Тема. Іменник як частина мови.

Про матеріал
Тема. Іменник як частина мови. Мета:формувати поняття про іменник як частину мови; удосконалювати вміння впізнавати в тексті та самостійно добирати іменники, ставити питання до іменників, що належать до різних родів; навчити будувати сполучення іменників з іншими словами; розвивати вміння розрізняти іменники – назви істот і неістот, правильно ставити до них питання; розвивати уважність, працьовитість,наполегливість; виховувати бажання вивчати рідну мову. Тип уроку: комбінований. Обладнання: малюнки, картки,зошит, підручник, цеглинки LEGO. Хід уроку І.Організаційний момент. Створення позитивного настрою. Діти передають один одному дотиком руки свої побажання. Якими ви повинні бути на уроці ? ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Робота зі кошичком запитань. 1. Які частини мови ви вже знаєте? 2. Що таке синоніми? 3. Які слова називаються антонімами? Наведіть приклад. 4. Які службові частини мови ви знаєте? 2. Каліграфічна хвилинка Учні записують число і класна робота. Ж Жж у рик Журавлик - Складіть речення зі словом ЖУРАВЛИК - Поділіть слово на склади. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. В нашій рідній мові є дуже багато різних слів. Одні слова нам допомагають називати предмети, інші допомагають називати дію,яку виконують ці предмети, а інші називають ознаки предметів. Отже, сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про частинку мови, яка допомагає нам називати усі предмети. Тема нашого уроку «Іменник, як частина мови». А ще буде вчитися розпізнавати назви істот і неістот. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота з мовним матеріалом (на дошці картинки різних предметів) - Яка частина мови допомагає називати нам ці предмети? - Чому цю частину мови назвали іменником? - На які питання відповідає іменник? В нашій мові є іменники ,які називають живі предмети-істоти і вони відповідають на питання хто? і є іменники ,які називають неживі предмети- неістоти і відповідають на питання що?. Давайте поділимо на групи. (ділять слова на групи на дошці) РУХАНКА 2. Робота у підручнику с. 95, читають правило. 3. Виконують вправу 2 на с. 96. 4. Робота у групах з LEGO. Діти відповідають на питання піднявши вгору цеглинку відповідного кольору. V. Рефлексія. 1. Гра «Істота – неістота» . На питання істот плескають у долоні. Байка– байкар Лікарня–лікар Сад– садівник Трактор– тракторист.
Перегляд файлу

Тема. Іменник як частина мови.

Мета:формувати поняття про іменник як частину мови; удосконалювати вміння впізнавати в тексті та самостійно добирати іменники, ставити питання до іменників, що належать до різних родів; навчити будувати сполучення іменників з іншими словами; розвивати вміння розрізняти іменники – назви істот і неістот, правильно ставити до них питання; розвивати уважність, працьовитість,наполегливість; виховувати бажання вивчати рідну мову.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: малюнки, картки,зошит, підручник, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Створення позитивного настрою.

Діти передають один одному дотиком руки свої побажання.

Якими ви повинні бути на уроці ?

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Робота зі кошичком запитань.
  1. Які частини мови ви вже знаєте?
  2. Що таке синоніми?
  3. Які слова називаються антонімами? Наведіть приклад.
  4. Які службові частини мови ви знаєте?
  1. Каліграфічна хвилинка

Учні записують число і класна робота.

Ж Жж у рик Журавлик

  •          Складіть речення зі словом ЖУРАВЛИК

-  Поділіть слово на склади.

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку.

В  нашій рідній  мові є дуже багато різних слів. Одні слова нам допомагають називати предмети, інші допомагають називати дію,яку виконують ці предмети, а інші називають ознаки предметів. Отже, сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про частинку мови, яка допомагає нам називати усі предмети. Тема нашого уроку «Іменник, як частина мови».  А ще буде вчитися розпізнавати назви істот і неістот.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з мовним матеріалом

(на дошці картинки різних предметів)

  •          Яка частина мови допомагає називати нам ці предмети?
  •          Чому цю частину мови назвали іменником?
  •          На які питання відповідає іменник?

В нашій мові є іменники ,які називають живі предмети-істоти і вони відповідають на питання хто? і є іменники ,які називають неживі предмети- неістоти і відповідають на питання що?. Давайте поділимо на групи.

(ділять слова на групи на дошці)

РУХАНКА

  1. Робота у підручнику с. 95, читають правило.
  2. Виконують вправу 2 на с. 96.

 

  1. Робота у групах  з LEGO.

 

Діти відповідають на питання піднявши вгору цеглинку відповідного кольору.

V. Рефлексія.

1. Гра «Істота – неістота» . На питання істот плескають у долоні.

Байка– байкар

Лікарня–лікар

Сад– садівник

Трактор– тракторист.

 

 

 

docx
Додано
1 грудня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку