Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)

Про матеріал

I. Повідомлення теми і мети екскурсії

- Діти, сьогодні ми вирушимо на екскурсію, але спочатку я за­гадаю загадку.

Я ходив туди із татом.

Звірів бачив там багато.

Мавпу, лева, і слона,

Ще й ведмедя крокодила...

Всіх запам'ятать - несила. (Зоопарк)

- Зараз ми підемо на екскурсію до зоопарку. Згодні?

Але перш, ніж піти туди, нам потрібно купити квитки. Кви­ток я дам тому, хто правильно відповість на питання.

- Які тварини живуть у зоопарку?

- Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю,

Сам високий я на зріст,

Перегляд файлу

Природознавство

Урок 42

 

Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)

Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визна­чати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

Хід уроку

 

I. Повідомлення теми і мети екскурсії

- Діти, сьогодні ми вирушимо на екскурсію, але спочатку я за­гадаю загадку.

Я ходив туди із татом.

Звірів бачив там багато.

Мавпу, лева, і слона,

Ще й ведмедя крокодила...

Всіх запам'ятать - несила. (Зоопарк)

- Зараз ми підемо на екскурсію до зоопарку. Згодні?

Але перш, ніж піти туди, нам потрібно купити квитки. Кви­ток я дам тому, хто правильно відповість на питання.

- Які тварини живуть у зоопарку?

- Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю,

Сам високий я на зріст,

Замість носа маю хвіст. (Слон)

- Живу я там, де вічний лід,

Люблю я рибу на обід.

В кожусі білому завжди

Виходжу часто із води,

Умію плавати й пірнати...

А як мене, малята, звати? (Білий ведмідь)

• Вік свій ходить з клунками,

Та ще сідають на нього з мішками. (Верблюд)

• Хто в зоопарку вище всіх?
Впізнать її нам легко,
Впізнать її на раз:
Висока вона зростом

Та бачить супер клас! (Жирафа)

- Величезний цей хижак

На людей наводить жах.

Проживає в річці Ніл

Небезпечний   (крокодил).

- Як на гойдалках, на вітках

Вони плигають у клітках.

Граються, кривляються,

Разом забавляються.

А веселі ці малята — Пустотливі.    (мавпенята).

• Він незграбний і товстий,
Завжди він чомусь сумний.
А на лобі в нього ріг,

Ця тварина —  . (носоріг).

• У саванні проживає,
Чорно-білі смужки має.
І весела, і пригожа,

На конячку нашу схожа. (Зебра)

  Він такий смугастий,
Він такий ікластий.
Найстраніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі.

Як роззявить пащу:

 — Ггрр! Називають звіра. (тигр).

Усі ці тварини живуть далеко, в інших країнах і, якщо б не зоопарк, то цих тварин ми могли б побачити лише на картинках або в кіно.

-  Чи знаєте ви правила поведінки в зоопарку?

2. Обговорення з дітьми правил поведінки в зоопарку

- Діти, в зоопарку над клітками висять таблички, на яких на­писано «Тварин годувати заборонено». Як ви вважаєте, чому? (Від­повіді дітей.)

- Уявіть, що вам цілий день даватимуть цукерки, печиво, сві­жий хліб, банани і багато чого іншого. Що трапиться? (Відповіді ді­тей.)

- Правильно, заболять животи і зуби. І тварини на волі теж не їдять цілий день. Крім того, багато людей не знають, що можна їсти певній тварині, тому кидають у клітки будь-що. Тварини від цього дуже хворіють і навіть можуть померти.

- Що ще не варто робити в зоопарку? (Відповіді дітей.)

- Пра­вильно, наближатися до кліток і тим більше просовувати туди руки. Адже клітка — це будинок тварини, і вона цей будинок охороня­тиме. І, звісно ж, не можна галасувати в зоопарку! У зоопарку зав­жди багато народу, а тварини звикли в лісі до тиші.

Демонстрування символів — правил поведінки в зоопарку: «Не годуй тварин», «Не гладь тварин», «Не дратуй тварин», «Не галасуй», «Не просо­вуй руки в клітки з тваринами».

III. Підсумок екскурсії

- Діти, вам сподобалося в зоопарку?

Зараз ми пограємо. Я називатиму по черзі тварин, які живуть у зоопарку, а ви маєте всі разом показати, як ця тварина пересува­ється. (Ведмідь, лисиця, заєць, мавпа)

- А тепер пограємо в гру «Хто зайвий?». Ви маєте визначити на слух, хто зайвий, і довести  чому саме?

Вовк, лисиця, кішка, заєць. Собака, корова, жираф, кінь.

- Пограймо у гру «Зоопарк».

Я кручу стрілку дзиґи На яку картинку із твариною вона вкаже, ту тварину дитина повинна описати і сказати, що вона по­любляє їсти.

- Кого ми бачили в зоопарку?

Назвіть їх.

 

 

doc
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку