопкою миші, обери команду Открыть с помощью   обери програму Paint.

3.Вибери  інструмент  Текст.

4.Клацни  лівою  клавішею  миші в тому місці малюнка, де має починатися  напис(білий прямокутник).  У  прямокутнику, що  з’явиться,  мигатиме  курсор. Це  область  введення  тексту.

5.Обери  налаштування  області  введення  тексту. ( має власний фон/ не має фону)

6.Введи  потрібний  текст  з  клавіатури.

7.Перевір написане.

8.Зміни за бажанням розмір і колір шрифту.

9.Покажіть результат своєї роботи вчителю.

10.Збережіть рисунок.

11.Закрийте графічний редактор Paint.

 

VІІ.Релаксація

«Жмурки». Міцно-міцно замруж очі на 5 секунд, а потім відкрий їх.

«Метелик». Поморгай оченятами, як махає крилами метелик — швидко і легко.

«Вгору-вниз». Подивися спочатку вгору, потім вниз, не нахиляючи голови.

«Часики». Нехай очі дивляться то вправо, то вліво, як годинки: «тік-так». Повтори цю вправу 20 разів

«Масаж». Закрий повіки і акуратно помасажуй очі пальчиками.

 Витягти праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки ліворуч та праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.

VIIІ. Закріплення

Я помітила, що сьогодні усі старалися. І ми повинні це позначити. Кожен має лист самооцінки -  оцінюю свою роботу сам. Добре подумайте, і чесно позначте, коли ви були на вершині гори, коли на схилі, а коли залишилися у підніжжя. (Слайд 35  )

 

 

http://bss-book.ru/xikojixe/8732

Я на вершині гори!

http://www.bannalu.eu/wp-content/uploads/2014/11/ezhik_smeshariki.png

Я на схилі гори!

https://pbs.twimg.com/profile_images/463294777283207170/_eKuiKwz_400x400.png

Я у підніжжя гори!

Я згадав (-ла) усі інструменти графічного редактора Paint

 

 

 

Я був (-ла) уважним, коли вчитель знайомила з інструментом ТЕКСТ.

 

 

 

Я знаю навіщо вміти користуватися  інструментом ТЕКСТ.

 

 

 

Я вмію використовувати інструмент ТЕКСТ.

 

 

 

 

ІХ. Підбиття підсумків уроку.

Перевірка практичної роботи, оцінювання завдання вчителем.

1.Яка тема нашого уроку?

2.Який елемент потрібно обрати, щоб додати до зображення підпис?

3.Які режими має об’єкт «Надпис» ?

4.Що таке накреслення? Яким воно буває?

5.Що таке шрифт?

6.Які він має налаштування?

7.Чи можна в одному полі вводу писати текст різними кольорами?

 

 

Всі ви добре працювали,

На уроці не дрімали,

Гарно всі відповідали,

Знання нові здобували.

(Слайд 36  )

 

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку