Тема: Комп’ютерні об’єкти

Про матеріал
Мета:  навчальна: ознайомити з тим, як опрацьовує інформацію комп’ютер, як програми зображають на Робочому столі, що означає «відкрити програму», як працювати з вікном програми;  розвивальна: розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву;  виховна: виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером та бережне ставлення до техніки. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Перегляд файлу

Урок 15

2 клас

Дата _______________

Тема: Комп’ютерні об’єкти

Мета:

          навчальна: ознайомити з тим, як опрацьовує інформацію комп’ютер, як програми зображають на Робочому столі, що означає «відкрити програму», як працювати з вікном програми;

          розвивальна: розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву;

          виховна: виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером та бережне ставлення до техніки.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •   привітання;
  •   перевірка присутніх;
  •   перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадайте ребус: (вікно)

 

 

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Комп’ютер опрацьовує інформацію лише за наявності програм. Комп’ютерні програми мають різне призначення. Програми використовують:

       для керування пристроями комп’ютера

       для роботи з текстом, відео, малюнками

       для навчання математики, малювання

       комп’ютерні ігри — це теж програми

На Робочому столі комп’ютера є програми, з якими ти будеш працювати. Вони мають різні значки та назву.

Під час роботи з будь-якою програмою виконують певні дії. Для того щоб запустити програму на виконання або відкрити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, навівши вказівник на значок програми.

Коли ти відкриєш програму, то на екрані монітора відобразиться вікно програми.

Усі вікна в чомусь подібні за виглядом і містять схожі об’єкти, більшість із яких – кнопки. У верхній частині вікна програми є рядок заголовка. Розглянемо, які об’єкти він містить

Щоб перемістити вікно по Робочому столу, лівою кнопкою миші натискують на рядок заголовка та, утримуючи ліву кнопку миші, рухають нею по килимку.

Усередині вікна можна працювати з кнопками або значками та виконувати різні дії. Обирають кожну кнопку або значок, клацаючи лівою кнопкою миші.

Щоб завершити роботу з програмою можна скористатися кількома способами.

VІ. Фізкультхвилинка

Навколо дерев весело підемо.

Різні листочки дружно підберемо.

Відразу вгору піднімемо,

А потім їх підкинемо,

Нехай собі летять!

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1.   Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.   Інструктаж учителя.
  3.   Практична робота за комп’ютерами.

Практичне завдання

Учні працюють з математичними тренажерами.

https://www.matific.com/ua/uk/home/

  1. Відкрити браузер Google Chrome.
  2. Написати в пошуковому рядку «matific».
  3. Перейти за першим посиланням.
  4. У меню вибрати «Математичні вправи».

  1. Вибрати з переліку «2 клас».
  2. Вибрати завдання на власний розсуд.
  3. Уважно читати завдання і виконувати.
  1.   Вправи для очей.

1. Закрити очі, сильно напружуючи очні м’язи, на рахунок 1 – 4, а потім розкрити очі, розслабити м’язи очей, подивитися вдалину на рахунок 1 – 6. Повторити 4 – 5 разів.

2. Намалювати очима Сонце, нашу планету Земля ( кругові оберти в одну сторону) та ще 2 – 3 планети поруч ( кругові оберти в іншу сторону).

3. Малюємо зірку – 5 разів.

4. Подивилися далеко вперед, може, там летить космічний корабель, а потім на свого носика – 5 разів.

VIII. Підсумок уроку

  1.                   Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
  2.                   Що сподобалось на цьому уроці?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку