Тема: “ Форми організації навчання з основ здоров'я ”

Про матеріал
Тема: “ Форми організації навчання з основ здоров'я ” Основні тези. Форми проведення навчання предмету “Основи здоров'я”.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель предмета “Основи здоров'я” категорія: спеціаліст вища освіта, Харківський національний університет ім. Г.С.Сковороди, 2021р. Вчитель біології та основ екології, стаж роботи 1 рік. Тема: “ Форми організації навчання з основ здоров'я ”

Номер слайду 2

Мета: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров'я поведінки.

Номер слайду 3

сприяти зацікавленості кожного учня в роботі за допомогою чітко, зрозуміло та доступно сформульованої мотивації; використовувати диференційований підхід до організації навчальної діяльності кожного конкретного учня; стимулювати учнів до рішення навчальних завдань, створюючи ситуацію успіху. Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, в якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням К. Роджерс

Номер слайду 4

Форми проведення навчання предмету “Основи здоров'я” Форми організації навчально-пізновальної діяльності учнів Форми організації навчання з основ здоров'я

Номер слайду 5

Фронтальна Індивідуальна Парна Групова Кооперативно-групова Ініціальна Самоогрганізаційна Завершально-контрольна Форми організації навчально-пізновальної діяльності учнів Традиційний режим Режим самостійної роботи Інтерактивний режим Парно- трійкова інтерактивна Кооперативно- групова інтерактивна Дискусійно-інтерактивна

Номер слайду 6

Форми проведення навчання предмету “Основи здоров'я” Урочна Позаурочна Позакласна

Номер слайду 7

Практичне значення роботи: Впровадження різноманітних форм навчання; зростають навчальні досягнення учнів; посилюється активність дітей на уроках; підвищується інтерес до вивчення предметного матеріалу; активізація творчого пошуку.

Номер слайду 8

Висновки: Форми організації навчання сприяють: розвитку особистості; мотивації самодосягнення; розвитку навичок критичного мислення; усвідомленню важливості знань; формуванню в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров'я.

Номер слайду 9

Список використаних джерел Бойченко Т.Є., Василашко І.П. та ін. Основи здоров’я: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2016. – 144 с. Тагліна О.М. Основи здоров’я.7 клас загальноосвіт.навч. заклад. – Х.: Вид-во “Ранок”, 2015. – 160 с. Садкіна В.І. 101 педагогічна ідея. Як зробити урок. – Х.: Вид. група “Основа”, 2008. – 208 с. – (Серія “Золота педагогічна колекція”) narodna –osvita.com.ua samorozvytok.snfo.ua subjekt.com.ua psycheja.info llt.multycourse.com.ua vidomosti.ua.com

ppt
Додано
9 квітня
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку