Тема. Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір).

Про матеріал
Тема. Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Мета: ознайомити учнів із властивостями предметів; формувати навички лічби об’єктів; вчити розрізняти геометричні фігури за розміром, формою, кольором; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу; формувати вміння раціонально та з користю витрачати свій час.
Перегляд файлу

Тема. Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір).  

Мета: ознайомити учнів із властивостями предметів; формувати навички лічби об’єктів; вчити розрізняти геометричні фігури за розміром, формою, кольором; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу; формувати вміння раціонально та з користю витрачати свій час.        

Очікувані результати: знає ознаки та властивості предметів; розпізнає предмети за формою, розміром, кольором;  

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити

умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко,

повільно, виразно, витримувати паузи);  

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з

однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;  

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час

читання та письма, роботи з цифровими пристроями;  

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати

інформацію з підручника.

Обладнання: набір геометричних фігур та цифр;інтерактивна дошка

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, технологічна.

Клас:1.

 

 

Перебіг уроку

1. Організація класу.

1.1.Вітання.

Весела пісенька дзвіночка 🔔

Покликала нас всіх на урок,📖

Я бачу ваші милі личка😊

І очі з безліччю думок.👀

Ми помандруємо в світ чудовий,🚵

Що гордо мовою зовуть.📚

Та лиш кмітливість і увагу🔎

З собою взяти не забудь.😉

1.2Переіврка готовності.

-На уроці у нас сьогодні буде сяяти сонечко. Воно своїм теплом і світлом буде надихати нас на творчу роботу, а його лагідні промінці даруватимуть нам цікаві завдання, які відкриють безліч таємниць.Ви готові до роботи!?

1.3Гігієнічні вимоги до уроку.

Сядьте, дітки, всі рівненько,📖

Усміхніться всі гарненько,😊

Настрій гарний ми взяли.😉

Працювати почали.📚

2.Актуалізація опорних знань.

2.1 Робота з лічильним матеріалом.(Усна лічба)https://edugames.rozumniki.ua/task-online/task.phpu=0&book=448&theme=69  

 

 

2.2Робота за ілюстрацією . 

Що ти бачиш праворуч від входу в школу? ліворуч? Кого або що ти бачиш під дахом школи? над першим поверхом? на першому поверсі? Відшукай на малюнку лави. Що ти бачиш між лавами? — Кого ти бачиш вгорі в будівлі школи? кого внизу? Кого або що ти бачиш попереду від будівлі? позаду хлопчика, який заходить до школи? Що ти бачиш по центру даху школи? поруч із будиночком у шкільному дворі? — Хто в будівлі школи йде зліва направо? справа наліво? Опиши. Хто йде сходами знизу вгору? згори вниз? Опиши.

2.3Упізнавання відомих геометричних форм внавколишніх предметах.  

Предмети, які нас оточують, мають свою форму. Спробуємо описати, яку форму мають предмети навколо нас (користуємось зв’язками «такий, як …», «схожий на …»).  

3.Мотивація навчальної діяльності.

На  уроці  буде  багато  цікавих  завдань,   які    допоможуть нам краще пізнати математику ,дізнатись багато нового і корисного. Але це стане можливим за  умови, якщо ви будете старанними, активними, тактовними.

4.    Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні ми будемо досліджувати схожість та відмінність предметів. Будемо об'єднувати предмети в групи за спільними ознаками і навпаки – розподіляти їх на кілька груп за відмінними ознаками.

5.    Вивчення нового матеріалу.

  5.1 Робота з інтерактивною дошкою.

 https://edugames.rozumniki.ua/taskonline/task.phpu=0&book=445&theme=6#z=3  

  5.2.Гра”Як змінюються фігури?”.  

5.3.Гра”Як змінюються фігури?”.

(Виконується колективно. Учням пропонується набір фігур: великий жовтий паперовий квадрат; маленький червоний квадрат із картону; маленький синій круг із бархатного паперу. Учні мають розказати про кожну фігуру, називаючи її ознаки: форму, колір, розмір, матеріал, з якого фігура виготовлена.)

5.4.Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

5.5.”Вправа Ланцюжок”.

(Учням пропонується розглятути малюнки малюнок.Вони знаходять зайву фігуру. Поясніть свій вибір.Робота проведиться до тих пір, поки не залишиться 2 фігури.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Осмислення та систематизація знань,умінь та новичок.

       6.1 Робота з підручником.

(завдання 1-4) https://shkola.in.ua/1201-matematika-1-klas-skvortsova-2018.html  

 6.2Пальчикова гімнастика.

Олівець в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу,

Неодмінно кожен пальчик Буть слухняним я навчу.

6.3Узагальнююча бесіда  

Навколишній світ — різноманітний в усіх своїх виявах. Об’єкти довкілля різні за формою, кольором, розміром, призначенням, матеріалом, з якого складаються, тощо. Сьогодні ми дослідили схожість і відмінність предметів.

7.Підсумок уроку.Руфлексія.

       7.1 Рефлексія

Заповни таблицю

 

Я                                           можу назвати…

 

 

                                                 

 

Я                                           вмію

пояснювати, що таке…

 

 

                                                 

 

Я                                           можу порівняти…

 

 

                                                 

 

Я                                           можу

схарактеризувати…

 

 

                                                 

 

7.2Вправа «Мікрофон».

Давайте перевіримо, чи досягли ми навчальної мети?

1.   Що таке ознаки об’єктів?

2.   Які нові слова запам'ятали?

3.   Чого ви навчилися на уроці?

4.   Яке завдання було для вас найцікавішим?

   

На цьому все. Дякуємо за увагу, ви всі великі молодці!До нових зустрічей ! До побачення!

 

pdf
Додано
13 вересня 2022
Переглядів
2141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку