Тема: «Кривий Ріг – місто з префіксом най- ». Дії з мішаними числами.

Про матеріал
Урок має на метірозвивати обчислювальні навички, розумову активність, кмітливість, творчі здібності; сприяти розвитку інформаційної, особистісної, полікультурної, соціальної та комунікативної компетентностей учнів, допомогти учням усвідомити гордість за своє місто; сприяти формуванню позитивного інтересу до історичних пам'яток міста Кривий Ріг.
Перегляд файлу

Тема: «Кривий Ріг – місто з префіксом най- ». Дії з мішаними числами.

Мета:

 Навчальна: закріпити знання, вміння й навички учнів виконувати вправи, які передбачають виконувати дії додавання, віднімання, порівняння  звичайних дробів з однаковими знаменниками та мішаними числами; формувати вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, інформаційної культури як основи інформатизації суспільства в цілому, ознайомити учнів  з визначними місцями рідного міста.

Розвивальна: розвивати обчислювальні навички, розумову активність, кмітливість, творчі здібності; сприяти розвитку інформаційної, особистісної, полікультурної,  соціальної та комунікативної компетентностей учнів, допомогти учням усвідомити гордість за своє місто; сприяти формуванню позитивного інтересу до історичних пам'яток міста Кривий Ріг.

Виховна: виховувати активність, сміливість, бажання здобувати знання,  почуття відповідальності перед товаришами, взаємоповагу, інтерес до математики, культуру математичного мовлення; формувати ціннісне ставлення до себе і культури свого міста; виховувати любов до міста, патріотичне ставлення до міста.

Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати правила порівняння дробів з однаковими знаменниками та чисельниками при розв‘язування вправ, учні повинні отримати позитивні емоції і нові знання від сьогоднішнього уроку.

Обладнання: мультимедійний проектор.

Тип уроку: урок-екскурсія.

Хід уроку.

І. Організаційний етап.

Для введення цих чисел вагомі є причини:

Вимірювати треба нам різні величини.

У прикладі, в задачі ділити без остачі –

Допомогти готові тут числа нам…             /Дробові/

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас урок-екскурсія «Кривий Ріг – місто з префіксом най- ». За своєю довжиною, Кривий Ріг, займає перше місце в Європі і третє в світі після Мехіко і Пекіна. Довжина нашого міста 138км, при ширині від 3-х до 40км. Щоб бути гідними такого міста ми маємо досягти своїх висот. 

 

ІІ.  Математичний диктант .

1

2

Ц

В

И

У

Л

8

Я

 

  1. Який з дробів виражає четвертину?
  2. Назвіть дріб, що дорівнює числу 3.
  3. Назвіть дріб, що дорівнює 4.
  4. Який дріб виражає половину?
  5. Який з дробів більший за 1, але менший за 2?
  6. Назвіть найбільший неправильний дріб.

Якщо ви правильно відповіли на всі запитання, то із літер відповіді ви отримали слово «вулиця», і це недаремно.

Історична довідка:Логічно,що в нашому місті знаходиться найдовша в Європі міська автомагістраль. Вона тягнеться з півночі на південь на 142 км і складається з 20 вулиць. Одна з них – вулиця 23 лютого, найдовша в Кривому Розі і 7-ма за довжиною в Україні (її довжина сягає 8,5км). Також в нашому місті, як ви уже знаєте, знаходиться найкоротша вулиця України – вулиця Янова (довжиною 200м).

 ІІІ. Логічні вправи.

  1. Яке з чисел зайве?

; ; ; .      //

  1. Яке число відповідає другій групі дробів?

; ; ;                                       ; ; ; .

-----------------                                      ---------------

          2                                                           ?                    /6/    

 

  1. Вставити пропущене число

                                     

----                                  ------

100                                  160

…..                                  ……

60                                       ?          /120/

  1. Хто швидше знайде відповідь.

                                                                                         /2/

Історична довідка: І ми дізнаємось, що в Кривому Розі знов з префіксом най- найбільший в Європі металургійний комбінат. Також в Кривому Розі є місце, яке не можна не можна порівняти з жодними іншими враженнями – це кар’єр Південного гірничо-збагачувального комбінату, найбільший в Європі. По його уступам, що поступово йдуть на глибину більше кілометра, линуть тоненькі ниточки потягів, що перевозять руду. Це грандіозне, майже фантастичне видовище викликає мимовільну повагу до міста та його людей, які цілими поколіннями створювали цей шедевр натхнення і завзятості.

ІV. Гра «Вірю – не вірю».

1)   = 1;         2)  ; /Н/          3) ;          4) 11 ; /Н/       

 5) ;       6) ;/Н/          7)2 ;             8) ;         

9) 1 =2;/Н/           10) .

Історична довідка: До книги рекордів Гіннеса включений квітковий годинник на проспекті Металургів. Довжина хвилинної стрілки – 12 м. Висаджено 22000 квітів 6-ти видів. Поруч знаходиться найбільший в Україні світлодіодний фонтан. Висота його центрального струменя сягає 8 метрів.

V. Загадкове, нам знайоме, в ньому є щось невідоме. 

     Його треба розв’язати, тобто корінь відшукати.

    Кожен легко, без вагання відповість, що це …          /рівняння/

  1. Х-4 ; /7/                                  2) 20-Х=14 ; /5/                                                                              3)(Х)- ; //                     4)(Х -)+ .//

 

Історична довідка: Символом та головною архітектурною перлиною міста є лодочна станція, побудована в 1957 році на лівому березі парку газети «Правда». Створили цей шедевр архітектор Василь Суманеєв та скульптор Леонід Пержа.

VI.  Зоряний час дробів.

1.   Яка з точок М(), К(), C(), Т() розміщена зліва від інших на координатному промені?

  1.  Координата якої з точок дорівнює (дивись малюнок)?

         О__і__Р__N__S__і__і__і__S__і__і__і__1_________

  1.  Виберіть ті з наведених значень Х, при яких дроби та одночасно неправильні.

А) 4,5,6;   Б) 5,6;   В) 4,5,6,7;   Г) 5,6,7.

    4. У якому з випадків на малюнку АОД становить розгорнутого кута?

    5.  Який з поданих виразів менший від 2?

         К)  7 - 5 ;   О)  1 + 1 + ;   Л)   1 + ;   П)   12 - 10. 

    6.  Записати суму в арах га+27а+80м2

         Ж) 60а;    З) 277а;     И)60а;     І) 277а.

    7.  Подати відповідь у хвилинах год+15хв+20с.

          Л) 60хв;     М) 45хв;     К) 60хв;     Н) 45хв.

VII.  Підведення підсумків уроку. Рефлексія (смайлики).

        Великий російський письменник Л.М.Толстой вважав, що людина подібна до дробу , чисельник якого – це те, що людина являє собою насправді, а знаменник – те, що вона про себе думає. Чим більший знаменник, тим менший дріб. Я бажаю всім, щоб чисельник у вашому житті залишався більшим від знаменника, щоб у своєму житті, ви, як і наше місто, були з префіксом най- : найрозумніші, найщасливіші, просто найкращі.

 VIII. Домашнє завдання.                            

П.26, № 756, 760, 764.

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку